Henna mutfakta bulaşık yıkarken yanına melis gelir.
Melis= off bugün böyle evde köskös oturucazmı?
Henna= Başka bir fikrin varmı?
Melis=Var. Alışveriş'e gidelim.
Henna=Saçmalama melis. Kirayı bile ödeyemiyoruz alışverişi nasıl yapmayı düşünüyosun.
Melis=Aaa! Doğru alışveriş yapmak için para lazım. Of of bi kendimize şöyle zengin bir erkek bulamadık.
Henna=Melis sen kendine bulacaksan bul beni karıştırma .
Melis=Niye ya seninde zengin eşin olsa istediğini alırsın.
Henna=Meliscim istediğimi almam için zengin bir erkekle evlenmek zorunda değilim okursam alırım.
Melis=Aman sanki okucaz.
Henna=Meliss okumıcaksan neden üniversiteye gidiyon ayrıca sen üniversiteyi nasıl kazandın.
Melis=Orasını karıştırma şimdi.
Henna = Ben gidiyorum.
Melis = Nereye!!!
Henna = İş görüşmesine.
Melis = He doğru
Henna = Ben kaçar.
Melis = Tamam görüşürüz.Henna çantasını alarak iş görüşmesine gider taksi bulamayınca yürümeyi tercih eder. Ve yola koyulur. Tam yürürken sarp'a çarpar.
Henna = Çok afedersiniz, benim hatam.
Sarp = önemli değil, belliki çok aceleniz var.
Henna =Evet iş görüşmesine yetişmem lazım, iyi günler.
Sarp = iyi günler.Henna koşmaya devam eder. Ve iş görüşmesine yetişir. Bir eve gider ve oradaki hizmetçi ne yapacağını anlatır. Bu arada Henna'nın şu anki işi çocuk bakıcısıdır. Henna'nın baktığı çocuk 5 yaşındadır. Adı rüzgardır. Henna rüzgar'ın odasına gider ve kendini tanır.
Henna = Merhaba benim adım henna.Senin adın nedir?
Rüzgar=Benim adımda rüzgar bir şey sorucam.
Henna = Tabi.
Rüzgar = Sen yabancımısın?
Henna = (Güler) hayır neden böyle bir şey dedin.
Rüzgar = Adın yabancıların adı.
Henna = Annem bu ismi sevdiği için bu ismi koymuş 2.ismimde var 2.ismim defne.
Rüzgar = Hm peki ben sana nasıl sesleniyim.
Henna = Farketmez.
Rüzgar = TamamVe odaya rüzgar'ın amcası Deniz bey girer.
Deniz bey=Rüzgar sevdinmi? Yeni bakıcını.
Rüzgar = Evet hemde çok
Henna =Merhaba Deniz bey.
Deniz bey = Merhaba Henna hanım.
Rüzgar =Amca istersen ona defne hanımda diyebilirsin.
Deniz bey = TamamDaha sonra 3'ü birlikte aşşağıya inerler. Rüzgar aşşağıya iner inmez uykusunun geldiğini söyler. Ve Henna onu uyutmak için yukarıya çıkartır.
YARIM SAAT SONRA
Henna rüzgarı uyutur ve aşşağıya iner.
Henna = Deniz bey. Rüzgar çok akıllı bir çocuk onu çok güzel büyütmüşsünüz.
Deniz bey = Evet öyle gerçekten bazı söylediği şeylere ben bile hayran kalıyorum.
Henna = Ben rüzgar'a kurabiye yapıyım çocuklar benim kurabiyemi çok sever .
Deniz bey = Fakat bizim aşçımız var.
Henna = Ben kendim yapmak istiyorum tabi izin verirseniz.
Deniz bey = peki yap bakalım.Henna mutfağa gider ve aşçıya anlatır. Aşçı tabi yapabilirsiniz der. Ve henna kurabiye yapmaya başlar. Henna kurabiyeyi pişirir ve rüzgar'ın uyanmadığını görünce ilk ikramını Deniz bey'e yapar.
Henna = Buyrun Deniz bey, kurabiyemden tatmak istermisiniz?
Deniz bey = Hayır teşekkürler.Henna kurabiyeleri koymak için mutfağa giderken Deniz bey seslenir. Henna arkasını döner.
Deniz bey = Getir yada Tadına bakayım.
Henna = Buyrun Deniz bey.Deniz bey kurabiyeleri zevkle yerken hennaya şöyle der.
Deniz bey = Ben her kurabiyeyi yemem.
Henna = Ama benim kurabiyemi yiyiyorsunuz.
Deniz bey = Yemiyorum tadıyorum sadece.
Henna = Hı hı tabi.Daha sonra rüzgarda aşşağıya iner ve kurabiyeyi tadar. Akşam olur ve henna eve gitmek üzereyken rüzgar bir daha kurabiye yapmasını söyler.
Rüzgar = Henna bidaha kurabiye yapsana.
Henna = Rüzgarcım. Benim gitmem lazım söz yarın yapıcam.
Henna rüzgarı tombik yanaklarından öper. Ve eve gitmek için kapıya gider.Deniz bey = Defne hanım ben sizi evinize kadar bırakıyım.
Henna = Yok gerek yok siz rüzgarla ilgilenin.
Deniz bey =Aaa! Evet rüzgar'a film borcum var.
Henna = Evet siz rüzgarla ilgilenin.
Deniz bey = Beni kırmayın lütfen şoförüm sizi bıraksın.
Henna = (Henna biraz düşünür) tamamHennayı Deniz bey'in şoförü eve götürürken kaza yaparlar ve Deniz bey'in telefonu çalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥buruk kalpler♥
De Todo2 ev arkadaşın hayallerine ulaşmaya çalışırken yaşadığı olaylar...