-All,ți-am zis ca nu asa se face cravata!spun impingandu-l.
-Da eu nu le am cu costumele si cravatele,nu e vina mea!spune trist.
Trecuse saptamana iar acum eram in camera mea,inceracand sa fac naibi nodul de la cravata costumului.
-Hm?Levi,ce e asta?spune All confuz.
Ma uit in directia lui.
-Oh,aia?E costumul tatei.spun zambind.
-Wow,da stiu ca a avut gusturi bune.spune uimit.
Costumul era de un alb pur,o curea neagră din piele,camasa neagra,cravata de un rosu foarte intens,după care pantofi din piele pe care oricum nu ii purtam la costumul meu.
-Da....spun zambind.
-De ce nu il iei pe tine?
-Nu stiu ce sa zic.Adica tata la purtat la nunta lui cu mama.Eu sa il port la a mea cu Cris?spun ezitand.
-Haide,sunt sigur ca se va bucura sa te vada îmbrăcat in el!Si asa mi-l dai si mie pe al tau.spune râzând.
-Bine!spun si imi dau jos costumul,dadu-l lui pe al meu.
Am luat pe mine costumul tatei,la final luand o pereche de ghete cu catarame de argint mai elegante,nu chiar,dar erau mai elegante ca celelalte.
-Iti sta bine.spun cand ma uit la All.
Avea o camasa alba pe el,sacoul fiind un albastru inchis la fel ca si blugi pe care ii aveam si eu,doar ca pe negru.Nu avem a de gand sa port pantaloni din stofă.
Avea cravata mea neagra,cu ghetele cu catarame de aur.
-Si,ai vazut verghetele?spune curios.
-Nup,Cris nu m-a lasat.spun dandu-mi inelul jos.
-Haide sa mergem,am primit mesaj,ne asteapta limuzină jos.spune All si coborâm.
Stiu,limuzina?Idea mamei,evident.
In loc de mica adunare,mama a tinut mortis sa mergem si la restaurant,eu si All care era "domnisoara" de onoare sa mergem cu limuzina pana la biserica si de aici nu am mai ascultat.
-De ce sunt domnisioara de onoare?spune supărat.
-Pentru ca eu sunt mireasa,deasta.spun râzând.
M-am uitat pe geam si transpiram de emoti.
-Emoti?spune All râzând.
Am dat din cap,neputând sa mai scot un cuvant.
-Haide Levi,nu ai de ce sa ai emoti.Voi fi mereu in spatele tau,asa ca daca te simti stresat doar uitate la mine.
M-am uitat pe geam din nou si am amuțit când am vazut biserica.
-C-Cred ca ar trebui sa a-amanam nunta.spun inghitind in sec.
-Levi,asta e ziua ta cea mare.Nu ai de ce sa amani nunta.
M-am uitat nesigur la el.
-Nu ai de ce Levi.Cris te iubeste foarte mult,părinți tăi care au venit la fel.Toate persoanele la care ti sunt acolo şi se bucura pentru tine.spune punandu-si mana pe umărul meu.
Am tras aer in piept atunci când masina s-a oprit in fata biserici.
Am iesit cu All si am luat-o usor,inima sarindu-mi in piept.
Am deschis usor usile,intrând in prima camera a biserici.
-Levi!striga Kim venind spre mine.
-Oh,Levisorul meu,arăți extraordinar.spune mama,cu lacrimile bucurie in ochi.
CITEȘTI
Love At First Kiss
RomanceUn sărut in gluma,sentimente serioase. Oare inimile celor doi se vor primi una pe alta?