Peter Parker
O 6 mesiacov
5:00
Väčšina stredoškolákov v Queense spí. Len málo ich je na nohách. Ty patríš k tej malej hŕstke privstalcov. Mesto si ešte ani poriadne nevidela a preto si sa rozhodla preskúmať okolie.
Samozrejme len čo si vytiahla päty s domu si sa aj stratila. Vkročila si na desivú ulicu. Bolo tu kopa rodinných domov. Všetky boli na rozpadnutie. Je leto a preto si si myslela, že všade je zelená tráva. Táto ulica bola výnimka a dokonca stromi boli holé. Väščina z nich suché.
Chvíľu si počula vlastné kroky, no potom sa pridali ďalšie. Tieto boli ťachšie a rýchlejšie než tvoje. Rýchlejšie a rýchlejšie a pribúda ich. Radščej sa neotačáš a zrýchliš tiež. Aj tvoj tep pridal na rýchlosti. Niekto ťa chytil za rameno a otočil.
Zľakla si sa vysokého neznámeho týpka. Kapucna ti skĺzla po vlasoch a ty si si všimla ďalších dvoch. Ksychty tých dvoch si nevidela, pretože mali kapucne na hlavách. Držal ťa pevne, nemala si sa ako vykrútiť.
Vtom sa sčista jasna objavil Spiderman! Tvoj jediný obľúbený hrdina. V narúči ťa odniesol na strechu. Položil ťa na betonovú zem a prehovoril mužným hlasom: ,,Ehm..Ste v bezpečí." a odletel preč. Určite k tým debilom. Mala si slzi na krajíčku. Trasieš sa. Všetko sa stalo tak rýchlo, že si ani nevnímala kde si a ty sa bojíš výšok.
Len jednu vec si vstrebala do seba a to bol jeho povedomí hlas. Postavíš a už aj nejako prichádzaš k sebe. Z dola si počula všelijaké zvuky. Väčšinou to boli zvuky kontainera alebo bolesti. Po ani nie troch minútach sa Spiderman vyšplhal na strechu. Stále sa trasieš a tak príde k tebe a chytí ťa za ruki.
,,Si v poriadku?" Teraz mal jemnejší hlas. Ani jeden zvás si neuvedumuje ako blízko oproti sebe stojíte. Máš nutkanie spraviť jednu vec. Vôbec si netušila prečo. Chytila si jeho masku a nadvihla tak že odhalila len jeho pery. Naklánate sa k sebe až kým sa nespojíte. Je to sladučké a peknučké.
Jeho ruky cítiš na svojom páse. Ruky, ktoré sa dotýkali jeho hrude, presmeruješ na okraje jeho masky. Využila si príležitost zistiť, kto sa pod ňou skrýva. Masku si rýchlo dala dole.
Len, čo zbadala Petra Benjemina Parkera si odstúpila asi 3 metre dozadu. Nečakala si to. Ako dvaja mantáci ste na seba pozerali a nič nerobili. ,,Peter." Zašepkala si a masku si zovrela v ruke. Čakala si, že Peter bude koktať, bude sa snažiť vysvetl ť ti to.
Zasa sa stalo, čo si nečakala a to bolo, že prišiel k tebe a venoval ti ďalší bozk. Prehĺbil ho a stal sa vášnivejší. Bolo to pre tebe naozaj príjemné. Masku si mu nasadila a odstúpila od neho, nech ide zachrániť napr. Babičku, ktorej vsplanula pec a ona je zaseknutá v horiacom dome.
Tony Stark
Potom večierku si sa z Anthonym veľmi zblížila. Cítila si medzi vami nejakú silu, ktorá nevedela výjsť von. Dusilo ťa to. Možno, že tento večer sa to zmení. Pozval ťa totiž na večeru.
Zviezla si sa najdrahším Camarom na svete a vošla si do tej najluxusnejšej reštaurácie v New Yorku. Len si na to všetko pozerala s veľkými očami. Vo vnútri bola červená podlaha, bordové stoly. Zlaté ornamenty a obrovský zlatý žiarivý luster. Tony videl tvoj výraz tvári.
Mal z toho radosť. Ukázal ti stol. Odsunul ti stoličku. Sadla si si a zasunul ťa. ,,Páči sa ti tu?"
,,Zatiaľ áno a veľmi." S úsmevom na perách si mu odpovedala. Celí večer sním bol príjemný a krásny. Musíš si to zopakovať. Zobral ťa domov. Oprevadil ťa až k vchodovím dverám. Otočila si sa knemu, že sa sním rozlúčiš. Všimla si si jeho úsmev, mieril rovno na teba. Bola si prekvapená. Tony Stark sa predsa nuky neusmieva ak tak, len vítazne alebo diplomaticky.
Tiež si sa usmiala. ,,Každú asistentku beriete na krásnu večeru?" Si hypnotyzovaná jeho čokoládovými očami.
,,Len tie, ktoré ma videli spitého a nedali okamžite výpoveď a len tie, ktoré majú krásny smiech a sú láskavé nech je ich šéf akýkolvek." Zahryzneš si do pery. Príde k tebe bližšie až kým sa vaše pery nestretnú. Je to trochu divokejší bozk. Najpr pomalí, potom Tony pridal na rýchlosti a intezite. Ruki mal položené na tvojom páse. Svoje ruki si mala na jeho ramenách.
Chris Evans
19:00
Práve si skončila v kaviarni. Bola si už posledná. Práve si upratovala stoli. Po skončení práce si šla do skladu. Keď si sa vrátila naspať čakalo ťa tam malé prekvapenie. Steve Rogers!
,,Nevšimol som si, že máte zatvorené. Na dverách bola cedulka s nápisom otvorené." Zabudla si prehodiť tabulky.
,,Nečakala som ťa tu." Týkáte si pretože sa poznáte už 3 mesiace. ,,Prečo si prišiel?" Spýtaš sa s úsmevom a handričku si položíš na jeden stol. Prišiel k tebe a chytil ťa za ruki. Tebe došlo čo chcel spraviť. Steve je dosť staromódny takže ho musíš poctrčiť.
,,Steve ak ma chceš pobozkať tak to sprav." Prerušíš ho a pozrieš sa mu do očí. Steve sa len tak na teba pozeral. Dlaň si položil na tvoje líce a natiahol sa ktebe. Bol to pomalí a pritom jemný bozk.
Ospravedlnujem sa tým, ktorým som napísala, že to dám cez víkend, ale hlavná vec, že to tu konečne je.
KAMU SEDANG MEMBACA
Avengers & preferences
Fiksi PenggemarAnglických preferencii je neúrekom a Slovenských a Českých je málo. Preto vám prinášam Avengers preferencie inšpirované Anglickými preferenciami. Bucky Burnes/ Winter soldier Peter Parker/ Spiderman Pietro Maximoff/ Quicksilver Tony Stark/ Iron Man...