OD RAZU MÓWIĘ ŻE ROZDZIAŁ NIE SPRAWDZANY I TAK SZCZERZE MÓWIĄC NIE PODOBA MI SIĘ😰😰😰Jesteście na uczelni i macie wykład.
Andy zamiast skupić się na lekcji cały czas patrzy na Ciebie.Skip time!!!
Koniec lekcji.Czekasz na Andy'ego przed szkołą rozmawiając z jakimś chłopakiem z twojej klasy.Andy wychodząc zauważa jak chłopak z którym rozmawiasz ha po ci się na biust.⬇Andy: Ej Ty !!zgubiłeś tam coś?Czy od razu mogę Ci przywalić?
Przestraszony chłopak ucieka w popłochu aż się za nim kurzy😂😂
Wieczór:
Oglądacie razem telewizję. Nagle postanawiasz zapytać Andy'ego o sytuacji przed szkołą.
Ty:Andy czemu przegoniłeś tego chłopaka?Przecież on tylko pytał się jak dojechać do centrum handlowego,bo jest tu nowy.
Andy:Tylko?A nie widziałaś jak Ci się gapił na biust?Bo sądzę że mi się nie zdawało,zwłaszcza że stałem tam parę chwil!
Ty:tak szczerze to tego że gapił mi się na biust nie zauważyłam,ale nie mam podstaw sądzić że kłamiesz więc Ci wierzę👌
Andy:wiesz w sumie to mi się nie dziwię,bo gdybym nie był twoim chłopakiem i zdarzyłoby mi się z Tobą rozmawiac pewnie też bym tak na Ciebie zareagował.
Ty tylko kręcisz z politowaniem głowa śmiejąc się pod nosem.
Po prysznicu wychodzisz z łazienki przebrana w ,,piżame"którą stanowi t-shirt i dolna część bielizny.
Andy uśmiech się widząc że t-shirt,który masz na sobie należy do niego.
Ty:A Ty co się tak szczerzysz jak głupi do sera?
Andy:bo strasznie Ci w tym ,,stroju"dobrze i nie codziennie mam okazję widzieć takie widoki.
Nie zwracajac uwagi na to co powiedział idziesz do salonu po telefon.
Kiedy wracasz nie widzisz Andy'ego.Ty:Andy gdzie jesteś?
Chłopak wyskakuje spod kołdry ,ktorą prawdopodobnie się nakrył machając rękoma i głośno krzycząc że jest w łóżku⬇
A więc tak jak obiecałam macie rozdział😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽
Ps:nie zapomnijcie zestawić ⭐ i swojej opinii na temat rozdziału.To bardzo MOTYWUJE💗
~death Soul💀
CZYTASZ
Imagify BLACK VEIL BRIDES
Teen FictionTo moje pierwsze ,,opowiadanie"na wttp więc jak będziecie mieć jakieś uwagi to piszcie w kom ZAPRASZAM