❄2.❄

149 15 2
                                    

3 haftadır cevap vermeni bekledim.
Mektubuma cevap vermeyince senin peşinde dolanmayı bıraktım ama bu seni unuttuğum anlamına gelmiyor.Beni görmezden gelmen... Seni uzaktan izliyorum Minho, o herkese gösterdiğin muhteşem gülümsemeni bana da göster istiyorum sadece çok mu şey istiyorum?

Dün Red Light için çekimleri bitirdik.Çekimler bitti diye kutlamak için bara gitmek istediler ,ruhen yorgundum bu yüzden gitmek istemiyordum ama Victoria'yı kırmamak adına onlarla gittim.

Diğerleri biraz içmişti ama ben içmemiştim.Sonra yanımıza Dynamic Duo grubundan Choiza geldi.Victoria ile yakın olarak konuşabilse de ben ve Krystal utanıyorduk.Rahatsız olduğum bir nokta vardı diğerleri ile konuşurken arada beni süzüyordu.Daha fazla dayanamadım ve diğerlerine bardan gitmek istediğimi söyledim.Ben ayağa kalkınca Choiza'da ayağa kalktı ve beni eve bırakmakta ısrarlı davrandı her ne kadar istemesem de kıramadım ve beni eve bıraktı.Aramızda 14 yaş var ve ben utanıyordum.Gözü ile süzmesi sanki sana ihanet ediyormuşum gibi hissettirdi.Özür dilerim~

Minho yarın ilk comeback'imiz var.Sana yeni bir mektup yazmak için zamanım olur mu bilmiyorum ama o zamanı kesinlikle bulacağım...

Seni seviyorum Choi Minho

                                                                                                        -"Choi Jinri
 

√Invisible√ [Choi Sulli]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin