1.

2K 135 13
                                    

BRĪDINĀJUMS !!!!
Šī grāmata saturēs daudz necenzētu vārdu ,piedauzīgu izturēšanos ,vardarbību ,nelegālas izdarības .
P.s negatīvi komentāri tiks dzēsti .
-BlackDarkNyx

    Es noskrēju lejā pa kāpnēm ,steidzoties pie mammas nobučojot viņas vaigu.
-"Beta brokastis ?,,
-"KAVĒJU .,, Saucu paķerot atslēgas no galda un steidzoties uz izeju . Aizvēru durvis un steidzos uz skolu, kā maratonā . Tikai ,par pirmo vietu man nebija jācīnās,bet gan par stundas zvanu . Pēc labām piecām minūtēm ,ieskrēju skolas teritorijā . Velns ! Visi skolēni jau bija skolā ,tas nav labi . Iesteidzos skolā un straujā solī gāju uz literatūras kabinetu elsojot, kā tāds zirgs . Tu to vari, vēl tikai divi metri . Nodomāju .
   Atvēru durvis ar lielu blīkšķi un aizvēru tās aiz sevis, apstājoties .
-"Jā, labrīt jums Primas jaunkundz . ,, Skolotājs teica, liekot man pasmaidīt .
-"Jā ,labrīt Elizabete .,, Teicu ,ejot uz savu vietu . Nometu somu zemē ,izvelkot klades un citus skolas priekšmetus. Vika pasmējās .
-"Kas šoreiz ? Tu ieslēdzi modinātāju ?,, Papurināju galvu noraidoši, atverot klades . Noliku zīmuli uz galda un ievilku plaušās gaisu , cenšoties atgūties no skriešanas . Man noteikti vajadzētu pasportot vairāk .
-"Es ieslēdzu ,es zvēru ,bet tas nenoskanēja un ,lai gan es gaidīju to - neks nenotika .,, Vika pasmējās skaļi ,daudziem skolēniem paskatoties uz mums apmulsuši  . Mani vaigi piesarka . Pasitu strauji Vikai pa plecu ,ar cerību ,kad viņa apklusīs .
-"Kas ir tik smieklīgs ,Reinas jaunkundz ? Varbūt apgaismosiet mūs ,kas Šekspīra lugā - Hamlets ir tik smieklīgs ?,, Vika apklusa ļaujot man pasmaidīt . Hah ,saņem !
-"Es domāju, viņš ir baigais vecis !,, Vika teica liekot skolotājam izbolīt acis . Viņš neteicis ne vārda pagriezās un turpināja stundu .
-"Bet ja nopietni ,es gaidīju tevi ,man apnika un devos uz skolu .,,
-"Es nezinu, vai guļu kā tanks un neko nedzirdu ,vai es esmu kurla ,bet domāju brīžiem ir otrais variants .,, Dvesu sākot rakstīt no tāfeles visu teksta uzdevumu.
-"Labi ?!.,, Vika vienaldzīgi teica ,liekot man saprast ,kad viņai ir garlaicīgi . Viņa grauza to košļeni kas mani tik ļoti tracināja  .
-"Tu vari šo izbeigt ,Viktorija ?,, Vaicāju Vikai noraidot  .
-"Gribi ,man somā ir vēl viena ?,, Noraidīju piedāvājumu ,viņai pasmaidot no jauna . Viņa tik ātri rakstīja īsziņas, kad šķita, ekrāns uzkarsīs . Uzpūtusi tik lielu burbuli tas uzprāga ar lielu ,,phu,, .
