IX

169 15 10
                                    

Polako sam otvarala svoje oči, zrake sunca su jedva dopirale do mene iako sam bila blizu prozora.Neko vrijeme sam ležala u jednoj pozi a zatim sjela, protrljala oči i bosim nogama koračala do kupaonice, obavila sam higijenu i spremila krevet.Legla sam na svoj krevet i bila na fejsu na mobitelu.Chloe je otvorila oči i zjevnula.Ustala i protegnula se.

Čekala sam da obavi higijenu pa smo zajedno otišle dolje na doručak, kada smo izašle iz sobe i hodale niz stepenice, zaprepastile smo se. Kuća je bila cijela u neredu, na podu je bilo hrane, razbijenih čaša, tanjura, prolivenog vina i ostalog alkohola.Koračale smo do kuhinje pazeći da ne bi stale na komadić stakla.Otišla sam u kuhinju i radila doručak dok je Chloe otišla kod Amy.

Chloe POV

Uletila sam Amy u sobu dok je pored nje bio dečko bez majice.

- ' Amy, jesi li ti normalna, kakav je to nered dolje ? Odmah ga idi pospremi, sve redom ! Jel ti jasno ? ' Izderala sam se na nju.

- ' Okrivit ću vas . ' Rekla je smireno i nasmijala se.Otrčala sam do Ann i sve joj ispričala, nismo čak ni jele nego smo odmah krenule čistiti sve.Ja sam uzela metlu i mela staklo dok je Ann brisala vino i ostalo s poda.Vrata su se otvorila, pred vratima je stajala Elizabeth koja je zaprepašteno i razočarano gledala u nas, dok je pored nje bio Annin tata.Stajala sam s metlom u ruci i čekala da Elizabeth pukne, ali samo se nasmijala, ali ustima, u očima joj je bila mržnja.

Povukla je mene i Ann za ruku i povela nas u sobu.

- ' Dobro, odakle ovaj nered ? ' Očajno je upitala.

- ' To je Amy napravila, i upravo je gore u krevetu s nekim dečkom, nemoraš nam vjerovati ali mi... ' Rekla je Ann ali ju je prekinula Elizabeth.

- ' Sad će ona vidjeti. ' Rekla je i u visokim potpeticama je spretno hodala do Amyne sobe.Otrčale smo za njom i gledale reakciju.Uletila je poput munje u njenu sobu i zaprepastila se. Amy je polugola ležala u krevetu s onim dečkom koji je prilično stariji od nje.Oko 24 godine.Izderala se na nju i ostala je u sobi ali je zalupila vratima nama pred nosom.Nismo više čistile zato što će Amy.

Otišle smo u kuhinju i mirno doručkovale kruh i marmeladu od jagode.Kasnije smo otrčale gore i puštale pjesme skoro cijeli dan.Elizabeth nam je počela vjerovati pa nam je rekla da više nismo u kazni.Ja sam ostala kod kuće dok je Ann ošla van s nekim, ne znam s kim ali već se trebala vratiti, već je 3 sata a otišla je u 12. No nema veze. 

Otišla sam u kuhinju ručati s Elizabeth i Anninim tatom, Amy je u kazni i ne smije iz sobe.Ručali smo lazanje sa špinatom koje nikada nisam jela.Bila sam jako gladna pa sam sve pojela u sekundi. Kasnije sam se vratila gore u sobu i gledala tv na kojem je bio crtić Family Guy.

____________________

Sorry ljudovi, znam da je jaaaaaako kratko ali sada bi trebala ići u školu.Komentirajte i nastavljam kada bude bilo 35 pregleda i 2 komentara.

Hi, I existWhere stories live. Discover now