7.01.17 Urodziny Gregora :)
*Oczami Moniki*
20.00 wszyscy czekamy na Gregora.Właśnie wchodzi do domu.Jest światło zgaszone.
-NIESPOOODZIANNKKAAA!-krzyknęliśmy wszyscy wyskakując z poza różnych miejsc.
-O jejku-zachwycił się
-Wszystkiego najlepszego kochanie- podeszła do mnie moja kochana Monika.Pocałowałem ją przy wszystkich.
Wyglądałam tak
-Wyglądasz pieknie-odrzękł
-Ty przystojnie
Gregor x.xx.x
-Ok to teraz prezenty -krzyknął Kraft
-Polacy pierwsi-powiedział Pieter
-Nasza skrzynka polskiej wódki i słodycze polskie dla austriackiego kolegi-powiedział Stoch
-Haha dzięki-podziękował Schlierenzauer
-A to od nas-powiedział Kraft.Dali mu paczkę prezerwatyw.
-ŚMIESZNE KRAFT!-krzyknęłam ja czyli Monika
Austriacy się śmiali.
*5 minut pozniej wszyscy tanczyli*
-Wszystkiego najlepszego kotku-tańczyłam z Gregorem tuląc się do niego
*Oczami Gregora*
3/4 polaków była już upita.Stoch jedynie nie pił bo wie ,że ma u swego boku kobiete i woli spędzać z nią czas na trzeźwo i jakby się miał do niej jakiś facet przylepić inny żeby dać mu w gębe.Zresztą zrobiłbym to samo.I właśnie robię.Wolę zapamiętać czas ,który znajomi i moja ukochana mi poświęcili.
*Oczami Kamila*
Wiki nigdzie nie było.Poszłem ją więc szukać.Skierowałem się na schody bo widziałem światło.Szedłem za światłem .Otwarłem drzwi i zauważyłem jak moja ukochana leży po ciałem Kasaiego.
-KUR*A KASAI wypierd****-szarpnąłem go za szmaty i odepchnąłem od Wiki ,tuląc ją od siebie.
Monika i Gregor przybiegli.Schlierenzauer wyprowadził nawalonego Kasaiego a Wiki nadal płakała.
-Kocie nie płacz-szeptałem ,a przy okazji łamało mi się serce na ten widok
Monika kiwała niedowierzanie głową co się przed chwilą stało...
*Oczami Moniki*
Godzina 2 w nocy i wszyscy poszli.Ja już leżałam w łóżku i ciągle nie mogłam uwierzyć co się stało...
-Nie wierzę..Jak Kasai mógł to zrobić-powiedziałam
-Ja też-odpowiedział Schliri
-Dobranoc Kocie-wyszeptała mi do ucha
Poszliśmy spać
CZYTASZ
Nieznana Miłość
FanfictionWiktoria Malinowska wyjeżdża na wakacje do Zakopanego wraz z Moniką jej przyjaciółką tam poznają swoich idoli... Jak się to stało ,że wyjechały? Jakie przygody je spotkają oprócz spotkania idoli? Tego dowiecie się czytając ''Nieznana Miłość...