Evet... Konuya nasıl girsem bilemiyorum. J. Seph admin kitaba bir bölümlük daha el koyuyorum. kaijoshq İnsanlık cidden hala var mı yok mu bilemiyorum. Bir canlıya bu şekilde davranılamaz. İster insan ister hayvan. Ha bir insana işkence etmişsin. Ha bir hayvanın inat tüm tüylerini teker teker yolmuş soğukta tutmuşsun. Aynı şey biliyorum verdiğim örnek saçma. Kürk olayına bile sadece etiket yapıp sessiz kalarak tepkimi verdim. Ama bu çok farklı bir şey. Bazı arkadaşlae Ayyıldız Tim'e haber vermiş. Cevap bekliyorlar. Bende burdan yazıyorum. Ayyıldız Tim lütfen sesimizi duy. Ve bu şeytanlığa bir son ver. Ben psikolojik açıdan pek etkilenmedim. Sonuç olarak böyle psikopat şeylere alışkınım. Ama etkilenecek arkadaşlar lütfen son fotoğrafa çok fazla bakmasın. Israrla söylüyorum. Psikolojik olarak etkilenecek olanlar son fotoğrafa bakmasın. Aksi halde sorumluluk almıyorum. Gelelim asıl konuya. İnstagramı olanlar spam atsın. Ama bu da biraz riskli. Bizim insanlık dışı yaratığımızın bir arkadaşı var. Hesabınızı çalıyor. Zagor muymuş neymiş adı. Ben spam atabilirsiniz diyorum. Kullanmayanlar spam atsın. Ama kullananlar varsa buradan ekran fotoğrafı alıp Ayyıldız Tim'e mesaj atsın. Ayyıldız Tim sana olan güvenimden dolayı seni bu olaya bağladım. Lütfen güvenimi boşa çıkarma. Evet ilk fotoğrafı bırakıyorum sayfa bu.
Burada da psikopatça şeyler atıcam ama aralık bırakıyorum. Şimdiden hepinizi çok seviyorum. Kendinize dikkat edin.
-Jiwoo