Intamplarile din Beddgelert

76 2 0
                                    

Cu memoria inca nelimpezita, am incercat sa ma imbat si sa uit cateva momente de mine. Dar era destul de greu, avand in vedere ca aproape se inopta din nou, iar eu nu aveam idee in ce parte a Angliei ma aflam si nici nu aveam un loc unde sa dorm peste noapte, sa nu mai vorbim de faptul ca banii erau putini si pe terminate si nici de ajuns sa imi pot lua o cazare la vreun motel sau ceva. Partea cea mai grea era aceea ca in partea aceasta a Angliei(repet, inca credeam ca ma aflu in Anglia), oamenii vorbeau o limba diferita, prea ciudata sa o pot intelege, cu greu engleza, asa ca imi era greu sa ma inteleg cu ei, mai ales ca nu erau chiar atat de ospitalieri cu un strain necunoscut si mai ales cu hainele pline de noroi si imbracat intr-un mod total diferit de ei.
Inca ma aflam la bar si stateam si ma gandeam ce pot face, incepeam sa imi fac griji, ba chiar sa disper, cineva trebuia sa ma caute sau sa se intample ceva, nu? Deja disparusem de 2-3 zile aproape, inca traiam cu speranta ca cineva o sa dea de mine si o sa se termine tot, dar nu era asa, se pare ca nimeni nu avea idee unde ma aflu, ba chiar mai mult, amicii mei, dupa cum am aflat mai tarziu, se pare ca se temeau de situatia in care m-am implicat, asa ca au preferat să nu se implice si sa stea departe de situatia mea, da, socati? La fel si eu cand am auzit lucrul acesta, dar stiti cum se spune, cand te afli in situatii grele, atunci se vede cu adevarat cine iti sunt adevaratii apropiati.
Cum nu aveam ce sa fac si nici unde sa stau, am lasat situatia in voia sortii cu speranta ca cineva ma va gasii si am mers la un magazin mic din apropiere de unde am cumparat un caiet si un pix. Singura modalitate prin care ma puteam calma si de a incerca sa ii dau de cap situatiei mele, era aceea de a scrie. Zis si facut, am cumparat caietul si pixul si m-am intors la bar, unde mi-am mai comandat ceva de baut, de data asta aveam de gand sa ma asez bine de tot pe ganduri, asa ca am cumparat o sticla de vin si doua doze de energizant, iar pe langa, am comandat din meniu ceva cat mai ieftin, o portie de cartofi cu sos, sa imi pot umple stomacul. Zis si facut, asteptand comanda, am inceput sa scriu, ce mi se intamplase, ce s-a intamplat si ce se va intampla mai departe. Stand acolo si scriind, s-a facut intr-adevar seara, unde spre surprinderea mea, localul s-a umplut de turisti si nu numai.
Stateam singur la masa savurand cateva pahare de vin, rose, cel mai bun din cate gustasem vreodata, din pacate nu imi mai amintesc marca acestuia. Ei bine, stand acolo, intr-un final, cateva persoane s-au pus la masa alaturata de mine, eu fiind deja sub influenta alcoolului si ei de asemenea, acestia au inceput o discutie. M-au observat la masa acolo, chiar atrageam atentia, sa fim seriosi, haine murdare, cu pixul in mana scriind intr-un caiet si savurand pahar dupa pahar. Unul dintre cele 3 persoane, fiind un barbat in varsta de 50-60 de ani, asa parea, m-a intrebat:
-Barbatul: Ce scrii acolo baiete?
-Eu: Hmm? Cateva intamplari domnule, imi place sa scriu prin ce trec, orice mi se intampla, iubesc sa notez undeva.
Ei bine, persoanei respective i s-a parut destul de interesant si pe de alta parte, avea o curiozitate instabila de a afla care este treaba cu mine, asa ca au tras masa lor langa a mea si le-am unit pe amandoua. Ei erau turisti, 2 persoane in varsta, sot si sotie, insotiti de nepoata lor de 17 ani, o pustoaica extrem de frumoasa, ochi albastrii, ten deschis, par saten spre blond, destul de comuna cu restul fetelor de prin Anglia, dar ea avea un fel de atractie diferita, ceva nu ce ma atragea fizic neaparat, dar ma atragea orbeste catre un taram necunoscut pe care l-as fii indragit cu siguranta daca ar fii fost vorba sa il fii descoperit.
Sotii au mai comandat la masa cateva sticle de vin, si am inceput sa discutam diferite subiecte, dar cel principal era curiozitatea lor fata de mine si de ceea ce s-a intamplat cu un adolescent roman de 21 de ani ajuns in zona aia, cu hainele murdare, stand la o masa intr-un local vechi de secole, unde se strangeau numai persoane peste 40+ ani. In prima instanta le-am dat de inteles cum ca as fii un turist roman care din intamplare a ajuns acolo si se bucura de imprejurimile muntoase, ceea ce m-au si crezut pe jumatate. Doar nu era sa le spun ce se intamplase de fapt, asta pentru ca, in primul rand, nici eu nu stiam in mare parte iar in al doilea rand nu stiam cum ar fii reactionat la adevar.