   Visiem jau atkal, palūkojoties uz mums !
-"Prima un Reina uz direktora kabinetu .,, Skolotājs norūca .
-"Bet -.,, Izdvesu protestā.
-"Prima un Reina, es neatkārtošu !,, Norūcoties es piecēlos un savācu savas mantas, iemetot tās somā sekojot aiz Vikas uz izeju .
-"Paldies tev ! Tagad es noteikti tikšu laukā no mājas .,, Viņa pasmīnēja .
-"Tu  zini mani ,kad es pieļautu domu, lai Tu saņemtu biļeti uz pēcstundām ?,,
-"Am, vienmēr ?,, Vika izbolīja acis ,ejot pie direktora mums abām .
-"Jā ,noteikti ,ejam .,, Pieklauvējusi pie direktora ,kabineta durvīm Vika pat negaidot uzaicinājumu iegāja iekšā .
-"Reinas un Primas jaunkundzes ,par ko gan man tas gods ?,,
-"Čau tēti .,,
-"Vika ,skolā es esmu direktors Reins .,, Vika izbolīja acis abām apsēžoties .
-"Elizabete ko Vika atkal izdarīja ?,,
-"Ko ,kādēļ es vienmēr ?,, Viņa vaicāja ,bet es iesmējos .
-"Vika , jo Tu vienmēr esi vainīgā ,esmu šeit, jo Tu nokaitināji skolotāju un kur Vika vainīga, tur esmu es vainīga ar .,, Viņa pasmējās .
-"Obviouuusss .,,
-"Viktorija manieres,tu esi skolā ne mājās .,,
-"Jā ..tēti . ,, Vika dvesa .
-"Neticami ,ka esi mana meita .,, Iesmējos šokā, sasitot kopā ar Gregu rokas .
-"Dammm ...tas bija dziļi ,es pat ko jutu .,, Vika dvesa  ,apskāvu viņu .
-"Nu beidz pārdzīvot ,tev vienmēr ir mani vecāki ,tu esi praktiski viņu meita . Neaicināta nāc iekšā vai apēd visu kas ir ledusskapī ,tu burtiski pie mums dzīvo ...praktiski .,,
-"Un Tu neesi labāka .,,
-"Labi, meitenes pietiks . Vika tu labi zini ,kad es nevaru katru reizi jūs atlaist tikai dēļ tā , kad esi mana meita . ,,
-"Bet tēti ,tikai šoreiz ?,,
-"Cik šoreiz esmu dzirdējis pa šo nedēļu ?,, Mani vaigi piesarka nedaudz .Vikas tētim bija taisnība . Mēs šeit esam praktiski katru dienu ,allaž Vikas dēļ.
-"Labi ,fine . ,, Viņa vienaldzīgi teica .
-"Fine ? Vika es esmu šeit tikai dēļ tevis ,ja aizmirsi ? Un es saņemšu par neko sodu .,, Nomurmināju pie sevis .
-"Labi ,nedēļu pēcstundas ,tas jau tā ir maigs sods . Bet Vika tev ir mājas arests uz visu atlikušo mēnesi ,tagad dodieties prom ,sīkās rukses man ir darbs ko darīt .,, Vika piecēlās pasmaidot . Es zināju viņas smaidu ,tas dvesa es jau zināju ,kad tu padosies un mēnesis mājas arestā ? Ka tik ne tā ! Šķiet ,es viņu spēju lasīt ,kā atvērtu grāmatu .

