"Ja nie, ako si na to pre boha prišiel?"
"Máš to tam napísané!!"
"Nie zmýlil si sa!" vytrhol mi denník z rúk a začal v ňom listovať.
"Tu! Vidíš? Je to tam, ako mi to vysvetlíš?" So strachom som sa pozerala na svoje topánky. A čo teraz? Povedať mu pravdu alebo nie. Pocítila som ako sa mi oči zalievajú slzami.
"Ja no áno milujem."
"Naozaj?"
"Áno. Spokojný? Teraz si spokojný? A nechaj ma na pokoji!"
"Nie Faith počkaj, ako to myslíš? Ja ťa mám tiež rád. Teraz môžeme byť spolu."
"Čo to hovoríš? Máš Mirandu, ktorú miluješ a ja mám Thomasa. Sám dobre vieš, že by to nefungovalo. Takže nie! a daj mi už konečne pokoj!" vytrhla som mu denník z rúk a utiekla som. Zastavila som sa až doma, kde som sa hneď zatvorila do izby. Myslel to vážne, že aj on ma miluje? To naozaj? Ale prečo mi to vraví, teraz, keď vie, že chodím s Thomasom? Prečo to je také zložité. Chcem ho!! Tak strašne ho chcem, ale viem, že ho mať nemôžem. Má MIrandu a tá mi dala dosť jasne najavo, že proste so Zaynom byť nemôžem. A možno je to len dobre. Možno by som s ním už radšej nemala ani hovoriť. Zo stolíka som si zobrala telefón a vytočila som Thomasove číslo. Po pár pípnutiach to zdvihol.
"Áno láska?"
"Nemohol by si po mňa prísť? Potrebujem vypadnúť!"
"Faith ty plačeš? Bože hneď som tam." a naozaj neklamal. O pár minút už zvonil na vchodové dvere. Navliekla som si bundu a rozbehla som sa dole schodmi. Hneď ako som otvorila dvere ocitla som sa v medveďom objatí.
"Čo sa ti stalo?"
"Môžem ti to povedať v aute?"
"Jasné tak poď." pomalým krokom som cupitala k autu. Otvoril mi dvere na strane spolujazdca a potom ich aj zavrel. Obehol auto a sadol si na miesto vodiča. Naštartoval a zakúril.
"Takže čo sa stalo?"
"Ale najprv mi sľúb, že sa na mňa nebudeš hnevať!"
"Sľubujem."
"Bola som vonku, sedela som pod stromom kde som si písala do denníku. Na strane som mala napísané to, e milujem Zayna a práve vtedy tam prišiel Zayn a videl to. Vypytoval sa a ja som mu povedala, že ho milujem. Potom mi to povedal aj on, ale ja som mu jasne vysvetlila, že by to nefungovalo. Mám teba a on Mirandu. Thomas ja prepáč." myslela som, že na mňa nakričí alebo mi niečo povie ale on mlčal.
"Thomas, prosím povedz niečo len nebuď ticho. Vynadaj mi, povedz ako ma neznášaš, ale nemlč."
"Ja.....nemám slov."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Circle of secrets
FanficPríbeh o dievčati, ktorému život nadelil veľa prekážok. Veľa utrpenia a strát. Zistenie, že po znásilnení ostala tehotná veci skomplikuje. Vyhodená z domu, bez peňazí, bez strechy nad hlavou sa rozhodne pre odchod do Londýna, kde ju prichýli jej dlh...