Ann
- ,,Dušo, probudi se, Ann,moraš u školu.Već je 7:10''
Čula sam hrapavi glas, otvorila sam oči i ugledala nasmješenog oca. Poljubio me u čelo a zatim otišao u kuhinju. Otkrila sam se i ustala iz starijeg škripavog kreveta. Umila sam se, oprala zube, stavila naočale, obukla se, a zatim otišla u kuhinju na doručak gdje su me dočekali tata i brat.
Doručkovala sam a zatim sam krenula prema Chloe koja me je već čekala pred kućom u tajicama,plavoj haljini i starim crnim vansicama.
- ,, Napokon. '' Rekla je škiljeći u mene.
- ,,Oprosti što kasnim, mogla si ući.'' Odgovorila sam joj i uzela ruksak a zatim smo krenule u školu, nekada požalim što sam upisala gimnaziju.
Kada je Clara, stereotip koji ima svaka škola došetala do nas, samo je stala i gledala u nas neko vrijeme, a zatim se počela smijati nama u lice, kao i ostali. Chloe i ja smo zbunjeno gledale u nju, što je smiješno ? Zatim sam primjetila na Chloe-inim leđima papir na kojemu piše 'pijandura'.No, ništa novo.Odakle im to? Jednoga (ne)lijepog dana Chloe se napila i završila je nekim čudom u kanalu, svima se događa.
Skinula sam taj natpis i bacila ga u kantu za smeće. Čim je zvonilo potrčale smo u školu na dvosat povijesti. 1 sat smo pisali test a drugi sat nas je ispitivala. Mene je prozvala prvu, otvarala je, dobila sam 4, hvala Bogu, profesorica nam je nepopustljiva. Zatim je odgovaralo još nekoliko učenika, a onda je došao red na Chloe. Ona je dobila 5. Veselo smo otišle na veliki odmor i kao i uvijek sjele na klupu i jele sendvič.
Neki dečko, 3. razred gimnazije, došao je i sjeo pored mene na klupu.
- ,,Pozdrav.''
- ,,Ti to nama ?'' Upitala sam.
- ,, Zašto ne ? ''
Imao je smeđe oči i na sebi plavu koledžicu. Zagledala sam se u njega i nasmješila mu se. Ali zatim mi je uzeo sendvič i počeo se smijati.
- ,,Idemo odavdje. Rekla sam Chloe, brišući suze s lica. Krenule smo, čule smo podrugljiv smijeh iza leđa. Chloe se okrenula i gledala u njih, kao da ih želi ubiti.Povukla sam ju za ruku prije nego bi učinila neku glupost.Otišle smo u kupaonicu i sjele na pod. Ja sam brisala suze a Chloe je buljila u zid.
- ,,Mi ovo ne bismo trebale trpjeti. Ovo nije fer, što smo im napravile ?'' Upitala je nevino Chloe.
- ,,Pusti ih, još samo nekoliko godina. '' Odgovorila sam joj.Ona mi je dala polovicu svog sendviča, pošto je onaj dečko meni uzeo moj.Pošto je zvonilo, vratile smo se na nastavu.Bilo je opet smijeha pod satom, naravno.
Napokon je zvonilo zadnje zvono danas. Već je 1 sat.Chloe i ja smo polako krenule kući.Odlučile smo da ćemo se danas družiti malo. Prvo smo otišle kod nje da se presvuće a zatim kod mene. Igrale smo se sa mojom mačkom. A tata je danas dobio plaću napokon pa mi je kupio rabljeni mobitel. Bila sam presretna.Moj prvi mobitel.Chloe i ja smo zatim legle na travu i gledale u nebo, razmišljale. Ali već je bilo kasno, 19:03 . Chloe je otišla kući po mraku pješke.Ionako blizu živimo.Otišla sam unutra i malo tražila po frižideru. Vidim.. Brat se vratio iz trgovine, uzela sam kruha i marmelade od jagode, koji je priznajem... bio jako fin.Spremila sam knjige, otuširala se i legla u krevet.U 23:09 me je nazvala Chloe na mobitel.
- ,,Molim te... Ann, dođi u bolnicu, molim te, brzo.'' Rekla je plačući.Ustala sam iz kreveta, rekla tati da idem i uzela bicikl.Požurila sam se u bolnicu, pitala sam medicinsku sestru soba za prezime Hastings. Rekla mi je 209. Požurila sam u tu sobu i zatekla sam njenu majku u krevetu, a pored nje blijedu Chloe koja je plakala.
- ,,Što se dogodilo ?'' Upitala sam, a zatim zagrlila Chloe koja nije prestajala plakati.
- ,,Udario ju je auto, to je bila Clara ! Rekla mi je . '' Počela je još više plakati i jecati.
- ,,Šššš, smiri se, sve će biti dobro.' ' Rekla sam joj. Njena majka se počela buditi.
- ,,Mama, mama ! Jesi li dobro ? '' Chloe je upitala svoju majku jedva dišući.
