Pur si simplu.....nu pot,nu stiu.....n-nu stiu ce sa fac.
-Levi,te rog,stiu ca si tu ma iubesti.Sti ca nu te mint.spune punandu-si o mana pe obrazul meu.
I-am prins strans încheietura,strangand tare de ea.
Acesta începe sa se apropie usor de mine.Sa il opresc?Asta ar trebui sa fac?Încă il mai iubesc,dar....daca......d-daca iar m-ma raneste?
-Levi.....Imi sopteste la ureche.
Ii simpt respiratia calda cum coboară usor spre gâtul meu,după care buzele lui reci imi ating usor pielea.
Am icnit usor in surprindere.De ce gâtul?
A continuat tot mai jos,impingandu-ma usor in peretele din spate.
-N-Nu,Cris....op-oprestete.spun încercând sa par serios,dar mi-au lipsit atingerile lui.
Chiar si pentru o zi,tot se simte de parca a trecut un deceniu.
Si-a înconjurat mâinile in jurul taliei mele,lipindu-ma de el.
A inceput sa urce cu saruturile pe gat,după care pe maxilar,barbie si s-a oprit in dreptul buzelor.S-a uitat adânc in ochi mei si si-a lipit usor buzele de ale mele.
In momentul când a vrut sa continue,soneria a inceput sa sune.
S-a uitat trist la mine dar am coborât amandoi jos.
Am deschis usa,All si Dante fiind foarte zambareti.
-Zi repede ce ati mai facut?spun când intra inantru.
-Levi,fi atent,esti atent?spune serios.AM IUBIIIIIIT!striga bucuros si sare,la propiu,pe mine.
-Stai ce?Cum,când,unde,CUM?!spun uimit.
-Azi,acu cateva minute,confesiune cum altcumva ai vrea?
-Ia-ma usor,deci insfarsit i-ai zis?spun zambind.
-H-Hei!spune rosu in obraji.
-Ups,mi-a scăpat.Deci sunteți împreună?Bravo.spun cu o nota de tristete in voce.
-Hm,s-a intamplat ceva?spune suspicios.
-Ce?N-Nu,nu e nimic.spun zambind fortat.
-Levi,esti sigur?spune serios.
-Da All,nu e nimic.Haide,trebuie sa imi zici in detaliu tot!spun ridicandu-ne.
După mai multe minute in care mi-a povestit cum insfarsit si-a facut curajul sa ii spuna lui Dante ce simte,evident ca nu a putut sa nu intrebe:
-Voi cum mai sunteți?spune curios.
Am înghețat pe loc,aplecat peste masuta de cafea,cu telefonul in mana.
L-am scăpat,acesta aproape crapandu-se la cate cazaturi isi luase.
-Um......U-Um......spun balbaindu-ma.
Cum mai suntem?Nici eu nu stiu.
-Auziti,nu contează.Ce contează este ca insarsit sunteți împreună!Rox o sa tipe de bucurie când va auzi.spun fericit.
-Aha,ma cam speriat când a zis ca ne sta bine împreună.Credeam ca stia.spune All usor speriat.
-Inafara de mine nu mai stia nimeni.
-Bine,pai noi plecam.Ne mai vedem.spune Dante si cei doi se ridica.
-Pa,sa ai grija de el si sa nu te prind ca te uiți după alți ca te castrez.spun serios.
-Inteles.spune usor speriat.
-Paaa.spun si închid usa.
Cred ca trebuia sa plec odată cu ei.
Dau sa apas pe cleanta si sa o deschid,insa Cris isi pune mâna peste a mea.
-Lasa-ma.spun rece.
Acesta isi incolaceste cealalta mana in jurul meu,lipindu-ma usor de el.Isi baga capul in gâtul meu,putandu-i simti respirtia calda direct pe pielea mea.
Am strâns tare de tricou.
-Levi,te rog,te implor,iarta-ma.Stiu ca sunt un prost si ca te-am rănit si imi pare rău.Iti jur pe ce am mai scump,nu o sa te mai ranesc in intreaga mea viata si daca o voi face.....atunci nu o sa ma mai vezi.spune sugrumat.
Mi-am retras usor mana de pe cleanta si mi-am sters obrazul drept,unde lacrimile începuseră sa imi cadă.
Am oftat si m-am întors de tot spre el.
-Juri.Si daca ma mai ranesti vreodată nici măcar un fir de par nu ma vreau sa vad daca provine de la tine.spun pe un ton serios.
Acesta zâmbete usurat,după care ma ia strâns in brate.
L-am luat la rândul meu,afundandu-mi capul in gâtul lui.
-Deci,pot continua ce am inceput sus?spune deja cu buzele pe gâtul meu.
-Meh,sunt cam obosit.spun in încercarea de al intarata.
Acesta ma ridica in brate si fuge cu mine sus unde se arunca cu mine in pat.
-Niciodata nu esti obosit sa te distrezi.spune începând sa imi lase semne pe gat.
*Skype Time*
Ma trezesc somnoros,ridicandu-ma in fund si scancind de durere.
-Umff,daca ar simti şi el asta nu am mai face-o deloc.spun si incerc sa ma ridic dar sunt trântit inapoi de catre el.
-Nimic nu ma va opri sa te simt.imi sopteste pervers in ureche.
Ma inrosesc si imi acopăr fata cu mainile.
-C-C-Cris!spun jenat.
Acesta chicoteste si imi lasa un sărut pe umăr,după care ma i-a in brate.
-Daca asa vor fi impacarile mereu,as vrea sa ne certam mai des.spune din gatul meu.
-Eu nu.Ma doare curu.spun bosumflat.
-Aseară părea ca iti place ce iti fac.Imi sopteste pervers in ureche.
-T-TACI!spun si mai rosu.
-Iti placea când imi plimbam mana pe abdomenul tau,sau când te muscam de gât,sau când te-am atins l-......
-TACI!TACI DIN GURA,NU MAI SCOATE UN CUVANT PE GURA!strig din perna.
Acesta ma intoare cu fata la el,eu nedand drumul la pernă.
-Haide Levi,vreau sa iti vad fata.spun si trage usor de ea.
Ii dau drumul,acum acesta putand sa imi vada fata rosie.
-Hehe,esti rosu.Hai sa vedem daca poți sa te inrosesti si mai mult.spune ranjind malefic?
Ce vrea sa facă?
Se apropie de gâtul meu,începând sa mi-l lingă pofticios.
Am amuțit,punandu-mi mâinile la gura pentru a inabusi gemetele.
Acesta imi îndepărta usor mâinile,venind la urechea mea.
-Nu iti mai ascunde vocea perfecta.Vreau sa te aud cum gemi.spune si ma misca de ureche.
M-am abținut din nou.Acesta a ranjit si s-a intors la gat unde mi-a muscat si supt o porțiune de piele iar de aceasta data nu m-am mai putut abtine.
-Ok,pai cred ca te las asa,ai zis ca te doare curu deci altădată,din pacate.spune usor trist.
-T-Te urăsc.spun rosu.
-Si eu te iubesc pisoias.spun pisicos si pervers.
CITEȘTI
Love At First Kiss
DragosteUn sărut in gluma,sentimente serioase. Oare inimile celor doi se vor primi una pe alta?