Cum am ajuns otaku/fujoshi

83 11 4
                                    


Desigur, nu m-am nascut Otaku.

Povestea incepe... sincer, nu prea mai tin minte cand, dar cred ca era martie, sau aprilie, iar eu stateam pe Facebook. Scrollam eu linistita, si dau de un gif pe care acum nu il mai gasesc, ca sa vi-l pot arata. La descriere scria "Akagami no Shirayukihime". Mi-a placut gif-ul, asa ca am cautat numele anime-ului pe YouTube. Am gasit episoadele acolo, dublate in engleza, si am inceput sa ma uit. Si asa, tot sezonul 1 l-am vazut dublat. Pe vremea aia, nu eram inca atat de buna prietena cu Ana (ana_maria_chan) si Mara (emma-mara-chan), si nu spusesem nimanui ca m-am uitat la el. 

Timpul a trecut, si m-am trezit ca a venit vacanta de iarna. Dupa ce toata ziua participam la batalii mortale cu bulgari, seara eram epuizata. Cum, intr-o seara, scrollam (din nou) plictisita pe diferite site-uri, am dat de un titlu pe care nu il mai citisem inainte, si anume Yuri!!! On Ice. Apas pe el. Ma redirectioneaza pe un site numit:

SFANTUL KISSANIME.

Mi s-a parut interesant, asa ca mi-am zis "yolo" si am inceput sa ma uit. M-am uitat la toate episoadele in noaptea aia; Cum sa zic? Anime-ul asta m-a fermecat, m-a facut sa vreau sa vad mai mult, asa ca am apelat la Ana si Mara, care m-au introdus si initiat in minunata lume Otaku, incepand, inevitabil, cu Attack on Titan. 

La inceput, nu prea mi-a placut, dar dupa ce am terminat sezonul 2 si Junior High, mi-am dat seama ca, de fapt, il iubesc. Am inceput sa ma uit si la alte anime-uri, iar restul a ramas istorie...


Pana cand. INTR-O ZI. 

Hmm, de fapt, nu cred ca e o idee buna sa incep cu "Intr-o zi" pentru ca,,, eu stiam de Yaoi dinainte sa ma uit la SnK, dar am devenit Fujoshi la multa vreme dupa asta.

*cu ceva vreme inainte sa ma uit la SnK:

Vorbeam, intr-o seara, cu Ana si Mara la telefon. La un moment dat, incep ele sa mentioneze ceva de cuvantul "Yaoi". Eu, curioasa, evident, "Ce-i aia ce-i aia". Imi explica ele, frumos, ce semnifica, si incep sa spuna si de Yuri. Eu poceam denumirile, si in loc sa zic Yaoi si Yuri spuneam "Youri". Vremuri grele frate. Dupa ce m-am lamurit cu toate si nu mai poceam numele, am cautat, in sfarsit, pe Google, la imagini. Mi-a aparut in mod particular o anumita pereche (Si anume Ereri) de care am intrebat-o pe Ana. Ea mi-a spus ca sunt cei mai populari, dar exista si alte shipuri.

Ok. M-am lamurit si cu asta.

*dupa ce am terminat SnK

La putina vreme dupa ce am terminat SnK, am descoperit Pinterest-ul. (Si acum, serios vorbind, numai pe el mai stau, ce Facebook, ce Tumblr, Pinterest tata!) Acolo am dat de o avalansa de meme-uri cu SnK,  si mult mai multe poze cu Ereri decat pe Google.Sa nu mai spun de shipul "Viktuuri". La inceput, nu luasem foarte in serios Yaoi-ul, dar a ajuns sa ma capareze si m-a facut cine sunt astazi.


Da, stiu, capitol plictisitor, asa ca uitati, pe scurt, ce am scris mai sus:

Am ajuns Otaku datorita SnK si Yuri on Ice si fujoshi datorita Ereri si Viktuuri.

Whoa... Uitati o poza cu un cartof:

 Uitati o poza cu un cartof:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cartoful va saluta.

Viata mea, in capitole |Where stories live. Discover now