На другия ден, Мимишел излизаха с Ивана. Тя се извисяваше над тях като дърво над градински гноми и ги поглеждаше на всеки 4 секунди, барем да зърне ако почнат да се мляскат. Но те бяха дискретни. Дискретни, секретни и.. кокетни? ("Правиш най-ужасните рими, край" каза тя на Ев по радиостанцията. "Ти можеш ли по-добре ма, пача? Край." отговори той ядосано, при което дърв- Ивана си изключи радиостанцията.)
"Обърни ми внимание" провлачи Мишел и се увисна на ръката на Мим, но тя беше непреклонна като всеки типичен бад бой от One Direction фенфиковете.
"Ох, изгубих връзка с Мама Птиц- Ивана.. Вече и радиовръзка" изпъшка Ев. Кат го потупа съчувствено по рамото, а той само се разпльока във фотьойла си и почна да набива чипс. "Мими е много серт днес."
"Мишел също" отбеляза малкото момче.
"И Ивана е серт.. Бе всички са толкова серт, че ми се сере" заключи Ев, стана с триста пъшкания и отиде до кенефа, оставяйки Кат сам с неговия КАТИНАТОР 2000, професионално проследяващо устройство с опции за милкшейк, аниме п*рно, газова уредба, слънчеви очила и дрон с развалено управление."Знаеш ли какво обичам повече от теб?" подхвърли Мим на приятелката си.
Ивана до такава степен наостри уши, че заприлича двойно повече на вампир от по принцип.
"Н-нани?" запита Мишел, заприличвайки на героиня от Мадока Магика.
"Кастиел!" отговори Мим, а Кат не устоя и пусна опцията за слънчеви очила върху нея, разбивайки тиквата й.
"Ето, и боговете ти пращат наказание!" разхили се Мишел, но смехът й бе прекъснат от още едни смъртоносни очила, летящи право към нея и повалящи тълпи.
"АЙ, СИКТИР!" изпищя тя и почна да бяга от тях с бързината на 15 Флаша и един кон. Ивана имаше чувството че щеше да получи сърдечен удар от смях."Ти ли я накара да каже 'ай, сиктир'?" запита Кат дългокосия си шеф- тоест, приятел.
"Ич" опроверга се Ев, опитвайки се да не избухне в Яростно Грухтящо Хилене, присъщо само на него. "В кенефа изсрах не-"
"Не искам и да чувам" запуши си ушите Кат.
"-що, което приличаше на първата ми бивша." завърши Ев драматично, пускайки на себе си опцията за слънчеви очила. Три секунди по-късно, той лежеше с разбита тиква на пода и фъфлеше неразбираеми затапки, а Кат седеше върху него триумфално и пиеше сокче.
YOU ARE READING
Мимишел: Фенфикшънът
Humorедин "аРт" проект, посветен на двете най-изразителни и хоморомантични личности в живота ми. йенджой.