VIII

159 14 2
                                    

To je bila neka cura, otprilike naše dobi, plavuša, kila šminke na sebi, u suknjici i topu do pupka, dok je na nogama imala štikle.

Chloe POV

- ' Da ? ' Otvorila sam vrata i upitala.

- ' Ew, tebi bi dobro došla nova roba.. Am... Jel' tu Amy ? ' Rekla je i sama je ušla u kuću i tražila Amy, Amy je dotrčala k njoj i zagrlile su se.Napravila sam kiselu facu i zatvorila vrata.Krenula sam se penjati niz stepenice ali me je Amy zaustavila.

- ' Amm, China, jel ? Donesi mi robu što sam ostavila na krevetu. ' Rekla je gadivši se.

- ' Chloe ! Izvoli si sama donijeti. ' Prvo sam bila gruba ali sam onda ljubazno odgovorila.Prevrnula je očima i potrčala s onom curom u svoju sobu. Nastavila sam se penjati niz stepenice. Koračala sam do sobe i otvorila vrata.Krenula sam zatvoriti vrata ali su ušli Elizabeth i Amy.

- ' Pazi malo, uglavnom..Reci Ann da mene i tvoga tate danas nema cijeli dan, idemo na rođendan moje sestre, Amy će napraviti tulum na kojem ćete vi biti, morate paziti da ne naprave neku glupost. ' Viknula je i odjurila dolje.

Prevrnula sam očima i zalupila vratima. Bacila sam se na krevet i zatvorila oči. ' Super, sada smo i dadilje. ' Pomislila sam u sebi.Ustala sam, otišla po Ann koja se kupala u bazenu u dvorištu i sve joj to ispričala. Sjela sam na rub bazena i stavila noge unutra.Ulazna vrata su se otvorila, Amy i ona njena prijateljica su izašle i nabadale u štiklicama što me je jako iritiralo.

Stalno su se okretale i buljile u nas.Mrzovoljno sam gledala u njih i brčkala noge u bazenu.Kada su napokon otišle, Ann i ja smo ostale same kod kuće, odlučile smo sjesti na balkon i pričati.Ann se obrisala i mokre kose krenula na balkon gdje sam ju ja dočekala.

Sjela je omotana u ručnik i stavila noge na stol.

- ' Pitam se što mama radi u L.A - u i kako je Jenna. ' Rekla sam škiljeći u nju.Ann je ugledala Joea i mahnula mu.

- ' Jel idemo ? ' Viknuo je Joe.

- ' U kazni smo . ' Odgovorila je glasno Ann dok sam se ja nasmijala, kao i Joe.

- ' No dobro, idem ja. ' Rekao je i okrenuo se.

- ' Ne, čekaj, glupo je.. Uđi unutra. ' Rekla je Ann dok sam ju ja pogledala nesigurno.

- ' Jesi sigurna ? ' Upitao je. Ann je klimnula glavom.

On je ušao dok smo mi silazile niz stepenice. Svi smo ušli u kuhinju, Joe je radio smjesu za palačinke a Ann je pekla, dok sam ja sjedila na stolici i gledala u njih.Protrljala sam oči, uzela mobitel i nazvala mamu.Čudno.Nije se javljala.Vjerojatno spava ili nešto. - Pokušala sam se smiriti.

Dok sam gledala u njih, kao da sam vidjela iskru među njima, Joe je gledao u Ann blistavim očima, a ona mu je uzvračala osmijehom.Nisam ovo više mogla gledati pa sam se opravdala.

- ' Ovaj..Idem ja gledati tv. ' Rekla sam, ustala sa stolice dok su oni nastavljali peči palačinke. Nabila sam kapuljaču na glavu iako je bilo jako vruće, uzela sam svog zeku i gledala neki ljubavni film.Razmišljala sam o tome kako ja nikada neću naći dečka. Joe me jedini poštuje, ali mislim da mu se sviđa Ann, kao i on njoj.Ali barem sam sretna zbog nje.Ali ako je povrijedi, dolazim mu pred kuću s dizalicom.

Ustala sam, skinula kapuljaču i došetala do njih. Uzela sam jednu palačinku, namazala je nutellom dok sam unutra stavila mljeveni keks, a zatim zagrizla.Ann je u mene pogledala a ja sam se nasmiješila. Kada smo ispekli sve palačinke i pojeli ih, Joe je otišao kući.

- ' Jel se tebi sviđa Joe ? ' Upitala me je Ann.

- ' Samo kao prijatelj. ' Lagala sam.

- ' Vidjela sam kako ga gledaš, ne laži . ' Rekla je i nasmješila se.

- ' Joj dobro, da, sviđa mi se. ' Rekla sam i sramežljivo pogledala u pod.Već je padao mrak, tek je 6 sati.Kroz vrata su uletili neki dečki i cure.Vjerojatno na tulum od Amy.Ann i ja smo se zaključale u sobu i gledale tv, nismo mogle biti tamo s njima.Netko je počeo lupati po vratima.Ann je otključala i otvorila.Pred vratima je stajao neki dečko smeđe kose, smeđih očiju, prekriven tetovažama.

Ann POV

Otvorila sam vrata i pred njima je stajao neki dečko, smeđe kose, smeđih očija i prekriven tetovažama.Sramežljivo sam ga pogledala dok je on bio u potkošulji, onda je samo ošao. Zbunjeno sam pogledala Chloe i zatvorila vrata.Otišla sam dolje po kokice u pidžami, dečki i cure su zbunjeno buljili u mene. Vidjela sam nekog dečka s Amy, pipala mu je mišiće. Bravo Amy. 

Nisam znala da mi je polusestra tako retardirana, povukla sam je za ruku.

- ' Au, pusti me, što to radiš ? ' Rekla je i otrgla se.

- ' Elizabeth je rekla da pazim na tebe, to i radim. ' Pokušala sam biti glasnija od muzike.

- ' Daj nemaš pojma, miči se. ' Rekla je, odšetala do onog lika, uzela ga za ruku i povela gore.Mogu misliti šta su sad radili.Kuja.No.. Briga me, nisam ja kriva što je ona tako retardirana.Odšetala sam do kuhinje gdje sam našla onu Amynu prijateljicu i nekog dečka kako se ljube na pultu. No nije me bilo briga.Uzela sam kokice i odšetala gore. Na stepenicama sam se zabila u onog dečka koji je lupao nama na vrata.

- ' Dobro, pazi malo. ' Rekla sam vičući u njega.

- ' Oprosti, jesi li dobro ? ' Rekao je ispričavajući se.

- ' Da,da, moram proći, bježi.' Rekla sam, malo ga gurnula i nastavila hodati do sobe.Chloe i ja smo gledale Avatar na tv-u i jele kokice. Oko 1 sat i dalje se čula muzika dolje. Chloe je ubrzo zaspala dok sam ja zabila glavu u jastuk i čekala da završi. Uzdahnula sam i nervozno se okretala po mom neurednom krevetu.Našla sam neku udobnu pozu i ubrzo zaspala.

_____________________________________

Komentirajte, za nastavak treba biti 30 pregleda ( barem toliko ) i nastavak pišem sutra, za pola sata mi počinju Štrumpfovi 2 na Foxu :D

Hi, I existWhere stories live. Discover now