3.

1.2K 143 24
                                    

Man laikam stāsta sākumā bija jābrīdina (un brīdināšu ar ),kad šī grāmata būs diez gan emocionāla . Piedauzīgas izdarības ,necenzēti vārdi un vardarbība ,kas ne visiem varētu patikt un par to es laicīgi atvainojos .
Tikai gribu ,lai zinat ,kad esmu brīdinājusi un lai nu kā , priecīgu lasīšanu ...

*******

Klausījos mūziku austiņās ,pildot mājas darbus dejojot līdzi mūzikai ,izbaudot to . Pamanīju ,kad aiz manis parādās istabā gaisma man pagriežot galvu un redzot Viku ielecam manā gultā .
-"Man laikam ir jāiegādājas suns ar asiem zobiem ,tad varbūt kāds dažš zinās pieklauvēt pirms nāc iekšā .,,
-"Čill dīvainīt ,tava mamma mani ielaida ,cik nu ielaida es ienācu .,,Izbolīju acis turpinot mācīties ,piebeidzot pēdējos teikumus esejai pirms nogludinot lapu un to ieliekot mapē . Huh,viss ,pabeidzu es mājas darbus un man pat eseja bija jānodod tikai uz nākamo nedēļu .
-"Uh ,jums nu gan ir pikanta saruna ,nezināju ,kad esi tik neķītra Beta . Biksītes savas aizsūtīt ,wow .,, Papletu acis pagriežoties .
-"ES KO ?,, Saucu skrienot pie Vikas paķerot no viņas telefonu ar šoku skatoties .
-"KĀ LAI TO IZDZĒŠ ? VIKA KO TU IZDARĪJI .,, Saucu spaidot ekrānu Vikai smejoties .
-"Mans dievs ,tak paskaties uz bildi ,atver to .,, Es atvēru to redzot ,kad tas ir tikai mežģīnēm darināts krīpij lācis . Nopūtos smagi Vikai nespējot noturēt smieklus . Izbolīju smagi acis uz viņu noliekot telefonu malā .Izstaipījos paņemot tumbiņas un tās savienojot ar telefonu ieslēdzot YouTube lai klausītos kādu mūziku ,kamēr sērfoju internetā . Pamanīju ,kad iemirdzas ābola telefons Vikai to saķerot .
-"Citēju - 'Tas gan ir dīvaini briesmīgs lācis ,no sākuma padomāju ,kad tās ir biksītes .' ,, Vika beidza lasīt viņai smejoties .
-"Šim čalim ir humora izjūta ,man viņš patīk ,uzrakstīsim ko . ,, Vika dvesa .
-"Citēju -' Protams ,mazais ,ja paveiksies varbūt redzēsi manas biksītes ' un sūtīt .,, Vika sauca man ieelsoties skrienot pie viņas . Mans dievs,viņa tiešām to izdarīja ,uz displeja parādījās trīs pelēki punktiņi .
-"Unnnnn...ko tad raksta Sebastians ?,,Vika vaicāja man strauji sākot rakstīt atvainošanos vēstuli . Uzrakstot ,atvainojos mana palaistuve draudzene to uzrakstīja ,man nezinot aiz muguras un nospiest sūtīt ,bet pirms to uzspēju pamanīju atbildi .
-"Ja paveiksies ? Es neticu veiksmei es ticu panākumiem. S. ,,
Vika pasmaidīja atzinīgi man nospiežot sūtīt .
-"Es pilnīgi sajūtu šeit spriedzi ,cik aizraujoši meitēn tu viņam patīc . Kas zin varbūt atdosi savu ķirsīti viņam ?Šķiet viņš ir diez gan seksīgs . ,, Pasitu Vikai pa plecu .
-"Viktorija Reina tu reāli esi padauza kurai šķiet vajaga katru dienu daiktu viņai vagīnā, lai izdzīvotu atlikušo dienu .,, Vika piemiedza man .
-"Well duh' . Tici man saulīt tas ir aizraujoši ,kā divi ķermeņi rīvējas viens gar otru sniedzot baudu ,kulmināciju par kuru tu nekad nespētu pat iedomāties . Tagad pajautā cik viņam ir gadi .,,
-"Es to nedarīšu ,Vika nē .,, Dvesu redzot kā mamma atver durvis .
-"Ēdiens gatavs rīmas .,,
-"Paldies mammu .,,
-"Jā paldies Steisija saulstariņ.,, Mamma izbolīja acis ,Vikai piemiedzot .
-"Vēl piedauzīgāku labāko draudzeni nevarēji atrast ,Beta ?,, Vika ieklepojās mammai pasmaidot .
-"Steisija kā tu tā pret mani ,es izrādu savu mīlu pret tevi ,savu sirdi .,,
-"Kurš tev izjāja visas smadzenes Vik ?,,Iesmējos skaļi Vikai paliekot šokā .
-"Tas bija Maksimilians ,futbola komandas kapteinis viņam bija ļoooti garš ja saprotat .,, Mamma izbolīja acis .
-"Jāj manis pēc visu futbola komandu ,bet manu meitu nepaved uz ko šādu .,,
-"Viņa jau izjāja visu komandu .,, Caur klepu izstostīju Vikai atzinīgi pasmaidot ,mammai mūs atstājot vienas .
-"Es mīlu tavu mammu ,ja vien manējā būtu tāda ,paskaties pat ne aizrādījumu .,, Izbolīju acis izlienot no gultas un ejot lejā ,Vikai sekojot aiz manis .

