POKRAČOVÁNÍ (3 DÍL):
Co jsem se zotavila,tak si naše mamky zavolaly. Hned si začaly tykat. Nakonec je mamka pozvala k nám domů. Naštěstí i Petra. Přišel k nám jako stydlínek. Šli jsme spolu ke mně do pokoje,kde jsme si povídali.. ,,Jak ti je?"zeptala jsem se ho. ,,Tak dobrý,no. Ty?" ,,Tak taky to ujde. Nepsala ti Natálie?" ,,Ne,tobě?" ,,Zablokovala jsem si ji,jak jsi mi řekl. ,,Jo vlastně. Těšim se na ten seřvák." rozzářil se. ,,Já taky. Beztak to bude řešit i ředitel." ,,Možná i sociálka. A policie!" ,,Ty určitě jo. Policie teda určitě." V tuhle chvíli bych nechtěla být Natálií. ,,Možná,že byla borka do té doby,co nás zmlátila. Teď bude plakat!!" ,,To musí." odpověděl mi. Potom asi po 3 hodinách museli jít a já jsem šla brzy spát,protože zítra jdu po prvé do školy s bodygardama a princem. Docela se těším. Jak to asi dopadne?!
Škola :o
Ráno jsem vstala v 6.30. Chtěla jsem ještě dřív,ale to bych nedokázala. I tohle byl adrenalin.
Odjeli jsme společně našim autem i s Petrem a jeho mamou. Přidali se i naši tátové. To byl docela šok.
Natálii museli omluvit z vyučování. Všechno se odehrálo v ředitelně. Chodili jsme tam úplně všichni po jednom. Seděl tam policajt,který si něco sepisoval. Mluvila jsem čistě jen pravdu. Asi po hodině jsme všichni vešli do ředitelny,to se tam objevila i Natálinina máma. Pan policajt řekl: ,,Toho čeho se Natálie dopustila,bylo velmi sobecké a bezohledné. Toto se nedá odnést jenom s výpraskem,proto odešleme danou situaci sociálce,která to dořeší. Myslím Natálie,že tohle dělají,tak 19 letí chlapy." odvrátil pohled. Když se její máma dozvěděla,co se bude dít,dala ji vedle facku a seřvala. Tohle si zasloužila za mě. Zavolali si nakonec ještě kluky,kteří se toho také zúčastnili. Ti budou mít podobný,ale menší problém. Měl by dostat ten,co zmlátil Petra. Doufám,že nás nezmlátí znova. Rozhodně u mé zkončila. Doufám,že při výslechu řekla pravdu!!
Co jsme vešli do třídy,všichni se ptali,co se stalo. Nesměli jsme nic říkat,takže jsme řekli,to co nás jako první napadlo. Natálie byla zaražená,jen by mě zajmalo,jestli jí to mrzí. Jinak ve škole bereme něco nesmysluplnýho,jinak dobrý. Díky Natálii nic neumím.
Doufám,že ji nezavřou do dětsáku. To by mi bylo hodně blbý a celej život,bych toho litovala.
Doma se to ještě řešilo. Přemýšleli,co to bude za výprask. Čím dál víc jsem mimo,protože jsme spolu každý den a má mě za nejlepší kamarádku. Je to prostě můj princ a nikdo to nezmění,teda až na někoho.
Jinak se rodiče velice dobře sblížili,takže to je dobře,alespoň se budeme víc navštěvovat a třeba se něco stane.
Pokračování příště... <3
ČTEŠ
Miluji ho
RomanceO Anitě a její velké lásce. Bude to podle Anitiných snů nebo to bude její živá noční můra?