Piosenkę włącz kiedy będzie napisane!!
Wróciliście do domu ,ale stwierdziliście że porobicie coś innego.Nagle chłopcy zaczeli się wygłupiać.
CC wziął na barana Andy'ego a Jake Ashleya.
Wszystko było by super gdyby nie to że zaczeli się bić kijami od mioteł.Znudzona widokiem bijacych się chłopców poszłaś po coś do picia.Kiedy wracałaś z kuchni i wchodziłaś do salonu zobaczyłaś jak w jednej sekundzie Andy obrywa w krocze kijem😰 głośno przy tym krzycząc.Każdy z chłopaków ląduje na ziemi dodatkowo przygniatając Biersacka.
Kiedy chłopaki zeszli już z biednego Andy'ego zaczynają się kłócić.Jake:kurwa Ashley,coś ty zrobił!?
Ashley:To było niechcący sorry Andy
Andy:tsa super i wgl,ale da mi ktoś jakiś lód??
CC:tak,już idę biedakuPomagasz niebieskookiemu podnieśli się z ziemi i prowadzisz na kanapę.Po chwili CC zjawia się z lodem i podaje go Andy'emu.Ten kładzie go sobie między nogami mordując wzrokiem Ashleya.
Kiedy sytuacja już trochę złagodniała postanawiacie zrobić karaoke.
Pierwszy zaczyna Biersack,który śpiewa "What does the fox say,,(włącz teraz piosenkę-media)
Potem występują Jinxx i CC ,którzy śpiewają piosenke z tytanika dodatkowo odgrywając scenę na statku:
Nadchodzi twoja kolej więc spiewasz:Undsteady
Kiedy kończysz chłopcy nie wiedzą co powiedzieć.
Jake z Ashley'em śpiewają:Llama in my living room.
1 CZĘŚĆ MARATONU JUŻ ZA NAMI!
No no jak wam się podobają piosenki, które śpiewają chłopcy???
Sorry ale musiałam z ta Llamą😂😂😂
⚠ Niesprawdzane⚠
CZYTASZ
Imagify BLACK VEIL BRIDES
Teen FictionTo moje pierwsze ,,opowiadanie"na wttp więc jak będziecie mieć jakieś uwagi to piszcie w kom ZAPRASZAM