   Vakariņojām tētim stāstot par savu darba dienu ,un mums klausoties Vikai drīzāk daļēji klausoties ,metot man ar zirņiem pa seju .
-"Vai paliksi Viktorija pa nakti ?,, Tētis vaicāja skatoties uz Viku .
-"Nu ,Valter mēs taču jau sen kā pārgājām uz tu .,, Vika dvesa pārliecoties pār galdu .
-"Ielene .,, Noklepojos Vikai piemiedzot .
-"Man ir žēl Grega . Vika es domāju tev ir vajadzīgs žagars pa dirsu .,,
-"Vienmēr varat mani iepērt .,, Vika dvesa man ieklepojoties ,drīzāk izklepojot savu kolu mammai iesmejoties .
-"Es pat nezinu ko lai atbildu .,,
-"Neko neatbildi tēti ,Vika ir palaistuve .,, Dvesu Vikai pasmejoties .
-"Ierunājās svētā ,sūtot savas biksīšu bildes .,, Atpletu acis mammai un Tētim uz mani paskatoties .
-"Es zvēru tā idiote melo ,kam jūs ticēsiet ? Savai meitai kura ir vai eņģelis vai šai sātanu rituālu pielūdzējai kura ļauj izmantot savu ķermeni daudziem insektiem ,es nebrīnos ,kad tie jau viņai smadzenēs ir sadīguši ,jo Maksimiliānam ir tik ļooooti garš .,, Viktorija pasmējās mums sasitot rokas .
-"Good one ,mazā ,bet jā es palieku pie savas maziņās ,ja neiebilstat . Mamma sadusmojās uz mani un nedaudz bail doties mājās .,,
-"Ko tad tu šoreiz izdarīji ?,, Mamma vaicāja mums ar interesi klausoties .
-"Es zvēru es neko ,es nebiju vainīga ,kad viņa liek tik tak paciņā savas pret -apaugļošanās tabletes ,es atradu tik taku un gribēju paņemt ,ziniet kā svaigai mutei .,,
-"Jā, jo to smirdulību nekas vairs nespēj noslēpt .,, Nomurmināju Vikai izbolot acis .
-"Un jā ,lai nu kā būtu man būs brālītis vai māsiņa .,, Vika paraustīja plecus man iesmejoties nespējot sevi novaldīt ,mammai atpletot acis .
-"Dievs pasarg ,man šķiet tu diez gan ilgi 'paliksi ' . Es tev pa galvu sadotu Linsijas vietā .,, Vika pasmaidīja atzinīgi .
-"Viņa jau uzspēja ,nekas īpašs turklāt mamma teica, kad gribētu sev vēl vienu mazuli ,kas būtu ideāls nevis kā viņas meita .,,
-"Tava mamma paldies Dievam ir saprātīga sieviete ,gan jau viss beigās būs labi .,,

  Skatījāmies filmu ,drīzāk to bijām uzslēgušas fonā ,lai iet mums abām sēžot telefonos . Lūk šo sauc par draudzību ,divas labākās draudzenes tā vietā ,lai sarunātos sēž savos facebook profilos vai viena no mums pozē instagram . Protams tā neesmu es ,Vikai burtiski novelkot krekliņu no pleciem atklājot savu krūšturi melno .
-"Padauza .,, Nomurmināju Vikai piemiedzot .
-"Es tevi ar mīlu saulīt .,, Izbolīju acis turpinot sēdēt telefonā,kad tas iepīkstējās,vismaz viens no tiem . Noliku savējo sev uz vēdera paņemot glauno telefonu .
-"Guli ? S.,, Pasmaidīju pagriežot galvu pret Viku ,viņa nelikusies ziņas turpināja pozēt .
-"Nē ,ar draudzeni izbaudam mūsu vakaru pilnā burvībā ,pārtijs un alkohols . B .,,
-"Tu esi par jaunu lai dzertu ,nemaz nepieskaries pudelei S. ,,
-"Es jokoju ,huh vai neviens nesaprot manus jokus ? .B .,,
-"Tas neizklausās pēc joka ,drīzāk pēc kā stulba ,nemaz nedomā dzert ,tu esi daudz par jaunu . S.,,
-"Nu teorētiski man jau drīz būs astoņpadsmit .,,
-"Un vel nepilngadīga ,tas ir pat sliktāk . Lai dzertu ir vajadzīgs divdesmit viens gada vecums ,tev šajā laikā būtu jāguļ ,nevis 'pārtijs' jātaisa .S.,,
-"Tu jau izsklausies kā mans tētis Elizabete to ,Elizabete šo . Es nevaru aizmigt mister īgnais ,ok ? B.,,
-"Kas tā maz vēl runā ,,ok ,, ? Tev vajadzētu saņemt sodu .S.,, Atpletu acis Vikai paskatoties uz mani .
-"Ūh ,ko gan mūsu Romeo raksta ?,, Vika izrāva man no rokām telefonu iesmejoties .
-"Ieper mani dārgumiņ .,, Vika nomurmināja man, jau pēc mirkļa pametot atpakaļ telefonu. Satraukti skatotījis ko viņa uzrakstīja . Redzot neapgāžami šokējošu atbildi .
-"Pašlaik ? Labrāt to izdarītu .,,

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 10, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Es Tevi RedzuWhere stories live. Discover now