16 bölüm olmuş artık sevgili olsunlar dedim.Ve bu bölüm texting değil -yani başı hariç- :)
-
Taehyung_Kim ve Jeon_Jeongguk Dm
Jeon_Jeongguk:Saat 14:00 de,Star cafe de
Taehyung_Kim:Ne?
Jeon_Jeongguk:Buluşalım diyorum
Taehyung_Kim:Tanrım niye daha erken haber vermedin kook!
Jeon_Jeongguk:Daha 4 saat var tae
Taehyung_Kim:Ay sus oyalama beni anca hazırlanırım ben şimdi
Jeon_Jeongguk:Kkkk tae sakin ol sen her halinle güzelsin fazla abartmana gerek yok güzelim
(Görüldü)
----------------------
Tae sonunda hazırlanabilmiş,evden çıkmıştı.Saate baktığında 13:57 olduğunu gördü ve küfrederek hızlı bir şekilde hemen taksiye atladı ve adresi söyleyip,şoföre hızlı olmasını rica etti.Kook ise yarım saat erken gelmişti ve tae'nin gelmeyeceği düşüncesiyle endişeyle dakika da bir kapıya bakıyordu.10 dakikanın ardından kapıdan giren kişiyi görünce yüzündeki gülümsemeyle kendisini görmesi için el salladı.Tae masalarda göz gezdirdikten sonra kendisine el sallayan kooku görüp o da yüzündeki gülümsemeye engel olamayarak yanına gidip oturdu.
"Selam güzelim"Jungkook yüzündeki gülümsemeyle karşısındaki gence bakıyordu.
"S-selam"Tae kekelemiş olmasına içinden küfür etti.Bu sırada kook ise onun bu haline gülümseyip, garsonu çağırmıştı.
"Aç mısın?"Kookun sorusuyla tae kafasını kaldırdı ve karşısındakinin yüzüne bakarak cevapladı.
"Hayır,bir latte alsam yeterli olur"
"Pekala,o zaman 2 latte alalım biz"
Garson onay verip yanlarından ayrıldığında Kook tae'nin yüzünü inceliyordu.
"Yakından daha da güzelsin tae"
"Teşekkür ederim kook,sende gerçekte fotoğraftakilerden bin kat daha yakışıklısın.Çok yakışıklı birini sevmişim cidden"Tae kekelemediği için sevinirken,aniden ettiği itirafla gözleri açıldı ve gözlerini kaçırarak etrafta dolaştırdı"
"Sanırım bende birini seviyorum,hem de çok güzel birini"
Kook'un dediği şeyle hızla kafasını ona çevirdi.
"Ne?Sevdiğin biri mi var?"
Kook tam cevap vericekken gelen garsonla sustu ve lattesini alıp içti.Tae'ye biraz oyun oynamanın kötü olmayacağını düşündü.
"Evet,birini seviyorum."
Tae dolan gözlerini belli etmemek için kafasını eğip,kafa salladı ve lattesinden bir yudum aldı.
"Anladım.."
Yaklaşık 20 dakika sonra latteleri bittiğinde kook hesabı ödedi ve birlikte çıkışa doğru yürüdüler.
"Güzel zaman geçirdim,teşekkürler"
Tae arkasını dönüp gitmeye hazırlanırken kolundan tutan elle geri döndü.
"Nereye gidiyorsun?Sadece bir latte için çağırmış olamam değil mi?Gel benimle"
Diyerek çekiştirmeye başladı.
10 dakika yürüdükten sonra bir lunaparka gelmişlerdi.
Tae şaşkın bakışlarla etrafa baktı.
"Lunaparkta ne yapacağız kook?"
Jungkook cevap vermeden gişeye gitti ve bilet aldıktan sonra taeyi tekrar kolundan tutup dönme dolaba sürükledi.Birkaç dakika bekledikten sonra dönme dolaba bindiler.
"Neden geldik ki buraya?
Jungkook göz devirerek cevapladı.
"Lunaparkta ne yapılır tae?Fena mı işte eğlenmeye geldik,rahat ol biraz."
Tae kafasını salladı ve etrafı seyretmeye başladı.En üste geldiklerinde jungkook yanına gelip oturdu.Kafasını ona çevirdiğinde cebinden bir kutu çıkardığını görünce heyecanlandı.Jungkook kutudan iki tane çift bilekliği çıkardı ve tekini alıp taenin bileğine taktı.Ardından diğerini de taeye vererek kolunu uzattı.
Tae heyecandan titreyen elleriyle bilekliği kookun bileğine taktı.Jungkook çenesinden tutup başını kaldırdı ve tam taenin gözlerinin içine baktı.
"Taehyung,uzatmak istemiyorum ki anlamışsındır zaten.Sevdiğim kişi var derken senden bahsetmiştim.Bu yüzden kısaca hemen soruyorum.Benim güzelim olur musun taehyung?Benimle çıkar mısın?"
Tae dolan gözlerindeki gözyaşlarının akmasına engel olamayarak onların süzülmesine izin verdi ve kafa salladı.
"Evet jungkook,senin güzelin olurum."
Jungkook taenin gözyaşlarını sildi ve taenin kapalı olan gözlerine birer öpücük kondurdu.Ardından Tae'yi kendine çekerek kollarını beline doladı ve sımsıkı sarıldı.Tae de kollarını boynuna dolarak yüzünü göğsüne gömdü.Şuan ki yaşadığı o his anlatılamazdı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagram [Taekook]
FanfictionTaehyung_Kim: Çenenizi kapatıp bu profilden defolsanız iyi olur sürtükler. Jungkook benim .Bu arada jungkook bebeğim yine göz alıcısın :* Jeon_Jeongguk:Onlara böyle sözler söylemen çok kabaca.Ayrıca ben nereden senin oluyorum? @Taehyung_Kim