"Deci ti-a placut surpriza mea?" A zambit el. Bineinteles ca mi-a placut.Cum era sa stiu ca toate astea erau parte din cu totul alt plan? Tot ce mi-a trebuit a fost o singura intalnire si deja ma simteam indragostita cu adevarat de el.Inca imi aduc aminte toate datile in care vorbeam la telefon toata noaptea, toata datile in care mi-a spus cat de frumoasa sunt, toate datile in care mi-a spus ca ma iubeste si ca eram singura pentru care a simtit asa ceva.Dar eu eram prea fricoasa ca sa ii zic un simplu "Te iubesc".
Zece zile mi-au trebuit sa-i zic ca-l iubesc.Aceastea erau cuvintele pe care el le astepta.Acea a fost cea mai frumoasa zii din viata mea.Si urmatoarea a fost cea mai ingrozitoare.
Am intrat in scoala si primul lucru pe care l-am vazut a fost echipa de fotbal, James era cu ei, si toti radeau. Apoi unul dintre ei m-a vazut.
"Hey uite-o acolo!" a tipat un jucator si toti, incluzandu-l pe James, s-au intors uitandu-se la mine. Acelasi care tocmai a vorbit statea in picioare pe o banca in mijlocul holului.
"Hey, Toata lumea, ascultati!" A tipat el. "Pixie a zis ca-l iubeste pe James!A reusit, au trecut numai 10 zile!A castigat." Apoi tot holul a inceput sa se holbeze si sa rada,in timp ce eu stateam acolo umilita si confuza.Ce se intampla aici ?
"Nu intelegi, Asa-i Howell?" a intrebat unul distre jucatori in timp ce eu stateam acolo socata."James nu te iubeste.A fost un pariu.Tu trebuia sa te indragostesti de el in 14 zile.Si asa ai facut."
M-am uitat la James, in ochii mei erau lacrimi, sperand ca el va dovedi ca nu era asa, sperand ca ma va proteja, dar n-a facuto.El doar sa uitat ca un nesimtit la fel ca restul echipei.Apoi inainte sa plece, mi-a aruncat un zambet afectat si-a zis:
"Ce sa intamplat Pixie? Chiar ai crezut ca cineva ca mine se va indragosti de cineva ca tine?" Asta a fost tot.M-am intors si am inceput sa alerg printre multimile de oameni care radeau, si ii puteam auzii spunand cat de proasta am fost sa-l cred pe James.Si cea mai rea parte era ca eram de acord cu ei. Am fost proasta.
Am parasit Colorado dupa aceea.Nu mai puteam sta acolo, era prea dureros.Nu e ca si cum parintilor mei vitregi le pasa, deoarece aveam 18 ani puteam sa traiesc oriunde vroiam.Deci m-am mutat in New York, cu atat eram mai departe de Colorado, de James.L-am urat foarte mult, dar nu conta ce faceam, unde mergeam, ii vedeam mereu fata.Nu puteam recunoaste, nici macar in gandul meu, ca eram inca indragostita de el.Cateva luni, am fost un dezastru, nu puteam trece peste el. Cred ca nici acum nu am trecut peste.Ma ranit asa de tare, deci de ce inca il iubesc?
Urmatoarea dimineata m-am trezit si am auzit telefonul sunand, deci am raspuns.
“Alo?”
“Buna Dimineata Pixie” A spus Kate incantata. Eu am zambit.
“Hey,Kate, Ce faci?”
“Ma intrebam daca vrei sa mergi la Starbucks sa luam niste cafea inainte de lucru”
“Sigur, de ce nu?” Am spus.
“Super, Voi fi la tine in 5 minute” A spus Kate inainte sa inchida telefonul.Kate locuieste cateva etaje mai jos in blocul meu, ceea ce este super pentru ca pot sa o vad cand vreau.Ea imi adduce aminte de Jade, prietena mea cea mai buna din Colorado.Mi-e asa dor de ea.Dar Kate e grozava.Din nefericire, nu lucram in acelasi loc, ea lucreaza la o companie cu produse de ingrijire a tenului, dar noi tot petrecem o gramada de timp impreuna.
Imediat ce m-am pregatit am auzit soneria de la usa.
“Eu sunt!” A tipat Kate. Am zambit si am deschis usa.
“Hey Kate”
“Gata?” M-a intrebat ea.
“Da” Am zis in timp ce mi-am luat geanta.”Sa mergem.”
Stateam in Starbucks in timp ce ne beam cafeaua si vorbeam despre lucruri normale.
“Pixie, il stii pe Domnul Davison la etajul noua?”
“Bineinteles ca stiu, Kate, Eu stau la etajul noua,”
“Oh, da” A zambind ea.”Pai se muta”
“Ar trebui sa vii sa stai la etajul 9 cu mine!”Am exclamat.” Apartamentul lui e chiar in fata apartamentului meu”
“La asta ma gandit si eu” A spus Kate.”Dar cand l-am sunat, a spus ca altcineva a cumparat apartamentul deja.Deci nu pot.”
“Aww, Ar fi fost asa de amuzant”
“Da, ar fi fost,” A spus ea.”Oricum trebuie sa plec o sa intarzii.”
“O sa mergi pe jos?” Am intrebat-o. Ea si-a intors capul spre mine.
“Nahh,Sunt pre lenesa” A zambit ea.”O sa iau un taxi.Pa Pixie!”Ea m-a imbratisat inainte sa iasa din cafenea. M-am decis sa plec deasemenea, mi-am aruncat paharul gol de cafea intr-un cos in drum spre iesire .Am mers pe jos, nu era chiar asa departe.Destul de devreme am ajuns la zgarie-norul care era propietatea “La Rosa Santa: New York”.Da aici lucrez eu.
“Buna Dimineata Domnisoara Howell,” A spus Kaylee, receptionera.Nu vorbim foarte mult, dar pare de treaba.
“Buna Dimineata,” Am raspuns, si dupa am intrat in lift si am apasat butonul pentru etajul 21.Noi avem mai multe etaje si la fiecare etaj discutam anumite aspecte ale parfumelor pe care le facem.Eu sunt doar asistenta Doamnei Mitchell. Si chiar o urasc. E tipul de sefa enervanta .Ce ironic ca eu am sfarsit sa lucrez pentru cel mai rau manager din cladire.Dar viata e nasoala, nu?
Am pasit afara din lift si m-am dus drept la biroul Doamnei Mitchell, Am ciocanit in usa de sticla.Ea sa oprit din facand nimic sa se uite la mine.Ce mai treaba face si ea, ma pune pe mine sa fac totul pentru ea.
“Pixie, intra. Era si timpul, Ai intarziat” A zis ea cu o voce serioasa.M-am uitat la ceas.
“Defapt am ajuns la timp”
“Nu, n-ai ajuns” M-a corecta ea rapid. Daca ziceti dumneavoastra.”Oricum, am niste vesti grozave!”Un zambet urat i-a aparut pe fata si mai urata.Te muti in Antarctica? Sper.
“Am fost promovata” Si dupa ce mi-a spus a inceput sa sara exact ca un copil cand primeste un balon de culoarea lui preferata, in timp ce eu am ramas serioasa, incercand sa nu fac remarci despre cat de penibila era.”Ma voi muta la departamentul nostru din Londra si voi lucra acolo.”Londra? Nenorocita norocoasa.Dar macar va fi cat mai departe de mine.
“E grozav, Felicitari!”Am spus, fortand un zambet. “Cand plecati?”
“In cateva zile,”A spus,inca vorbea ca un maniac.Trebuia sa aiba probleme cu siguranta.”Am intervievat niste oameni pentru postul de manager si deja am selectat pe cineva.El va incepe intr-o saptamana.Vreau ca tu sa-l ajuti cat de mult poti. Ok ?” Ughh. De ce nu l-as ajuta? Sunt sigura ca nu-I vreo replica masculina de a ta.Bineinteles eram geloasa ca Doamna Mitchell a fost promovata, dar macar nu o voi mai vedea niciodata.Am un nou manager acum.Si nimeni altcineva de pe pamant nu e mai rau decat Doamna Mitchell. Cred…
Dupa o lunga si plictisitoare zii in care am scris hartii intregi si am fost nevoita sa aud fiecare detaliu despre promotia doamnei Mitchell. In sfarsit am plecat acasa pe la ora 6 jumatate.Ma intreb oare cine e noul meu manager. Sper ca e de treaba.In sfarsit am ajuns in fata blocului, am intrat si am chemat liftul. Am asteptat 5 minute si am realizat ca era stricat.Super. Deci acum va trebuii sa urc pe jos toate cele 9 etaje.Cand am ajuns l-am vazut pe domnul Davison care dadea instructiuni la niste muncitori.Am deschis usa apartamentului meu si am intrat, arucandu-mi cheile pe masuta de cafea si scotandu-mi geaca.Cand incercam sa-mi dau un pulover jos una din maneci sa prins in bratara mea… Aceasi bratara pe care James mi-a dat-o.Era cea de-a 2 intalnire a noastra, m-a condus pana in fata casei.