Timpul trecea, paharele se goleau unul dupa altul iar discutiile se amplificau. Toate ca toate, dar eu aveam nevoie de un loc unde sa stau peste noapte, deoarece nu puteam sa raman toata noaptea in acel bar, deoarece mi-as fii epuizat toti banii ca sa pot sa raman la masa. Asa ca am inceput sa le explic putin din situatie ca sa inteleaga faptul ca eu, ma aflu intr-un fel pe un teritoriu necunoscut si nu am un loc unde sa pot sta si nici banii necesari, le-am dat cateva detalii. Am aprins discutia pe subiectul acesta, am tot discutat cu ei despre aceasta problema si pana la urma mi-au oferit o varianta:
-Barbatul: Fiindca esti o companie atat de placuta si stiu ce inseamna sa fii de varsta ta, am sa te invit la noi sa ramai peste noapte. Noi stam la un hotel din apropiere, noi cu siguranta ne-am bucura sa te ajutam si cu siguranta si nepoata noastra, nu-i asa Beatrice?
Ei bine asta mi s-a parut destul de ciudat, dar avand in vedere ca eram foarte bucuros ca aveam un loc unde pot sta peste noapte, nici nu m-am mai gandit la nimic. Se aflau in vacanta asa ca m-au invitat sa petrec restul noptii cu dansii, ceva neasteptat de placut. Nu numai eu paream incantat de situatie, ci si nepoata acestora, pentru ca urma sa dormim in acelasi apartament. Sa nu va ganditi ca bucuria imi venea de la faptul ca dormeam cu pustoaica in aceeasi incapere, nu, bucuria imi venea de la faptul ca aveam unde sa dorm peste noapte. Zis si facut, am ajuns la hotel, am urcat sus in camera, mi-au prezentat locuinta intreaga, o rezervare destul de stilata, un mic living, 2 camere si o baie cu cabina de dus. Intr-una din camere aveau sa doarma sotii iar in cealalta, nepoata acestora. Ei bine eu ar fii trebuit sa dorm in living, pe cele doua fotolii pe care trebuia sa le unesc sa improvizez un fel de pat.
Primul lucru pe care l-am facut ajuns in camera de hotel, a fost sa ma arunc direct in cabina de dus si sa fac cel mai lung dus din viata mea, abia asteptam sa scap de sentimentul neplacut de murdarie. Inainte sa intru in dus, barbatul mi-a spus sa nu ma grabesc sa imi iau timpul necesar cat am nevoie, el o sa ma astepte in living cu sticla de vin luata la pachet sa continuam discutiile. Dupa 50 de minute de dus, ies in sfarsit cu doar un prosop in jurul taliei mele imprumutat in plus de la hotel, ma simteam atat de curat si de liber cum nu m-am simtit o viata intreaga. Iesind din dus cu speranta ca o sa mai savurez cateva pahare de vin, merg in living si nu gasesc pe nimeni, ma asez pe fotoliu si astept, am turnat un pahar de vin si am stat cred ca 10-15 minute. Asteptam pe dansul sa vina sa continuam discutiile, dar nimic, dupa circa 15 minute, apare Beatrice, nepoata acestuia:
-Beatrice: Oh, ai terminat dusul in sfarsit?
-Eu: Aparent da, unde este bunicul tau? Spunea ca vrea sa mai discutam cate ceva la un pahar de vin.
-Beatrice: Se pare ca pe bunicii mei i-a furat somnul, am ramas doar noi, vino sa iti arat unde vei dormii.
-Eu: Stiu deja unde v-oi dormii, am sa unesc aceste doua fotolii si v-oi dormii foarte bine aici.
-Beatrice: Imi pare rau dar, dar nu te v-oi lasa sa dormi pe fotoliile astea inconfortabile, nu as dormii bine la noapte stiind ca patul in care dorm eu, este de doua persoane, iar tu dormi aici inghesuit in doua fotolii. Si nu te ajuta nici inaltimea sa stii, esti destul de inalt.
Nu ca m-ar fii deranjat ce am auzit, dar intr-un fel, mi s-a parut putin prea directa pentru o pustoaica de varsta ei, iar privirea...hmm, nu as dorii unui barbat de 20+ ani, sa fie privit asa de o minora, de fapt, nu in circumstantele acelea.
Am stat cateva momente bune si am privit-o toata, in tacere, am dat paharul peste cap dintr-o inghititura si am urmat-o ca si cum stiam ce urma sa se intample, desii incercam sa evit, sincer sa fiu, nu m-am putut abtine. Tipa era o pustoaica de 17 ani, iar eu cu 4 ani mai mare ca ea, avand mai multa experienta, dar nu chiar atat de doritor, precum parea ea, domnisoara m-a abordat incercand sa ma obtina, avand in vedere ca eram si sub influenta alcoolului, i-a reusit. M-a avut mai mult decat jumatate de noapte, ea fiind virgina si facand prima data lucrul acesta, corpul si vocea ei joasa si tremurand dupa sexul acela, mi-a dat de inteles ca i-a placut la nebunie.

Prin ochii unui NECUNOSCUTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum