×FIVE×

121 10 9
                                    

,,Ruby, ale já už jdu s Natt!" odpovědela jí naštvaně Nadia.
,,Nad, prosím!" prosila Ruby.
,,Nad, jestli chceš jít s Ruby, tak mě to nevadí." řekla jsem, i když jsem z toho byla trochu zklamaná.
,,Ne, nechci, jdu s tebou Natty. Když už jsme si s tím včera daly tolik práce, teda spíš ty, tak to přece nebudeme rušit." řekla rozhodně Nadia, když už jsme byly před akademií. Ruby už se k tomu raději nevyjadřovala, protože věděla, že ji už nepřesvědčí.
,,Tak zatím." řekla Ruby a šla do jejich sálu.
,,Omlouvám se ti za Ruby, nevím co to do ní vjelo." řekla Nadia smutně.
,,Nevadí." odpověděla jsem a usmála se na ní. Pak jsem ji jako důkaz objala.
,,Taakže, teď jdeme k řediteli se přihlásit." řekla jsem rozhodně.
,,Dobře." odpověděla mi Nadia už po cestě do ředitelny.

,,Dobrý den, my se jdeme přihlásit do soutěže." začala Nadia, poté co jsme vešly do ředitelny.
,,Jména prosím." řekl nám zamyšleně ředitel.
,,Nataly Walkerová a Nadia Turnerová, 4. ročník." odpověděla jsem mu.
,,Děkuji, máte pořadová čísla 95 a 96. Dne 30.6. 2017 v 9:00 ráno přijďte do sálu 1.ročníku, kde se celá soutěž bude konat." podal nám instrukce ředitel.
,,Děkujeme, nashledanou." řekly jsme s Nadiou jednohlasně.
,,Tak, poslední 4 místa..." slyšely jsme, když už jsme zavíraly dveře.
,,No, tak to vypadá že si všichni přivstali, aby se stihli zapsat." zasmála se Nad.
Já se ale zabývala jinou věcí. Jestliže máme čísla 95 a 96, znamená to, že berou 50 dvojic, takže nemáme šanci vyhrát. Předpokládám, že jestli berou 2/3 školy, tak tam budou i žáci 5.ročníku...

×O šest dní později×
,,Takže hotovo!" řekla šťastně Nadia.
Zítra se koná soutěž a my máme konečně docvičenou choreografii. Celý týden jsme ji cvičily, ale já si stejně myslím, že nemáme šanci vyhrát.

Ráno jsem si dala svou oblíbenou snídani, vzala si své oblíbené oblečení, stejné jako Nad. Rodiče mi popřáli hodně štěstí a já se mohla vydat k akademii. Před akademií už na mně čekala Nad, která vůbec nevypadala nervózně.

,,Ahoj Nad." řekla jsem jí mírně rozklepaným hlasem.
,,Ahoj Natty! Vůbec se neboj. Když nevyhrajeme, tak to nevadí." řekla vesele.
Pak jsme se vydaly do akademie.

Ahooj! Omlouvám se, že tak dlouho nebyla kapitola. Zároveň vám chci napsat, že tato fanfikce bude dál pokračovat, ale kapitoly budou vycházet tak 2× do měsíce. Omlouvám se, ale vůbec nenapadá jak s touhle fanfikcí dál pokračovat, takže mi dlouho trvá, než vymyslím alespoň jednu kapitolu. Zároveň bych vám chtěla říct, že vyjde nová fanfikce na Johnnyho Orlanda. Tak zatím ahoj!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 07, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

love me back [jacob sartorius ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat