SHOWNU:
Milion lidí se teď baví, líbají a jsou se svojí rodinou. A já? sedím sám venku před barákem na lavičce a čekám až mi máma odemkne dveře protože tam má dalšího chlapa nemusím být u toho, jsem tu už přes dvě hodiny zapomněl jsem si telefon i peníze takže koukám do prázdna. Všiml jsem si že se svítí v dlouho opuštěným baráku který je hned na proti tomu našemu. Civěl jsem na ten barák asi deset minut, když v tom vyšel ven z dveří nějaký kluk v celým černým nebylo mu vidět do obličeje. Až teď jsem si všiml že tam stojí auto a že tam někdo bydlí, ten kluk byl podivný celkem mě zajímalo kam jde, tak jsem za ním šel alespoň zabiju tu nudu, vstal jsem a šel za ním celou dobu jsem ho měl před očima pak zahnul do uličky a už tam nebyl nechal jsem to být už se stmívalo byla mi celkem zima a já byl jenom v tričku šel jsem domů. Chytil jsem kliku a zkusil otevřit naštěstí bylo otevřeno když jsem přišel domů šel jsem do kuchyně s úmyslem se napít, moje máma seděla za stolem v županu a pila víno "Mužeš mi říct kde si byl tak dlouho?!" - "Kdyby si mi nezamkla dveře před nosem tak bych tu byl dřív" drze jsem odpověděl a šel do pokoje zaslechl jsem ještě pár nadávek na mojí osobnost. Moje matka se strašně změnila když otec umřel a tím se změnil i můj život, zamkl jsem se v pokoji a vzal si telefon, sedl jsem si na postel zkontroloval jsem telefon ale nic nepřišlo jako vždy. Odložil jsem telefon a šel se vykoupat, když jsem byl se vším hotový tak jsem si lehl na postel a pokoušel jsem se usnout. Když v tom mi přisla zpráva.
-?- "Víš že je neslušný sledovat cizí lidi"
Zobrazeno..
ČTEŠ
HI STALKER / MONSTA X - ShowHeonie / CZ
Fanfiction„Pokud si myslíte , že láská je tajemství pak jí vůbec nerozumíte."