- ,,U redu sam Chloe, samo imam nekoliko slomljenih kostiju.'' Odgovorila joj je tiho majka.Chloe ju je gledala sa žaljenjem.
- ,,Ubit ću ju, kunem ti se. '' Rekla je ljutito i plačući.
- ,,Molim te idi kući, ne želim da me gledaš ovakvu, kunem ti se, dobro sam, nemoj se brinuti ništa, za par dana dana ću već biti kući, a ti me možeš posjećivati. '' Rekla je Chloeina mama.
Obje smo otišle kući, kod mene, spavat će kod mene sve dok joj mama ne bude bolje i dok se ne vrati kući. Jedva je zaspala. Brat me probudio u 6 sati da prvo odemo kod Chloe po njenu odjeću a zatim u školu.U školu smo došle normalno, pješke, samo što su je svi drukčije gledali, sa sažaljenjem.
Ušle smo u školu i normalno imale nastavu, ali ovaj put nam se nisu izrugivali. Kada smo došle kući, ugledale smo Chloeinu majku, pustili su je puno ranije nego što smo mislile, samo je imala gips na ruci.
- ,, Imam dobru vijest Chloe, pošto sam samohrana majka, dobit ću od službe za socijalnu skrb novaca, tako da će se naša financijska situacija popraviti. '' Rekla je njena mama. Chloe ju je zagrlila.
- ,, Ann, našao sam posao profesora, velika mi je plaća, tako da više nećemo biti jadni kao sada, ali tvoj brat sada ide na faks pa neće više živjeti ovdje. Ann, Chloeina mama i ja smo se dogovorili da ćemo se preseliti u centar, i bit ćemo susjedi.Eto, san ti se ostvaruje '' Rekao je moj tata.
Useljenje je trajalo doslovno tjedan dana.
- ,,Ann, probudi se !'' Rekao je tata.
- ,, Idem u školu ? '' Upitala sam ga.Tata je kimnuo glavom.Obavila sam higijenu i sve normalno inače. Spremila sam se za školu i izašla, Chloe je sada izgledala kao normalna tinejdžerica. Nosila je široku bijelu majicu na cvjetove i crne tajice, a na nogama je imala crne starke, no ruksak joj je ostao isti. Promjenile smo se, više nismo toliki isprdak,barem mislim, možda će se sada bolje ponašati ovi u školi prema nama.Došle smo ispred škole kao i inače, opet su svi buljili u nas i čudili se, sada su nam svi htjeli biti prijatelji.Došao je onaj dečko ispred mene. Rekao mi je da se zove Mike.
- ,, Pomakni se malo, molim te. '' Rekla sam mu, na što se on samo sladunjavo nasmješio i ogradio me svojim rukama na što ga je Chloe ošamarila.
Mike se uhvatio za obraz i primio ju za ruke. Vidjelo se da ju boli. Šapnuo joj je nešto.
- ,, Ne miješaj se ili će biti problema s tvojom majkom. '' Rekao joj je šaptajući.Chloe je reagirala na to, uzela ruksak i otrčala u školu. Ja sam ostala vani.
- ,,Hoćeš izaći nekad van ? '' Upitao me je Mike.
- ,, Može. '' Odgovorila sam mu i nasmješila se. Vidjela sam Chloe da gleda u mene kroz prozor.Ušla sam u školu sva sretna jer me Mike pozvao van.Tko zna, možda je mijenjanje našeg imidža bila dobra ideja ?
- ,, Jesi li ti normalna ? Sprdaju te, kako ne razumiješ ? '' Rekla je Chloe.
- ,, Ne miješaj se.Chloe volim te i najbolja si mi prijateljica no što ako se sve promjenilo ?'' Rekla sam i otišla kod Mikea. Cijeli dan sam bila s njim, sve više smo se upoznavali.Bila sam sretna. Chloe je sama sjedila na klupi i kao i obično jela sendvič sa sirom i salatom.
Chloe POV
Boli me to što sjedi s Mikeom i što je cijeli dan s njim. Jel moguće da ju je novac toliko promijenio ? Zapitala sam se. Pod velikim odmorom sam vidjela Mikea, Ann, Claru i još neke cure lijepo obučene. Zar me je već zaboravila ? Otišla sam u hodnik na kat i gledala kroz prozor, razmišljala o našim odnosima. Kada sam se isplakala, vratila sam se na nastavu.
- ,, Imamo novog učenika, Joe, ima 16 godina i dolazi iz New Yorka. Sjedi negdje gdje ima prazno mjesto, Joe. '' Rekla je glasno profesorica iz psihologije. Jedino je kod mene bilo prazno mjesto.Ispružila sam se po cijeloj klupi da ne sjedne kraj mene ali je sjeo. Svi su vikali da sam grozna i da mu je ovo kao da je u kazni.Privukla sam se koliko god sam mogla od njega.
________________________
YOU ARE READING
Hi, I exist
Teen FictionDa li je Annino i Chloeino prijateljstvo jače od svega ? Hoće li Ann izabrati prijateljstvo ili ljubav ? Kako se Chloe i Ann ponašaju prema novim pridošlicama ?