Cap. 2.

2.1K 163 65
                                    

Ma trezesc din cauza alarmei.
Oh nu,astăzi trebuie sa dau cu ochi de băieți din echipa si cel mai rău,de Cris.

Urati-mi succes,am nevoie de el.
M-am schimbat si mi-am luat ghiozdanul,plecând spre scoala.

-Levi.imi aud numele si imi indrept plictisit privirea in spate.

Imi măresc ochi de frica când d-au de ochi lui Cris,simtind cum inima îmi face tumbe in piept.

Haide Levi,poți sa o faci.Prefate ca nu s-a intamplat nimic.

Tie usor sa vorbesti,nu tu ai simtit cum iti vine sa te bagi in pamant de rusine!

-H-Hei Cris.spun usor flustrat

Acesta veni langa mine,mergând spre scoala.

-Scuze pentru aseară,nu am vrut sa te misc asa de tare.spune stanjenit.

-N-Nu-i nimic.spun,imaginile de aseară zburandu-mi prin cap.

-Rămânem in continuare frati din alte mame nu?spune amuzat.

Intr-un fel cuvintele lui ma dureau......stai,la ce ma gândesc?

-Da.spun si linistea se pune peste noi ca o regina care se pune mândră pe tronul ei.

Am intrat in clasa,punandu-ma in banca si incercand sa imi calmez bătăile inimi.

Profu' intra si ne saluta,ca de obicei,desi are 49 de ani nu ii dau mai mult de 29,fiind un bărbat trecut prin viata,aranjat si mereu pasnic.

Am încercat sa fiu atent la ora,cifrele invartindu-se prin capul meu.

-Domnule Blood,la tablă!striga profu facandu-ma sa tresar.

Mi-a dat o problema,eu chinuindu-ma sa scriu pe tabla cifrele.

-Ce sa întâmplat Blood,musca creta de o ti asa?spune cand vede cum țineam decat putin din capăt.

Revinoti Levi,concentreazate.

Am prins mai bine creta si am scris ecuatile,aproape terminând problema.

-Domnule profesor,cred ca am gresit ceva.spun confuz de rezultat.

-Ce este?spune din scaun.

-Pai imi da C+L in loc de.....de.....ăăăămmm......stiti ceva,cred ca sunt puse literele gresit.spun eu inocent.

-Nu,defapt acesta este răspunsul.C+L este egal cu 100%.spune aceta serios.

Inima mia tresărit la auzul răspunsului.

L si C?Serios?

-B-Bine.spun si scriu rezultatul,incadrandu-l.

-Stai asa domnule Blood.spune profesorul oprindu-ma din a ma duce in banca.

-Da domnule?spun usor confuz.

-Vreau sa imi rezolvi aceasta poblema.spune si imi da o foaie.

Serios?Tot pe mine sa ma pui?

-Citeste cu voce tare si explica cum se rezolva.spune ascultând.

-Cris merge 5 kilometri spre sud si 2 kilometri spre nord.La o rascruce o ia la stânga încă 3 kilometri si ajunge la scoala.Cate minute ii ia lui Cris sa ajunga de la casa lui pana la scoala?Cate minute iar lua daca ar pleca de la casa prietenului sau,L-Leviathan,daca acesta sta la 5 minute distanta.termin eu de citit.Imn,domnule,eu nu stiu sa rezolv problema asta.

-Nu trebuie sa o rezolvi la tabla,este o problema e logică iar răspunsul e simplu.spune acesta cu mâinile împreunate.

Am luat-o logic si am calculat pe tabla cam cat iti ia sa mergi un kilometru.

-Pai,daca porneste la si jumatate ajunge in 10 minute la scoala,asta daca se grăbeste.In 15 daca nu se grăbeste.Ajunge in 12 minute daca pleaca de la prietenul lui,din nou,daca se grăbeste si 20 daca nu.spun intr-un final.

-Si fara calcule ti-ai fi dat seama de raspunsuri?spune acesta curios.

-Da.

-Cum?

-Simplu.Cris face exact 10 minute la scoala,merge încet pana ajunge la o rascruce unde se întâlneste cu mine si atunci merge mai repede deoarece eu nu vreua sa întârzi.Daca eu lipsesc sau plec mai devreme,va merge mai încet deoarece ii este somn.spun amuzat.

-Interesant domnule Blood.Si daca Cris doarme la tine si se trezeste mai greu?spune curios de răspunsul meu.

-Atunci arunc cu apa pe el si il trezesc,acesta trebuie sa meargă acasa sa se schimbe si ajunge la scoala in 25 de minute si mai si întârzie.

-Corect.Poți sta jos domnule Blood,ai un zece pentru răspunsul la aceasta problema.

M-am asezat obosit de la atata explicat,restul orei profu nemaibagandu-ma in seama.

Când s-a sunat am si plecat,având antrenament cu domnul de sport pentru a fi in forma ca mascotă.

-Am ajuns.spun eu când ajung.

-Blood!Fa roata de 25 de ori!striga profu la mine.

Ma comformez si incep sa fac ce imi zice,deja simtind cum mușchi sunt intinsi pana la refuz.

-Blood!Dute si repeta dansul victoriei!striga domnu si pleaca.

Oftez si incep sa il repet,fara muzică,lucru ce ma punea sa imi pun castile in urechi si sa ascult o melodie pana repet.

Imi las mainile in spate si fac roata de doua ori,terminând in spagat.

Ma ridic si incep sa sar in mâini pana când ma dezechilibrez si aproape ca,cad daca nu ma prindea cineva si nu ma ridica in brate.

Imi deschid ochi si dau de lui Cris,începând sa rosesc din niciun motiv!

-Mersi.spun si ma dau jos.

Nu il bag in seama si continui,punandu-ma in mâini si făcând asa spagatu.

-De ce trebuie sa fie asa greu dansu?spun si ma las usor in spate,căzând in spagat pe pământ,aceasta fiind ultima parte.

-Blood,exersează tumbele si poți pleca.striga profu care rasarise in spatele meu.

Am incuvintat si am inceput sa fac tumbele,simtind cum mușchi ma lasa usor usor dar ma incordam cat sa rezist.

Făcusem deja 19 si mai aveam una,dar am decis sa nu o mai fac si pana la urma am terminat antrenamentul.

M-am întins,auzind cum coloana imi paraie.

-Nu,eu sunt maschota,eu trebe sa fac publici sa rada,sa imi rup naiba coloana pentru ei.spun ironic.

Cum nu am mai avut chef de ore am plecat acasa,adormind odata ce am facut contact cu patul.

Love At First Kiss Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum