5.POZNAM PRAVDU

563 16 8
                                    

Počula som kroky... Bol to John

Sadol si ku mne a povedal ,,Čo sa deje?"
Čo sa deje!!!! Čo sa deje!!! Zaziapala som nahnevane.
John  odomňa odklonil hlavu aby nemal oční kontakt. ,,Ty si má uniesol, znasilnil, zobral mi veci...a ešte sa pytaš sa má čo sa deje!!!"povedala som a utrela som si slzy.
On bol ticho.... Ani sa mu nečudujem.

Po chvíľke ticha má vzal do naručia a pobozkal... Bol to ten najlepší bozk v mojom živote bol tak nežny...prestal...,,Ja ani neviem čo robim som hlupák,ja som mafian a som zvyknutý dostať vždy to čo chcem a myslel som,že to bude rovnaké aj s tebou ale vidim,že teba si len tak nezískam " povedal a ja som sa na neho nemo dívala a nevedela čo povedať. ,,Viem,že mi asi nikdy neodpustiš ale... ja... ja.. "Nestihol to dopovedať lebo do miestnosti vtrhli nejaký ozbrojený mužy a mierili na nás zbraňami. John a ja sme tam len tak stali a čakali. John má odsotil za seba.

Čo si John myslí-Boha prečo teraz nemám zbraň

Počkať veď v dome je ešte Jackob... Zakričala som na celý dom ,,JACKOB POMOC"
John=,,Čo to robiš!? "
Jackob pribehol a videl,že sú tam muži,ale muži si Jackoba nevšimli.Jackob zavolal Johnovich mužou. Neznamy muži na nás stale mierili zbraňami a stale hovrili Johnovi aby k nim išiel lebo má zastrelia,John nevahal a išiel ku mužovi ktorý to hovoril ale v tom momente príbehli Johnovi muži a začali strieľať. Zostrelili všetkých mne nezmamich mužou.Po strieľačke sa spolu Jánovi muži rozprávali od jedného s mužou som počula... ,,Kto je ta štetka?"
Hneď ako som to počula som povedala ,,Prosim!!!! Aka som ti ja štetka!!! " a vrazila som mu päsťou do brucha, ani to s nim nepohlo všetci sa začali smiať a John počul,že sa mi smeju a pribehol ku mne chytil má za ruku a povedal ,,Máte nejaký problém!!!! Ja som sa pozerala na Johna, je tak sexy keď sa hnevá "Povedal naštvane ,,Dan odpovedz mi!!! "
,,Nie"povedal potichu
,A vy ostatný máte nejaký problem s mojou priateľkou?! "
,,Nie"ozvalo sa skupinovo.
Aha tak ten hajzel čo o mne povedal že som štetka  sa volá Dan.

Čo priateľka?  Ja nie som jeho priateľka ale keby sa má to opýtal neviem čo by som povedala veď má unieos..... Ale je tak sexy, milí, nežný, vášnivý..... Awww.

,,Chlapci Ďakujem za pomoc ale teraz vypadnite"povedal a muži hneď odišli niekam do neznáma.  Keď odišli tak som hneď povedala
,,John" , Ty si mi klamal...moja teta nezabila tvojho brata a nieje mafianka a tvoj brat je Jackob?" tlačili sa mi slzy do oči ja ani neviem prečo. John tam stal ako stĺp a povedal potichu ,,ano klamal som" začala som plakať a padla som na kolená.Tak prečo som tu? ...
-------------------------------------
Ahjojte Ďakujem za #249 in Random
A Ďakujem aj za 20 zhliadnutí. 😘😘 ste úžasný ahojte a dobrú noc




Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 23, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Patrim muTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang