×FOUR×

101 7 6
                                    

,,Ani jsem nevěděla, že umíš skládat tak skvělý choreografie!" vykládala mi překvapeně a zároveň šťastně Nadia.
,,Děkuju moc, ta choreografie se mi taky líbí, ale to je jen kvůli tomu, že jsi mi s ní pomáhala ty!" odpověděla jsem jí.
V naší choreografii jsou prvky různých stylů. Třeba hip hopu, shufflu a i něco málo z gymnastiky.

Ještě chvíli jsme dělaly kraviny. Na naučení choreografie budeme mít celý příští týden. Když už se začalo stmívat, rozloučila jsem se s Nadiou a Ruby a šla jsem domů.

Doma opět nikdo nebyl a tak jsem si pustila film. Po zkončení filmu jsem se šla umýt a spát, i když bylo brzo. Dnešní den mě opravdu vysílil.

Ráno jsem se probudila díkybohu včas. Šla jsem udělat ranní hygienu a obléct se, jako každé ráno. Dneska jsem stihla i snídani. Rodiče ještě spali. Mamka totiž chodí na noční, protože přes den jezdí s tátou po nemocnicích. Jelikož jsem měla ještě hodně času, šla jsem naproti Nadie a Ruby. Ruby chodí také k nám do akademie, ale do 1. ročníku, my jsme s Nadiou ve 4., tedy v předposledním. Do každého ročníku chodí průměrně 30 žáků a každý ročník má svého/svou trenéra/trenérku.

Po cestě jsme s Nadiou zjistily, že se Ruby chce do soutěže přihlásit také, ale nemá s kým a ráda by šla s Nadiou...

Ahoj! Dneska jsem tu zase s nudnější kapitolou, ale snad to tolik nevadí.😊

love me back [jacob sartorius ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat