İyi okumalarrr.... (Multimedya:marsel..)
"Tekrar et!... Gözlerini kısıp "zor digil başarabilirsin "
Zar, zor nefes alışïm ve çıkan sesimle konuştum "tamam,tamamm.. Gözlerim doluydu. Heran saatli bomba gibi patlamayı beklyen göz yaşlarımı tutmaya çabalıyordum.
Ellerini yavaşça boynumdan çekip "şimdi. Diye konuştu .
Kolidordakiler hala bize bakıyorlardı .kafamı kaldırınca gözlerimin küfür ettigi modu açılmıştı.
Boguk çıkan sesimle "Kapıda seni bekliycegim. Dedim.istedigi buydu ve aldï .
Titreyen ellerimi ellerine alıp "aferin benim küçük sevgilime.' kötü kötü sırıttı.. Ruh degişimleri beni delirtiyordu.
Kısık sesimle "bırak elimi!
Parmaklarıma çok fazla baskı uygulayınca agzımdan bir inilti duyuldu. Hiç bir şey olmamış gibi egilip şaşırmış gibi yaptı ve."aa!neden sevgilim?? Kollarımı hareket ettirip ellerimi ondan kurtardım .
"Sen hastasın..'
Elimi başıma koyup hızla yanından ayrıldım .sinirden kör olmuştum başım dönüyor ve kafayı yiyordum. Okulun merdivenlerinden ikişer ikişer inmeye başladım saçlarım suratımı kaptıyordu. Önümü görmedigimden sert bir cisme çarptıgımı daha yeni fark ediyordum.sendelyip bana çarpan kişiye bakıyordum .kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Kendiliginden dökülen kelimeyle" pardon diyip .hıçkırarak ve aglıyarak yanından hızla uzaklaştım.
Benim yaşımdaki birine bu olanlar çok fazlaydı. Annem bir yıl sonra evlendi iki aylık tanïştıgı adamla annem bagımızı çürütüyordu ve farkında bile digildi fazla sıkışmıştım köşeye,babam ? Babam nerdeydi öz babam? Bakın orasını ben bile bilmiyorum. Kafamdaki düşünceler beni süründürken kendimi zar zor kızların boya kovasına düştügü yere atabilmiştim. Bazı kızlar bana tuhaf tuhaf baksada bazılarıda yanıma geliyordu bazıları ise umursamıyordu bile. Lovobonun mermerine ellerimi kenetledim aynaya baktım fazla beyazdım fazla. Annem o adamı nekdar seviyordu ?
Kız belimi sıvazlayıp "iyimisin ? Diye konuştu. Muslugu yavaşça açıp kafamı salladım .ellerimi o kirli ellerden arındırmanın mutlugunu yaşattım ellerime. Yıkandılar.... kızlar teker teker gidiyordu lovobodan .aynaya bakıp yüzüme su attım serin ve soguk su yüzüme temas etmesiyle gözlerim açıldı kendime geldim . kız ellerini belimden çekip "daha iyisin demi demesiyle ona baktım . çok iyi birine benziyordu ."evet anlamında tekrardan kafa salladım zoraki gülümseyerek konuştum
"Teşekürederim.
Bana bakıp güldü ve "görüşürüz dedi. Tebsüm edip gidişine baktım. O eve gitmek istemiyordum istemiyor. Zil çoktan çalmıştı
Biran önce sınıfıma gitmeliydim. Kolidorlar boştu tabi meraklı gözlerle bana bakan alarayı görmemle boştu. "Deniz nerdesin kızım kayboldun sandım" başıma gelenlerden bahsetmemeliydim. Hemen aklıma gelen fikirle konuşup
" lovobodaydım. Dedim bana bakıp "sen aglamısın .dedi okdar yorgundumki ruhen ve bedenen . onu geçiştirmeye çabalayaraktan "hayır sana öyle gelmiştir yüzümü yıkadım hadi gidelim zil çaldı dedim ' bana şüpehci bakış attıp "öyle olsun bakalım dedi .sınıfa dair girmek istemiyordum. Biran önce bu kabustan uyanalım istiyordum sadece............son ders ziliyle bir oh çektimki aklıma damga gibi vurulan birşeyle ohlar biryerime girdi. Kitaplarımı alıp çantama umursamca dolduruken alara konuştu "ayy kızım abin bizi kapıda bekliyor hızlı oll!!! Diye kolumu dürtükleyen alaraya göz devirip kaşlarımı çattım. "Seni digil beni bekliyor diye sertçe konuştum herşey onun içindi o iyi ve temiz bir kızdı saf denilebilir. Bana boş boş bakan alara "noluyor sana?marsel kendine gel.sen benim arkadaşım olmazsın . diyip omzuyla omzuma çarpıp gitti yanımdan .hızla iç çekip kafamı tavan kaldırıp indirdim .