     Atlikusī diena pagāja diez gan garlaicīgi ejot no kabineta uz kabinetu ,bet briesmīgākais ? Visi jau gāja mājās un man ar Viku nācās palikt uz pēcstundām . Pat vārds, izklausās briesmīgi . Es atvēru kabineta durvis manot ķīmijas skolotāju vienaldzīgi noskatoties uz mums un turpinot lasīt avīzi .
-"Mani ļaudis ,kā es pēc jums ilgojos .,, Vika sauca ejot uz priekšu . Es sekoju klusi aiz viņas apsēžoties pirmajā rindā ,prom no citiem . Vikai varbūt patika ar visiem draudzēties ,bet es nejutos tik ērti . Man patika Vika, jā ,bet viņas draugi man nebija pazīstami . Izvilku kladi no somas un tajā sāku zīmēt dažādus virpuļus un citas lietas ,lai paīsinātu laiku .
-"Beta ,nāc pie mums .,, Vika sauca pār visai klasei skaļi .
-"Reinas jaunkundz ,noslāpējiet balsi .,, Skolotājs dvesa . Es pagriezos uz aizmuguri .
-"Atšujies .,, Saucu viņai pasmīnot liekot man izbolīju acis un turpināt savu darbu .
Zvans . Noskanēja zvans pieceļoties visiem. Savācu mantas ejot uz durvju pusi .
-"Beta pagaidi .,, Vika sauca aiz manis . Pagriezos redzot viņu sēžam uz galda un flirtējot ar kādu puisi ,nopietni ? Jēga tu sauc man ,lai pagaidi ,ja vai izģērbies viņa priekšā . Pagriezos ejot prom es vēlot būt mājās, nedz šeit . Katra papildus minūte skolā manai galvai liek griezties . Izgāju no skolas ,austiņas ieliekot ausīs un ieslēdzot mūziku .
Devos ar kājām uz mājām ,vismaz šoreiz man nebija jāskrien ,jo man pat nobela prēmiju varētu iedot . Ceļš no manām mājām līdz skolai ir pusstunda,bet es to noskrēju desmit minūtēs . Labais, ne ? Pasmaidīju pie sevis un devos pa zemes ceļu sperot akmeni līdzi uz priekšu ,kad sadzirdēju zvanam telefonu . Mans telefons atkal uzkāries ir ? Izvilku austiņas no telefona paskatoties uz ekrānu . Tas nezvana ,pagaidi ,kas ?! Atkal ! Es pagriezos dzirdot zvana signālu . Devos atpakaļ redzot telefonu ceļa malā . Pacēlu to, notīrot ekrānu . Tas beidza zvanīt atstājot divus neatbildētus zvanus . Nosmējos ,kad atbloķēju telefonu . Tam pat paroles nav ? Kurš idiots nebloķē savu telefonu ? Ielūkojos kontaktos un galerijās ,bet tukšums . Nopietni ? Uzspiedu uz numuru kas iepriekš zvanīja .
-"Sveiki ,man liekas šī telefona īpašnieks ir pazaudējis savu telefonu .,, Dvesu dzirdot ,kad kāds pacēla klausuli .
-"Hallo ?,, Vaicāju gaidot atbildi .
-"Jā nu ,es varu to atdot ja jūs man pateiksiet kur to aiznest .,, Dvesu, bet klusums .
-"Tas ir mans telefons .,, Zema balss ierunājās ,nevirši  pamāju ar galvu pie sevis .
-"Ak ,tas ir jā . Am . Sakiet kungs kur man to aiznest ? ,,
-"Paturi .,,
-"Man nav vajadzīgs telefons ,turklāt tas noteikti bija dārgs ,spriežot, ka tas ir apple un piektais . ,,
-"Patiesībā pieci s .,,
-"Jā ,bet tas nav svarīgi ,telefons paliek telefons .,, Dvesu ejot uz priekšu .
-"Pasakiet kam man to nodot un viss .,,
-"Kā tevi sauc ?,, Salecos no pēkšņā jautājuma .
-"Es ar svešiniekiem nerunāju .,,
-"Bet tagad tu runā.,, Pasmaidīju .
-"Okey . Labi .,,
-"Labi ,tad kā tevi sauc ?,,
-"Es neteikšu ,noteikti esi kāds stalkeris vai slepkava ,kas atradīs mani ja es pateikšu vārdu .,,
-"Nu parasti man ir vajadzīgs vēl uzvārds ,bet ar vārdu pietiks .,, Iesmējos izejot uz pazīstamā ceļa .
-"Hm.. mani sauc El-.,, Telefons izslēdzās manās rokās .Paraustīju plecus,varbūt tā ir pat labāk . Es varētu to nomest zemē un iet uz priekšu vai paturēt to līdz saimnieks atradīsies ?

Es Tevi RedzuМесто, где живут истории. Откройте их для себя