S tašky vybral análny kolik,ja som na neho vyvalila oči. ,,J... j... o..h..n to nemysliš važne?! Pozrel sa na mňa ,, Povedal som,že si s tebou môžem robiť čo chcem kundičo" povedal a uškrnul sa. Chcela som niečo povedať ale John má prerušil.
,,Už som si nejako domyslel,že si anal ešte nerobila a tak aby ťa to nebolelo to urobim možno takto" tlačili sa mi do očí slzy lebo som vedela,že to bude bolieť.
,,A.. AAA.. Ale ja som ttt.. to nerobila eeee.e..šte vôbec"povedal som
,,Ja viem "povedal a zaškeril sa
,,Čo?! Ako?! "Povedala som s otvorenimi ustami.
,,Tak môžeme ísť na to" povedal
Vratil do tašky analny kolík a prisadol si ku mne a začal má hľadať po tele najprv,začal hľadať prsia až mi stali bradavky cítila som ako začinam vlhnuť..
John má bozkaval na krku a robil mi cucfleky a mne sa to páčilo. Čo to nie veď má uniesol a chce má znasilniť...
Ruku dal s bradavky preč a začal má hľadať po mojej mušličke a povedal ,,Pekné vlhká " ja som sa začala červenať a cítila som sa trapne.John do mňa vopchal 1.... 2..... 3. Prsty a robil mi dobre, keď už som skoro bola John prestal a vytiahol ich von a ja som sa na neho nahnevane pozrela on sa uškrnul a povedal ,,Neboj kundičko ešte si užiješ" usmial sa
,,Tak poďme na to kundička "
,,Nie ja nechcem'' ,,chce ísť domov! "
Povedala som smutne
,,Nie! " povedal prísne
,,Si moja a domov nepôjdeš! " povedal
,,Poďme na to" usmial sa
Jeho usmev je tak krásny a to jeho vypracované telo je ako s photoshopu a aj... em.... jeho penis on sa práve teraz vyzliekol jeho penis je obrovský ako to chce do mňa narvať.....Blyžil sa ku mne a videl,že mám v očiach strach a tak si ku mne sadol a pošepkal mi do ucha ,,Neboj to bude dobre" povedal a dal mi pusu na lice. On mi dal pusu usmiala som sa a posunul sa nižšie ku mojej mušličke a pomaly mi ho vsunul dnu a mne vyhrkli slzy slasti a bolesti. Keď bol úplne vo mne začal sa pomalý hýbať a ja som začala vzdychať a čím viac zrychloval tym viac som vzdychala... Začal pomaly priražať a ja som kričala jeho meno a on zas to moje.Už som citila,že budem, urobila som sa a John hneď po mne. Keď sme obaja boli tak si ku mne John ľahol a pritisol si ma ku sebe a objal ma.
S pohľadu Johna:
Videl som,že má v očiach strach a tak som sa ju snažil upokojiť a dal som jej pusu ten pocit keď sa usmiala bol úžasný je krásna keď sa usmieva.
Blížil som sa do nej vniknúť ale stale som rozmyšľal či to urobim. Ale urobil som to a videl som ako ju to boli ale aj ako sa jej to páči a preto som začal zrýchľovať a priražať a o chvíľku som cítil,že sa ona urobi,celá sa chvela. Keď sa ona urobila o chvíľku som sa urobil aj ja bol to najlepši orgasmus na svete... Na to že to robila 1. Krat bola úžasná a pri tom je aj krásna keď sa usmeje vyzerá krásne veľmi má ranilo keď plakala bol som s toho smutný. Ona má určite nenavidi uniesol som ju a znásilnil a klamal som jej. Jej teta nieje mafianka a nikoho nezabila.Iba ja som mafian.
Ja ju milujem!!!... .. .. .. .. .. Pritisol som si ju k sebe a objal som ju a pritom som mal hrozné vyčitky..Ideme spať.
-------------------------------
Ahjoj.Trochu dlhšia časť dufam že sa vam pačila... Čo by sa mohlo stať ráno?
Napiste do kommentu
Som rada za každé hlasovanie a pozretie. 😘
YOU ARE READING
Patrim mu
RandomAhoj volám sa Catherine mám 17 rokov a na párty mojej kamosky má uniesli.... keď som sa zobudila bola som v miestnosti v ktorej nebol nič len ja bez oblečenia bola som naha...... ako to somnou dopadlo?...... 👹ČÍTAJ 👹