×ONE×

128 8 6
                                    

,,Tak, pro dnešek končíme!" zvolala na nás naše trenérka.
Všechy jsme si radostně oddechly. Naposledy jsem se po sobě ohlédla v zrcadle a poté odešla po boku své nejlepší kamarádky Nadii. Vešly jsme společně do šatny, kde jsme se převlékly, rozloučily se s ostatními a vyšly před londýnskou taneční akademii.

,,Tak ahoj Natt, uvidíme se zítra!" řekla mi Nadia a vtáhla mě do obětí.
,,Ahoj Nad!" odpověděla jsem své nejlepší kamarádce na rozloučenou a každá jsme se vydaly jiným směrem vstříc svým domovům. Sotva jsem se nadála a už jsem odemykala dveře našeho menšího baráčku.

,,Jsem doma!" zařvala jsem že mě museli slyšet až sousedi, ale pozdrav se mi nedostavil. Zula jsem si boty, odhodila svou sportovní tašku a vešla do kuchyně kde jsem našla lísteček od mamky.
,,Jela jsem s tátou do nemocnice, vrátíme se okolo třetí, k obědu si vem pizzu z mrazáku. Máma'' lísteček jsem zmačkala a hodila do koše, hlad jsem neměla.
Tátovi před půl rokem našli rakovinu plic a od té doby s mámou skoro nejsou doma. Snaží se ho vyléčit, ale já mám stále strach že nepřžije.

Vešla jsem do svého pokoje a podívala se na sebe do zrcadla. Viděla jsem v něm hnědovlasou a hnědookou Nataly Walkerovou, hubenější postavy, kterou mám jen díky tomu, že chodím do londýnské taneční akademie, spolu se svou nejlepší kamarádkou Nadiou Turnerovou.

Zapla jsem svůj notebook, kde jsem klikla na YouTube, pustila si TOP20 nejposlouchanějších písniček a začala k nim skládat choreografie, dokud jsem neslyšela zacvakání klíčů v zámku...

Ahoj, vítám vás u první fanfikce na Jacoba. Omlouvám se za chyby, je to moje první fanfikce.😊

love me back [jacob sartorius ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat