“Am ceva pentru tine,” a spus James, in timp ce si pus mana in buzunar si a scos ceva.Inca imi pot aminti acel moment.Parca ar fi fost ieri.
“James, e frumoasa,”Am spus zambind in timp ce el imi punea bratara.
“Exact ca tine,” Mi-a soptit, in timp ce ma tinea de mana uitandu-se in ochii mei.Am fost asa o proasta sa-l cred.Normal ca nu credea ca sunt frumoasa.Am fost doar un pion in jocul lui stupid, dar era o parte din mine.. care vroia sa-l creada.Vroiam sa mi se spuna ca sunt draguta, si ca ma iubea nebuneste.Nu e asta ceea ce-si doreste fiecare fata? Pai, eu am vrut oricum.
“Te iubesc asa de mult, Pixie.”Inca imi aduc aminte cum bataile inimii mele o luara razna si ma uitam in jos, prea timida sa-l privesc in ochi.Nu puteam crede ca din toate fetel din Colorado, James Beadles s-a indragostit de mine, Pixie.Parea prea frumos sa fie adevarat.
Aparent, mult prea frumos sa fie adevarat.
Nici nu stiu de ce inca o port.Mereu ma gandesc sa o rup, sa o arunc, s-o ard.Dar de fiecare data cand incerc, nu pot.
Mi-am scos telefonul din geanta, m-am uitat la ecran si vad un mesaj de la Kate.
“Hey Pixie, fratele meu vine la mine in seara asta deci nu ne putem intalnii L Dar ne vedem maine J xoxo, Kate”
Iar eu i-am raspuns: “Ok .. J Ne vedem maine.. xoxo”
In noaptea aia m-am uitat la TV, am comandat pizza.Daa..Viata mea e plictisitoare.Ce pacat ca Jasmine nu e in oras, altfel am fii iesit la un film.M-am dus in pat fiind curioasa cine va fii noul meu vecin.Nu a zis Kate ca e un el ? Nu-mi pot aminti.Deci mi-am inchis lumina si am adormit.
Cand m-am trezit, m-am uitat la ceas, si am realizat ca sunt in intarziere.Ahh.. Doamna Mitchell o sa ma omoare.M-am imbracat si am luat un taxi sperand ca voi economisii timp, dar am uitat ca acesta este New York.Deci pe la jumatatea drumului cand am ramas blocata in traffic am sarit din taxi si am inceput sa alerg cat de tare am putut. Probabil aceasta a fost cea mai proasta zi in care sa ma decid sa port tocuri.Cand am ajuns intarziasem cam o jumatate de ora. Oricine din aceasta cladire daca ar fi intarziat, sefului lor nu i-ar fi pasat, dar avand in vedere ca lucrez pentru diavol probabil mi-ar fi zburat capul.
Am ajuns si ma indreptam spre birou cand am fost oprita chiar de doamna Mitchell.
“Pixie unde ai fost?!” M-a intrebat furioasa.Eu am tacut.Si ma intreaba: “La ce te holbezi?!” Pai normal ca nu la tine? Chiar crezi ca ai o fata demna de holbat ? Daca da, te inseli amarmic.
“Imi pare rau, Am fost blocata in trafic” Am spus.
“Nu conteaza, trebuia sa ajungi la timp”
“Ce se intampla? “ Am intrebat nonsalant.
“Noul manager e aici.Am vrut sa-ti intalnesti noul sef. Dar poti oare sa vi la timp?”A zis cu un ton nervos.Aparent am intarziat o zii si isi iese din minti deja.
“Ok, scuze, o sa merg sa-l intalnesc acum” Am spus, dar ea ma oprit luandu-ma de mana.Grozav acum va trebuii sa ard si jacheta asta! Este una din favoritete mele.
“Nu te duce, iai niste cafea intai”
“De ce? Nu mi-a cerut cafea inca”
“Doar fa-o!” inca se purta ca si cum ar fi sefa mea, Dar multumesc lui Dumnezeu, acum nu mai este.
Oricum, am fost sa iau cafeua, emotionata, si cu speranta ca noul meu sef va fi mai de treaba decat doamna Mitchell.
“E in biroul lui” Mi-a zis fosta mea sefa.
“Ok am inteles” Am zis sarcastic.Si ce daca eram rea, nu ma mai putea concedia.Viata mea devine din ce in ce mai buna.Deci am intrat in birou cu grija ca sa nu vars cafeaua.Scaunul de piele statea cu spatele la usa, deci n-am putut sa vad cine e de prima oara si il puteam auzii aranjand niste hartii. Grozav, cred ca am dat peste versiunea masculina a doamnei Mitchell.Deci am incercat sa-I atrag atentia.
“Buna ziua domnule, eu sunt Pixie, asistenta dumneavoastra”Am spus politicos, plasand-umi um zambet fals pe buze.Cand s-a intors spre mine, am suferit un soc, am scapat cafeaua care sa imprastiat pe podea. Ohh Doamne nu poate fii el.. nu se poate.
“Pixie, tu esti?” A spus vocea de care m-am indragostit acum 3 ani, rupand linistea perfecta,dar infricosatoare.
“Ce faci aici?” Am tipat nervoasa. Oare ma urmarit pana la NewYork? Macar stie cineva din acest birou ca a intrat? Si unde e noul manager?
“Pixie, ce faci, eu…”
“Iesi afara din birou.. Pazaa” Am tipat si doamna Mitchell a venit alergand
“Pixie.. ce faci? “ A exclamat ea.
“Doamna Mitchell, N-am nici o idee cum a intrat acest tip aici sau ce face.. Pazaa” Am tipat a doua oara, dar doamna Mitchell le-a facut semn sa plece.
“Pixie, acesta este noul tau sef”A spus ea, inca surprinsa.Acesta a fost momentul cand realitatea ma lovit.
Oh , doamne. Nu pot sa cred. De ce eu?De ce a trebuit sa ma urmareasca pana aici. M-am asezat pe un scaun in timp ce Doamna Mitchell si James m-au inconjurat.
“Nu poate fi el” Am sarit eu.” E un fel de gluma, nu ?James ce faci aici si de ce lucrezi pentru La Rosa Santa: New York?!”
“Voi doi va cunoasteti?”intreba curioasa Doamna Mitchell
“Nu” Am spus eu serioasa.
“Pixie, te rog”A spus el, dar eu m-am intors. Nu aveam de gand nici sa ma uit la fata lui.
“Doamna Mitchell exista vreo posibilitate sa fiu transferata la alt department?” Am spus crezand ca poate voi avea vreo sansa sa scap.
“Ma tem ca nu, Pixie, ai semnat un contract pe 3 ani” Nu se poate, voi ramane 3 ani blocata cu James.. nu pot sa cred.
“Cred ca nu intelegeti doamna, Nu pot lucra cu acest om.” Ea s-a uitat surprinsa la James si apoi reveni cu ochii ei reci catre mine.
“Dar va trebui sa lucrezi cu el.Am incheiat discutia.”Si asta a fost, Voi fi blocat in acelasi birou cu baiatul care mi-a frant inima acum 3 ani. Nu stiu daca voi putea sa fac asta. Am iesit din birou cat de repede am putut.
“Pixie, esti bine?” M-a intrebat Doamna Mitchell. Bineinteles acum iti pasa.
“Da sunt bine” Am zis hotarata deoarece nu ma afecta. Nu mai sunt acea Pixie emotiva care plange din orice. Acum sunt mai puternica.
Apoi fosta mea sefa a plecat. Dar acum aveam alta problema.. James.M-am dus la el si i-am spus:
“Vreau doar sa stii ca vom avea o relatie strict profesionala legata doar La Rosa Santa.Sa ne pastram problemele in afara acestei cladiri”.
“Dar lasa-ma sa-ti explic” a incercat el sa spuna ceva, dar el l-am interrupt.
“Nu este nimic de explicat, Acum daca ma scuza-ti va voi aduce alta cafea, Domnule”
Si am iesit din biroul lui gandindu-ma: De ce doamne? De ce e el aici?Ce face aici? .. nu poate fi aici din nou.. Nu se poate.Dupa tot ce am facut ca sa-l uit: Aruncand tot ce mi-a dat, ignorandu-i mesajele, telefoanele, scotandu-l direct afara din inima mea.Dintre toate orasele din lume.. de ce New York ? I-am dus cafeaua si cand am intrat am incercat sa fiu cat mai serioasa posibil.