Olmayan şeyler de var.

27 7 1
                                    

Bu hayat ta ne istediysek olmadi olanda ya yarim oldu ya da hiç olmamis gibi oldu birşeyin tam gittigini göremeden gitcez bu diyardan ne adam gibi sevebilldik nede sevildik sadece yasiyoruz iste kaybediyoruz hep biseyleri hep biseyler oluyor bizim istedigimiz dışında hic mi etkileyemezsin olanlari dusununce suclu cikarmi insan kendini dahada batmis caresiz hissedermi bir insan en yakinimizdan uzagimiza bisey yapamiyoruz yapamadiklarimiz birikip birikip duruyor sonrada niye boyle oldu diye yakiniyoruz ilk basta yapilmasi gerekeni en sonda yapiyoruz insanlari kaybediyoruzazizim kaybediyoruz diyomuyuz acaba niye kaybediyoruz niye boyle yaptim diye soruyomuyuz kendimize kendimizi üstte tutuyoruz hep hic umrumuzda deilmus gibi davraniyoruz kendimizi herseyin ustunde tutuyoru tutmamiz gerekiyo gerekmiyo deil ama biraz fedakarlik yapsak hersey ne kadar yoluna gircek diye denemiyoruz bile niye diyo soruyorum niye sormuyonuz bazi seyleri kendinize niye durmuyonuz arkaniza bakmiyonuz arkanizdakiler acaba yapabiliyomu acaba siz yokken neler cekiyor diye dusunuyomuyuz hayatimizi hic sorguluyomuyuz bir suc isledigini dusun ama demiyorsun iste belki bende vardir suc bunun gibi hic sorgulamiyoruz sonra diyoruzki cok skintim Var ben cok yoruldum diyosun acaba dediginin sebebi cidden baskalarimi yoksa hep korkup kactigin benmi diyemiyosun o zaman demek gerek belkide ama demiyosun bu hayatta hic birşey dedigin istedigini gibi olmuyosa ya dedigini yada istediklerini degistirme zamani gelmiste geciyo ama senin haberin bile yok bazı seyleri isteklerini degistirmen gerikoliyo anlaman icin ne kadar felakete suruklenmen gerecek ey insan bi aklini basina al ali atayin dedigi gibi kendine gel bi dusun geciyor zaman elinde olmadan bari hayatini yasa doyunca mutlu ol mutsuzluktan şimdiye kadar kim ne gördü ki sen bisey gorebilesin sadece guzel seylere odaklan demiyorum ama cevrendekiler mutluluguna bak kendini onlara gore biraz ayarla biraz da mutlu etmek icin yasa belkide boyle daha iyi olcak. Biraz kendine gel bak neler olcak neleri yapabiliyosun sana ihtiyaci olan ne kadar cok insan var her insanin bir diger insana ihtiyaci oldugunu gor belkide binlardan biri de sensin ama farkinda deilsin bir farkina var kendine gel ey insanoglu insan birak artik tum bu yaptiklarini kurban oldugum sensiz. Kimse mutsuz degil ama sensiz kimse mutluda degil ey insan uyan artik bak bi etrafina hayata bak hayallerindekini yasama hayellerini birada olsa koseye cek bak ne iyi seyler yapcan ey yaratilmislarin en guzelinin evladi be nolur bak bi kendine gel...

Kendimden biriktirdiklerim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin