13. Reakcia ostatných Avengers, keď ťa uvideli s ? v posteli

644 35 10
                                    

Rozhodla si sa zo svojím priateľom konečne spraviť to. Len ste si vybrali zlé miesto a to Avengers tower.

Keď vás pri tom pristihne Tony je niekoľko možností, ako zareaguje. 1. Povie vám dvom, že toto nie je žiaden svinčík. 2. Je to, že vás pristihne ako opitý a potom sa bude len smiať až spadne na zem a možno dodá úchilnu poznámku.


Keď vás pri tom pristihne Steve je jedná možnosť, ako zareaguje hneď ako vstúpi odvráti zrak, ospravedlní sa a odýde.

Keď vás pri tom pristihne Bruce je tiež ibá jedna možnosť, ako zareaguje a to podobne ako Steve len stým rozdielom, že on začne koktať a triasť sa.

Keď vás pri tom pristihne Loki celí sa zhnusí a začne nadávať, aký sme oplzlí a nevychovaný midgardania.

Keď vás pri tom pristihne Natasha len prevráti očami a zabuchne dverami, možno povie nejakú hlášku.

Keď vás pri tom pristihne Wanda zakrije si oči a ospravedlní sa a ako namydlený Pietro odíde preč.

Keď vás pri tom pristihne Vision začne vás analyzovať a zdokumentovávať, ešte že to zachráni Wanda, ktorá pomocou telekinézi Visiona doslova vyhodí z izby.

Keď vás pri tom pristihne Thor priblblo sa usmeje ,,Kľudne pokračujte, mňa si nevšímajte." Odíde preč.

. Keď vás pri tom pristihne Bucky, sklopí zrak na zem, po tichy povie ,,Ospravedlňujem sa" odíde.

10.Keď vás pri tom pristihne Pietro úchilne sa usmeje a odíde za dvere. Po zvyšok týždňa ti nedá ani tvôjmu priateľovi pokoj.

11.Keď vás pri tom pristihne Clint tak sa začne smiat a po 2 minutach odíde preč. Spolu s Pietrom vám nedajú pokoj do konca mesiaca.

ť



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Avengers & preferencesWhere stories live. Discover now