Aklıma gelen asaf'la gözlerimi kapattım ve elimi gögsüme koyup derin derin nefes aldım .yine hangi saçma konuşmları başlatacaktı yine ne planlar yapıyordu. Düşünceleri bir kenara atıp kafamı ve bedenimi döndürdümki. Tam arkamda beliren tanıdık yüzle geri geri gittim ufak bir çıglıkla. "Korkuttumu?diye konuşan kişiye baktım ve yüzünü daha net inceleyip didiklemeye başladım. Sert yüz hatları ve simsiyah karanlık gözleri çok güzeldi insan kendini kaybedebiliyordu. Saçlarıda gözleri gibi bir okdar güzeldi .. Bana bakıp ufak çaplı kahkaha attı."fazla hoşuna gittim sanırım dedi . gözlerimi saçlarından alıp yeni farkettigim açık agzımı kapattım ."ne? Diye affaldım. Onun gözlerine hiç durmadan bakabilirdim sanırım noluyordu bana? Elini uzatıp konuştu pür dikkat onu izliyordum "egemen. Dedi
Şaşkınlıkla" egemen? Diye boş konuştum .gülüp" ismim 'dedi .
Tam agzımı aralıycakken aklıma gelen kişiyle "görüşürüz egemen dedim hızla arkama bakmadan ilerlerken onun sesi ile duraksadım"ismin ne? Arkamı dönüp baktım saçlarımı yana iteklyip" deniz'diye konuştum. Ve Hızla sınıftan çıktım.
Merdivenlerden indikten sonra hızla okulun arka kapısına yürüdüm. Orda bekliyeceginden emindim. Okul dagılmıştı nerdeyse..
Arabaya yaslanmış bir adet asaf bana kaşları çatık bakıyordu.
"Geç kaldın' diye konuştu ona bakmayıp gökyüzüne baktım ve konuştum"çıkış dedin çıkışta geldim. Dedim.
Hızla yaslandıgı arabasından bana dogru geldi "konuşurken yüzüme bak!" saçlarıma dokunup yeniden konuştu"ama beni üzüyorsun yapma bunu! Deniz sevgilim beni yörümgenden çıkarma! Yapma bunu biliyorsun kötü şeyler oluyor ya hani diye dişlerinin arasından tısladı."ona bakıp "ne istiyorsun ?diye konuştum.
Dilini şaklatıp ellerini saçlarımdan çekti"bin .
"Emir verme! Diye konuştum . kapımı açıp kolumdan iteklercesine buz sesiyle"hadi dedi..yüz kasları geriliyordu. Onu delirtmek hoşuma gitmiyor digildi . ikimizde bu arabaya binmeden kurtuluşum olmadıgını biliyorduk.ama beynim .. "İstemiyorum!
"Ama ben istiyorum "zorla beni oturturup kapıyı sertçe kapattı.
Ve yerine kuruldu ..bana dogru egilince geri geri vücudumu attım napıyordu bu ? Bu hareketimle derin nefes alıp kaşlarını çattı ve dişlerinin arasından ." neden bukadar korkuyorsun korkma benden .yapma bunu "diyip koltugun yanına uzandı kemer için . ve kemeri sertçe çekip direk taktı .hızla önüne dönüp direksiyonu sertçe kavradı. "Napıyorsun?"Hız sevmiyordun dimi sevgilim ufak çaplı aksiyon filmi çekelim istedim." kapıların kitlemesiyle yutkundum "saçmalama aç şu kapıları ' "asaf sana diyorum araba hareket ediyordu ve asaf manyak gibi araba sürdügüne şahittim." bizi öldürmeyimi planlıyorsun? İndir beni!. ha diyorsan ben ölmek için can atıyorum buyur bütün köprüler senin atla bitanesinden geber!"
"Çok konuşuyorsun !"ben konuştukça firene yüklendigini farkettim ve sustum.ama içimdekiler bagrıyordu. Okul bahçesinden çıkış yaptıgımızda .
Yine konuştum "asaf hadi indir bizi . hızla kulaklarıma dolan sesle gözlerimi kapattım "indir ha? Diye kükredi "beni neden sevmiyorsun deniz benden niye kaçıyorsun neden korkuyorsun???? Haaa? Cevapp ver susma! Konuşşş!!!Gözlerimden firar eden yaşlar durmaksızın akıyordu " kısık sesle durdurrr arabayı lütfen "yolları katlediyorduk. Elimi hızla yüzümden indirip asafa baktım ve bagırdım "durdur şu lanet şeyi!
Oda "soruma cevap ver!! diye bagırdı "ne cavbından bahsediyorsun ??'
Bak şuan digil lütfen durdur durdurr "diye konuştum arablar heran bize çarpıcakmış gibi geliyordu gözüme .direksiyonu bırakıp bana döndü gözlerim kocaman açılmıştı "na..na.nanapıyorsunnn! Asaf bak hadi lütfen' daha çok şidetlenenn aglamamı durudurmayıp elimi yüzümle tammen kapattım. Ve deli gibi neoldugunu anlamdan aglıyordum "bunu sen yapıyorsun neden ölelimi birlikte sevgilim şu mutlu sonlardaki gibi ..? "diye konuştu uzaktan gelen kamyon ve korna sesiyle deli gibi bagırdım...
Devam edicek...
🌑asaf
🌊deniz
👑egemen
💄alara
💎💎💎💎
Arkadaşlar bu hikaye devam etsinmi ? 1 yorumunuzu alırım 🌌🌌🌌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Deniz 🌊
Fiksi Remaja???? Ben kimmiyim paranın var ettigi eski zamanların elçiligne boyun egmiş bir kız ben deniz.... Ailem parça parça oldu .annemin ikinci evliginden dolayı onlayım.pardon ! Onlarlayım..sahte ailemle... "Deniz... Ürkütücü ses tonu yine kulagıma inmeyi...