Insanlar dedim basliga çünkü sevgiden bahsedeceğim bunun kadını erkeği olmadığı için genel olarak insanlar.
İnsan sever ve sevilir bu bir ihtiyaçtır aslinda insanin sevme ve sevilme ihtiyacı vardır bir çok filozof, alim, yazar, şair buna değinmiştir. Insanin en temelinde olan bir ihtiyaçtır belli başlı ihtiyaçlarından sonra.
Insanlar birbirini sever yada sevdigini söyler ama insanlar cidden temiz sever mi sevmez mi? B3nce insanlar birbirini o kadar da temiz secmiyor be albayim çünkü bir insan seni seviyorum derken bir baskadina da seni seviyorum diye biliyorsa bu temi dürüst bir sevgi değildir. Sevgiyi bilmeyenlere mi rastladikta şimdi bu kelimeler kafamızda dans ediyor bu da aklima gelmiyor değil albayım. İnsan nasil olurda birini severken baska birine bakar yada sever. Bir çok insan sevginin kelime anlamini bilmiyor ya da hesabina geldigi gibi kullaniyor. Sen biri için sabaha kadar uyumazsin onu düşünürsun kendince hayaller kurardin ama o bunlarin hepsini yerle bir eder. Bunun ne kadini vardır ne erkeği sadece seven vardır ortada ona da hali saha maci da her topun kazayla ayni adama carptigi gibi yaralandığı gibi sevene çarpar top.
Bence sevgi sevene bagli sevgi iki kişi arasinda rekabet olmaktan cok birbirine duyulan hosnutluk duygusudur. Sevgi biriyle oynasip biriyle yatmak degil bir kisiyle ömür boyu paylasilan bir duygu olmalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendimden biriktirdiklerim.
RandomEn çok etkilendiğim olaylar, sözler, yazılar ve kendi yazdıklarımın birleştiği bir yazı dizisi denilebilir.