Deniz bey = Alo .
Hemşire = Deniz bey ben sizi
hastaneden arıyorum. Sizi hastanın rehberinde buldum. Hastayla yakınlık durumunuz nedir acaba.
Deniz bey = Şoförüm.
Hemşire= Sizin şoförünüz ve arabadaki diğer hanımefendi kaza geçirdiler. Hemen hastaneye gelmeniz gerekiyor.
Deniz bey = Ne! Hangi hastane
Hemşire = özel izmir hastanesi
Deniz bey = Hemen geliyorum.Deniz bey aceleyle hazırlanır. Durumu anlamaya çalışan rüzgar sorar.
Rüzgar = Amca ne olmuş.
Deniz bey = Henna ve şoförümüz kaza yapmış.
Rüzgar = Amca Bende geliyorum. Deniz bey = Tamam gel.Rüzgar ve deniz bey hastaneye gider. Deniz bey hastanedeki danışmana sorar.
Danışman = Üst kat 2. Oda der.
Hemen oraya giderler.Deniz bey şoförünü ve hennayı o şekilde görünce olduğu yerde kalır. Rüzgar hennayı görünce ağlamaya başlar. Daha sonra hemşire gelir.
Deniz bey = Hemşire hanım durumları nasıl ?
Hemşire = Şoförünüzün durumu iyi ama Henna hanımın kritik .
Rüzgar = (ağlayarak) kritik demek ne demek amca yani henna ölücekmi?Deniz bey cevap veremez. 3 saat sonra Henna'nın durumu daha kötü olur. Ve doktorlar müdahele etmek için odasına girerler. Rüzgar sürekli ağlar Deniz beyinde gözleri dolar. Daha sonra doktorlar odadan çıkar.
Deniz bey = Doktor bey durumu nasıl ?
Doktor bey= Önümüzdeki 12 saat çok kritik şuanda elimizden bişey gelmez. Eğer böyle giderse 12 saat sonra uyansa bile kritik şeyler olabilir.Deniz bey = Nasıl yani.
Doktor bey = Yani sakat kalma veya geçici hafıza kaybı.Deniz bey ve rüzgar çok üzülür.
11 SAAT SONRA
11 saat sonra yani Henna'nın uyanmasına 1 saat varken ne olduysa bir anda durumu kötüye gider. Henna'ya şok verirler. Henna o sırada bir rüya görür.
Deniz bey = Henna daha çok erken gitme.
Rüzgar = Defne lütfen beni seviyosan gitme ben çok üzülürüm. Lütfen gitme.
Henna = Çok özür dilerim. Ama ben daha fazla dayanamıyorum. Gitmek istiyorum. Huzur bulmak istiyorum.Daha sonra Henna etrafında bi anda kimsenin olmadığını Deniz bey ve rüzgar'ın gittiğini görünce kendine sorar.
Henna = Ne yani kimse olmıycakmı benim yanımda tekmi kalıcam.
Henna o son anı görünce biraz daha dayanması gerektiğini düşünür.
Hemşire = Hocam nabız alamıyorum.
Doktor bey = 500.
Hemşire = 500 hazır.
Doktor bey = 5 dediğimde 1,2,3,4,5
Hemşire = Hocam nabız geldi.Deniz bey ve rüzgar Henna'nın yaşadığını öğrenince sevinirler. İkisi birlikte "Yaşasın henna kurtuldu. "Daha sonra hennayı tedavi odasına alırlar.
Deniz bey = Doktor bey hennayla konuşabilirmiyiz?
Doktor bey =Tabiki ama çok yormayın.
Deniz bey = Tamam
Deniz bey ve rüzgar Henna'nın yanına rüzgarla birlikte girer.
Rüzgar = Henna daha iyimisin?
Henna = Evet Rüzgarcım.
Deniz bey = Geçmiş olsun henna bizi çok korkuttun.
Henna = Sağolun melis nerde?
Deniz bey = Melis Kim?
Henna = Ev arkadaşım. Şey telefonunuzu kullanabilirmiyim? Deniz bey = Tabi buyrun.Henna melis'i arar.
Melis = Alo buyrun kimle görüşüyorum.
Henna = Ben henna
Melis =Yeni numaramı aldın.
Henna = Hayır bu Başka birinin numarası.
Melis = Eee sende ne işi var.
Henna = melis sus ve beni dinle. Ben hastanedeyim.
Melis =Ne neden !!
Henna = Ben kaza geçirdim.
Melis = Ne! Hangi hastanedesin hemen taksiyle geliyorum.
Henna = Yok gerek yok şuanda durumum iyi ve yanımda rüzgarla amcası Deniz bey var.
Melis = Deniz bey kim? He tamam hatırladım.
Henna = Evet ben seni sadece merak etme diye aradım. Bugün taburcu etmeye bilirler. Ederlerse bile deniz bey'in evinde kalıcam çok ısrar edince kıramadım.
Melis = Hmm. Tamam peki görüşürüz.
Henna = Görüşürüz.Henna deniz bey'e telefonu verdiği için teşekkür eder. Ve odaya doktor girer.
Doktor bey = Geçmiş olsun henna hanım.
Henna = Teşekkürler. Ne zaman taburcu olucam.
Doktor bey = 2 hafta sonra
Henna = Ne yuh yani çok fazla.
Deniz bey = Peki neden bu kadar fazla.
Doktor bey = henna hanım ayağı kalkmayı denediniz mi?
Henna = Hayır denemem mi lazım.
Doktor bey = Hayır. Malesef belinizden aşşağı felçsiniz.
Henna, rüzgar ve deniz bey =Ne!
Rüzgar = Henna sen his yürüyemicek misin?
Doktor bey = Geçici olabilir şuanda testte geçici olduğu yazıyor. Fakat
Henna = (doktor'a sert bir çıkışla) fakat ne ya fakat ne.Hennayı Deniz bey sakinleştirmeye çalışır.
Doktor bey = Deniz bey Henna hanımı sakinleştirince yanıma gelirmisiniz?
Deniz bey = Tamam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥buruk kalpler♥
Acak2 ev arkadaşın hayallerine ulaşmaya çalışırken yaşadığı olaylar...