2. ZOZNÁMENIE

740 16 0
                                    

,,Ano môžeš" povedal potichšie
,,Prečo som tu?? ? " začala som plakať, plač sa čoraz viac zväčšoval.
Muž ktorého som sa  to pytala ku mne pristúpil a utrel mi slzy
On mi utrel slzy!!!  Trošku som sa usmiala ale on zvážnel a začal hovoriť. ,,Si tu kôli tomu,že tvoja teta je mafianka a ona zabila môjho brata,ja sa chcem pomstiť a preto ťa tu necham a budem si s tebou robiť čo chcem!" povedal prísne ale pri tom sa pousmial a odišiel.
Čo? Moja teta je mafianka?!?!zabila človeka alebo ľudí?!?!on má tu bude väzniť a bude si somnou robiť čo chce?!

Bala som sa a rozmyšlala čo by somnou mohol robiť.Mala som v hlave milion myšlienok.

Už to pekne začína bolieť som tu už  niekoľko hodin.Tie laná sú pevné uviazané a boli to.
  
O 10 min neskôr

Otvorili sa dvere a v nich stál ten muž, ja vlastné ani neviem ako sa volá...... neviem o ňom skoro nič.... Prišiel úplne blízko ku mne a povedal ,,Mám na to chuť" začal má chytať po celom tele.ja som sa citila tak trapne a pri tom tak.... Nie nemôže sa mi to páčiť!
Začal má bozkavať ale ja som najprv nespolupracovala a preto ma uštipol a využil situaciu a vnikol mi do úst a bozkaval má, bol tak vášnivý a ja som to nevydržala a začala som spolupracovať. Bol tak nežný a vašnivý.... Na chvíľku som prestala a on prestal tiež, pozrel sa na mňa nechapavo ,,Odviažeš má prosím keď sa len trochu pohnem stašne to boli" on sa niekam zadíval ,,Halo si tu? " on sa na mňa pozrel ,,Aha..em..áno"
Odviazal má ale hneď má chytil aby som nemohla ujsť. Vzpierala som sa a snažila som sa vytrhnúť s jeho zovretia. Nešlo to a prestal som.Chvíľku bolo trápna ticho.  Em.... Ako sa volaš?  Opýtala som sa neisto
,,Volam sa John " usmial sa
Pustil mi ruky zo zovretia aby si má prechytil... Zobral má na ruky a dal si má na plecia ako vrece zemiakov a kráčal somnou von s tmavej miestností. ,,John,pusti ma! " Hybala som sa aby má pustil a snažila som sa ho byť do chrbtu ale nešlo to. Mal také vypracované telo.
Prišli sme do nejakej miestnosti ktorá bola krásne vybavená nabytkok.krasný gauč a stôl a veci naôkol...S môjho obdivovania má vytrhol John. Hodil má na postel a povedal ,,Ostaň tu!"odišiel a o chvíľku sa vrátil s plnou taškou veci. Podal mi ružovú sexy košelu a povedal nech si to oblečiem.... Potom vytiahol....
-----------------------------------------------
Ahjojte😘 dúfam,že sa vam táto 😘časť páčila... Ďalšia už bude uchylnejsia 😏

Patrim muWhere stories live. Discover now