Aualeu, subconstientule!

38 8 0
                                    


[̲̅$̲̅(̲̅ ͡° ͜ʖ ͡°̲̅)̲̅$̲̅] Bine ati venit la: Visele ciudate ale lui Niki!('༎ຶ ͜ʖ ༎ຶ ')♡


1. Am visat ca eram pe un santier impreuna cu clasa mea. Eu stateam langa diri, care ii dadea directii unui coleg de-al meu care conducea un tir. Restul conduceau camioane. Wtf.

2. Am visat ca trebuia sa salvez lumea impreuna cu Magnus Chase, care, surpriza! In visul meu era orb, iar eu trebuia sa ii spun: Aci is trepte, aci e o balta, etc. Si la un moment dat nu stiu cum a facut da' m-am trezit cu el in curtea unei biserici, la care se facea o nunta. Si vine el cu o idee revolutionara: "Nimeni nu va observa daca lipseste putina mancare" si orb fiind a alergat direct catre o masuta pe care erau gogosi si a luat cat de multe gogosi a putut si dupa a fugit.

3. Am visat ca o armata de orci (D-alea din Stapanu' Inelelor) a invadat Ploiestiul, incepand cu scoala mea, care era in flacari, se auzeau explozii peste tot, lumea era panicata etc. Si sefu' orcilor stia ca eu voiam sa salvez ce a mai ramas, asa ca si-a fixat tinta pe maica-mea, care (presupunand ea ceva) s-a transformat intr-un fluture si a zburat in inaltul cerului, intre timp ce io nu stiam asa ca m-am dus la nenea orca si i-am zis: "De ce sa o omori pe mama, cand poti sa ma omori pe mine?" Asa ca ne-am dus amandoi la cofetaria de langa scoala iar el si-a aruncat toate cutitele pe jos si a scos un pistol de la spate si mi-a tras cu el in cap si io am vazut "Game Over" pe ecranu' visului (habar n-am daca exista un termen pentru ce vreau eu sa insinuez) si m-am trezit.

4. Am visat ca eram intr-o camera cu peretii galbeni si portocalii si parintii mei vorbeau cu unu' dintre pereti si eu ma gandeam: "Ce dr..." dar dupa am vazut ca intr-un colt statea un Dobermann care m-a observat si el pe mine si a inceput sa ma alerge prin camera. Io fugind de el am mai observat si ca in alt colt se afla o imprimanta asa ca am bagat mana in ea, am scos o moneda de 50 de bani si am aruncat-o spre caine strigand: "Hai ca-i buna!" si cainele ala chiar a inghitit-o. Si a murit.

5. Am visat ca aveam aripi si zburam peste munti si peste vai si cerul avea toate culorile si in jos era apa, in care se reflecta lumina soarelui si toul era superb; Pana am ajuns intr-o zona urbana, m-am transformat in soarece si m-am dus la un magazin de DVD-uri...

6. Am visat (de 2 ori chiar!) ca taica-miu era James Bond si avea nevoie de un instrument ca sa faca nu-stiu-ce si ne-a trimis pe mine si pe prietenii mei sa facem rost de el si am colindat un bloc intreg, pana cand am ajuns la un moment dat la apartamentul unei babute cu pisici. Am ciordit instrumentul de pe balconul ei, care era de fapt un clopotel pe care tata-James-Bond l-a insurubat pe o racheta si dus a fost (cu racheta si clopotelu').

7. Am visat (de 2 ori, din nou) ca aveam 18 ani si am fost selectata pentru o intrecere epica cu motocicleta in jurul Las Vegas-ului, contra tipului ala rau din Kim Possible (nu mai stiu cum il cheama) si evident io am castigat si erau artificii pe cer,  sampanie peste tot... Chiar mi-a placut visul ala... Si capul tipului rau a explodat in zeci de bucatele.

8. Am visat ca ma aflam intr-o conac impreuna cu familia Addams si ma plimbam prin gradina conacului si am cules si eu UN SINGUR TRANDAFIR si toate alarmele au sunat asa ca eu am fugit cat de repede am putut, m-am pierdut, am ajuns intr-un labirint unde ma astepta un Mini Cooper, am accelerat prin peretii-tufisuri ai labirintului stricand tot ce era pe acolo, am calcat un politist strigand: "Scuzee" si am ajuns in Saint Tropez...

9. Am visat ca ma certam cu profu' de pregatire la mate; El avea paru' roz si cret, de parca ar fi purtat o peruca si pe masura ce ne aruncam argumente el s-a transformat incep-incet in Ronald McDonald si m-am speriat si am fugit.

10. Am visat ca eram in dormitor la maica-mea, ea statea in camera alaturata si asculta muzica, asa ca nu puteam sa ne auzim una pe alta; Faza e ca nu eram o "ea", eram un asiatic frumos, care statea in fata altui asiatic frumos, si pur si simplu ne zambeam. Apoi eu l-am imbratisat pe el, am inceput sa ne sarutam si l-am intrebat la ureche: "Si-acu', cine ii uke si cine ii seme?" si pana sa apuce saracu' sa raspunda a intrat mama in camera si a vazut ce se intampla si mi-a soptit "Stiam eu...".

Bonus: Am visat ca ma plimbam cu masina pe undeva prin California si dintr-odata s-a spawnat in dreapta mea un munte urias de pe care niste fete blonde, cu sepcile intoarse in cap, cu pahare de la starbucks in maini si cu adidasi albi faceau bungee-jumping fara funie din aia elastica si la contactul cu pamantul se transformai in praf multicolor. (???) Asa ca am zis: "Ce naiba hai sa incerc si eu" si m-am aruncat de pe muntele ala si nu am cazut drept, am luat-o intr-o parte si am aterizat intr-un palmier.

Bonus: Am visat ca imi cumparam Primul volum din HoO cu Florin Salam.


Si asta nu-i nimica. De altfel, am avut foarte multe vise horror, nsfw/l, pe care nu cred ca o sa le pot povesti aici... Mdaa.

Aualeu, subconstientule!(ಥ ͜ʖಥ)


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


P.S: Aci mai sus ii Nenea Usturoiu, care probabil nu are vise asa dubioase ca ale mele...

Viata mea, in capitole |Where stories live. Discover now