Meet us backstage
Det var gået 2 timer nu og Marcus var også kommet ned. Vi havde pakket og det var tid til at tage af sted. Jeg kommer til at savne Calvin så fucking meget! Og også Celine! :( Mine tanker bliver IGEN afbrudt! >:( Hvorfor sker det så tit. Der er nogen der banker på og Anne går ud og åbner døren. Jeg havde lyst til bare at bryde ud i gråd! Jeg vil ikke væk! Ikke endnu. Anne kommer ind til mig og Marcus og nikker hen mod døren. Vi går (med "Vi" mener jeg mig, Marcus og Anne) hen mod døren. Da vi kommer hen til døren står Kjell-Erik og kigger på både mig og Marcus før han går imod os og giver os begge en stor krammer. Jeg trækker mig og kigger over mod Anne og krammer hende så meget som jeg nu kan uden at kvæle hende.. (Jeg ved ikke om det var sørgeligt eller sjovt men jeg sidder i hvertfald selv og griner lidt xD) Hun krammer igen og for at hun ikke skal se mig græde skynder jeg mig at trække mig og går ud mod bilen. Jeg sætter mig på bagsædet og tager min høretelefoner i, imens jeg finder noget musik. Jeg tænder for musikken og falder i en slags trance hvor jeg bare stirrer ud i luften. Uden jeg lægger mærke til det har Kjell-Erik og Marcus sat sig ind i bilen for lige pludselig er vi begyndt at køre. Jeg kigger på dem for at være sikker på at det ikke bare er en totalt fremmede der kidnapper mig. .. Det ER dem. Jeg kigger igen ud af vinduet og falder lige så stille i søvn...
-Marcus's synsvinkel-
Jeg forstår godt at Allie er sur på mig... jeg kyssede jo Celine. Jeg ved godt hun ikke kan lide mig men jeg opførte mig jo som om jeg kunne lide hende.. for det kan jeg. Også at kysse en anden pige er forvirrende og hun har det sikkert som jeg var utro... Sådan ville jeg ihvertfald har det. Så jeg forstår godt hvis hun ikke vil snakke med mig.. Hvad har jeg gjort?! D:
Okay så... kap. 16 :) Starter lige så stille på Meet us backstage igen. Jeg kan dog ikke love at jeg uploaded hver dag for jeg går lidt mere op i min anden historie "Together". Men jeg skal nok prøve!😄❤️
YOU ARE READING
Meet Us Backtage
FanfictionHej, ej.. Akavet. Jeg hedder Allie, og min bedste veninde og jeg er kæmpe M&M'ers! Vi skal snart til koncert. Ihh.. Kan ikke vente! ;o Jeg håber bare at alt går som planlagt og de frier til os på det rette tidspunkt. Ja, brylluppet er planlagt! Følg...