🌑🔗🌑🔗
okudugum kitap'ı yerine yavaş bir şekilde koydum .
sırtımda hissettigim agrıyla
Etrafıma bakındım ve midemde hissettigim tuaf bir hareketlenmeyle uzandıgım ve oralarda kireçledigim yatagıma ufak ama sakin bir bakış attım. Yatagımda dogrulup ayaklarımı yere sarkkıttım......Merdivenlerden sakin ve sesizce ilerlerken babamın ve annemin kapısının önündeki sesle duraksadım ismimi geçmişti ?evet ismim geçmişti . kapï dinlemek dogru olmaz ama bu gün bu kuralı çigenyecegim.
Eski ama bir okdar büyük oda kapılarımızın kalın gözükmesine ramen fazla ses duyurugundan aklımın bir köseşine yazdım.
*neden anlamak istemiyorsun deniz'in gelcegi için *
*ne geleceginden bahsediyorsun? mira!*
*sen ..sen ?? Nasıl bir adam oldun böyle?*
Kavgam ediyorlardı? Yine ..Elimi başıma koyup hızla merdivenlerden paldur küldür indim . bu sesi duymuş olcaklarki arkamdan kapı açılma sesi duyuldu ..deniz"ve annemin bagrışları....
Bilmedigim karanlık bir sokakta hızla yürüyordum .kalbim gögsüme sıgmıyordu nefesim zorluk çekiyor pes ediyorum diyordu! Ama beynim buna izin vermek istemiyor onu zorluyordu. Benim için fazla soguk olan ıssız sokakta koşar adımlarala bilmedigim biryerlere giriyordum .geceligimin inceligi kendini hemen fark etmeyi başarmïştı kollarımı gögsümde birleştirip sıkıca tutum kollarımı.
Ayaklarım hızını düşürmeyi başladıgı an gözlerim doluyor sıcak bir sıvı yanaklarımdan süzülüyordu .yere çöktüm hemen yanımda olan bir duvara kafamı ve vücudumu yasladım .ruhum çok yorgundu fazlasıyla.gözlerimdeki yaşların sıckaca yangıma degip usulca süzülmesine izin verdim .
Ben kimiyim ? Ben deniz .boş dünyaya amaçsızca gelen bir ımm ne demliyim ? Kaptansız küçük bir gemi limansïz bir varlık. Benim özetim bu. Ne ben liman oldum ne o gemi beni buldu. Karanlıktayım üşüyormuyum bilmiyorum nefes alamıyorum ve boguluyorum! Beni bu hikayeden çek çıkar!
...........
Benim odama güneş vurmuyor .yada alarmım çalmıyor. Hergün duydugum iki insan sesiyle uyanıyorum.bagrışmalar ve çagrışmalar vs vs şeyler. Gözlerimi aralayıp etrafıma bakıyordum. Kendime geldikten sonra güzel sıcak yataktan çıkmak koyuyordu. Beni bırakma marsel diyordu resmen ."
Özlemle bakıp yataktan çıktım banyoya dogru ilerleyip rutin haline getirdigim bir takım işlerimi halletikten sonra. Okul iniformalrımı elime alıp baktım burşuk görünüyordu gömlegim.ama giyilirdi.etegimide alıp giymeye başladım..
Kızıl saçlarım yeşilimsi, mavi gözlerimle uyum saglıyarak güzel duruyordum fena digildim. Saçlarımın belime dogru dökülmesine izin verdim ve hafif şeftali kokulu parfümümden iki nebze boynuma sıktım koksunu seviyordum .son olarak hava soguklugundan dolayı kalın hırkamı alıp çantamla birlikte odamdan çıktım .uzun ama dolumu dolu kahvaltı masasında bakışlarımı gezdirdim .
"Otur tatlım."
Annemin degişiyle .yerimi aldım.
Babam karşı masadan bize bakıp agzına bir dilim dometesi koydu ve yutuktan sonra konuştu.
"Seni bırakmamı istermisin tatlım?
Agzıma aldıgım reçele "hayır teşekürler" dedim yapmacık gülümseyerek.
Masaya dogru gelen bir adet "asaf "gözüme çarptı.
Bana bakıp sırıttı ve babam denilen adam konuştu "günaydın velihatım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Deniz 🌊
Teen Fiction???? Ben kimmiyim paranın var ettigi eski zamanların elçiligne boyun egmiş bir kız ben deniz.... Ailem parça parça oldu .annemin ikinci evliginden dolayı onlayım.pardon ! Onlarlayım..sahte ailemle... "Deniz... Ürkütücü ses tonu yine kulagıma inmeyi...