Kim Taehyung je atraktivní druhák na vysoké škole, který je zamilovaný do Jeon Sunyoul-a, jeho o rok mladšího spolužáka.
Jak Sunyoul vypadá? No, řekněme, že vypadá jako jeho dvojče, Jeon Jungkook.
Oh, ano oni jsou dvojčata.
Oba mají talent na zpěv a tanec a oba mají břišáky. Jediný rozdíl mezi nimi je, že Sunyoul je zamilovaný do osoby jménem Woonseok. A Jungkook? No, právě teď neměl nikoho, kdo by ho zajímal.
„Uh" Sunyoul zasténal, čímž si vysloužil pohled od svého dvojčete. Víte jak se říká, že dvojčata mají vlastní řeč? Sunyoul a Jungkook ji také měli. A díky tomu Jungkook věděl, že Sunyoul dostal zprávu. „Taehyung sunbae-nim mě pozval ven."
„Znovu? Kámo on nikdy nepřestane, huh?" řekl Jungkook, když si dal pár hranolek do úst. Nebylo to tak, že by Sunyoul nenáviděl Taehyung-a, ale pro smůlu tohodle žhavého sunbae-ho, on měl oči pouze pro Wooshin-a.
A zničehonic se žárovička v hlavě staršího rozsvítila. „Kook-u, stále mi dlužíš laskavost." mladší z dvojčat se okamžitě pozastavil nad poznámkou a jeho oči se rozšířily. „Oh-oh, ne, ne, ne. Nepůjdu s ním na rande jen kvůli tobě!"
„Aw, dělej malej brácho, prosím?" Sunyoul našpulil rty a nasadil jeho nejlepší výraz nakopnutého štěněte. „Ew, jsi starší jen o sedm minut."
„Prosím, Kookie? Stejně jsi prohrál naši minulou sázku a já si stále neřekl o tu laskavost!" sázka byla o tom, kdo dokáže rychleji vypít krabičku mléka. Příšerně dětinské... „Vezmi si všechny peníze z mého prasátka! Jen mě nenuť s ním randit!"
„Budeš předstírat, že jsi já! Nepozná rozdíl!" Jungkook na něj vrhl pohled typu opravdu? Nebyli si zase tak podobní, ale i tak si je lidé stále pletli.
Sunyoul pořád koukal štěněčím pohledem, který byl Jungkook zvyklý vídat, když Sunyoul něco chtěl a věděl, že to bude fungovat. „Dobře. Buď rád, že tě miluju."
„Taky tě miluju dvojčátko."
+
Proto, aby plán fungoval, byl Jungkook nucen říct pá pá svému drahocenému telefonu po dobu téhle randící věci a vyměnit si ho se Sunyoul-em.
„Můj mobil!" Jungkook začal kňučet a plakat, když dnes (v úterý) měl začít předstírat, že je Sunyoul. A jen pro zábavu Sunyoul pustil TT od Twice a začal zpívat refrém.
„Jsem jako TT, jen jako TT! Nevíš, jak se cítím, jsi tolik lakomý! Jsi tak lakomý! Wahaha."
Jungkook jen rozdýchával jeho naštvání. S pouze jedinou myšlenkou v jeho mysli. Řeknu Wooshin-ovi, že ho máš rád.
Vím, dětinské, že?
Oh super, Sunyoul-ův mobil zapípal... A udělal to znovu. A znovu. Oh, bože jak Jungkook jen přežije?
+
Otravný
Út/ 20:11
Sunyoulie~ pořád mě ignoruješ TT
Út/ 20:14
Sunyoul-ah, ptám se tě jen na jedno rande, plssssSunyoul
Út/ 20:21
Nauč se psát pořádně, sakra.Otravný
Út/ 20:21
Oh wow opravdu jsi odepsal
Út/ 20:21
Změním svoje zkratky kvůli tobě
Út/ 20:22
Takže k nabídce toho randeSunyoul
Út/ 20:26
Klidně, cokoliv. Jen pro jednou.
Út/ 20:26
Pak přestaneš být otravný.
ČTEŠ
Taekooked || Oneshots || CZ
FanfictionZbláznil bych se, kdybych nemohl světu říct, že jsi můj. Tento příběh není můj, pouze ho překládám a jelikož to jsou pouze oneshots tak nejspíš nebudou vycházet popořadě jako u autorky. Povolení na překlad mám od samotné autorky. Všechna práva vyhr...