Pov Evelien
Je had zijn gezicht daarjuist moeten zien! Ik moest echt moeite doen om niet te lachen maar wat hij kan, kan ik ook!
Voor hem is het een spel, dus moeten we meespelen toch? Alleen begint het wel een beetje saai the worden, niet?
Hij heeft iedereen al in zijn bed gekregen. Dat is net zoals je de hele tijd een liedje blijft afspelen en je wordt het op den duur echt beu. Hij heeft tot nu toe altijd gewonnen en daar wil ik verandering in brengen. Gewoon er voor zorgen dat hij mij niet meer in zijn bed wil.Ik ben een gelukkig maagd! En ik wil dat graag zo houden tot ik de 'ware' ontmoet, en geloof me, dat is hij zeker niet.
Maar ik moet wel toegeven dat hij echt ongelofelijk knap is. Het enigste probleem is, hij weet het zelf ook.
Ik zal het NOOIT toegeven waar hij bij is, maar hij is toch de knapste jongen die ik ooit heb ontmoet.Jake kom de woonkamer binnen gewandeld met een geërgerde blik. Had je iets anders verwacht dan? Niet slecht bedoelt maar soms lijkt hij toch echt op moppersmurf . Altijd zo ambetant en het is nooit goed voor hem, ach ja je snapt het wel.
Nick en max zitten al de hele tijd grappen te vertellen tegen ons en iedere keer als iedereen lacht lach ik stompzinnig mee, omdat ik niet weet waarover het gaat. Mijn gedachten blijven aan moppersmurf hangen en zoek gelijkenissen tussen hem en jake. Op het moment dat ik Jake blauw met een witte muts en een witte broek voor me zie houd ik het niet meer en begin keihard te lachenIedereen kijkt me raar aan inclusief Jake, net voordat mijn ogen zich vullen vol met tranen van vreugde zie ik een twinkeling in zijn ogen. Maar mijn ogen vullen zich met water en ik zie alles wazig. Juist op het moment dat hij wil vragen wat er aan de hand is begint mijn iPhone te trillen
Ik weet gewoon dat dit Emily is. zij weet precies op welk moment ze moet bellen om mij uit genânte situaties te krijgen . Zoals nu dus! 'heeeey' zeg ik meteen als ik opneem. op het moment da ze 'heeey' zegt gebaar ik naar Cat dat het Emily is en ze begint te glimlachen omdat ze al weet wat ik nu ga doen.
'OMG ik heb je zoveel te vertellen!' roept Emily door de telefoon. 'Wacht even Em' zeg ik als Jake mijn aandacht probeert te trekken. 'Wat?!' roep ik lichtelijk geïritteerd tegen hem.
'luidspreker' antwoord hij kwaad. 'Je bergijpt toch niet wat we zeggen'. 'Luidspreker, nu'. 'oke oke' ik heb geen zin om hem kwaad te maken. ik druk op het icoontje met 'luidspreker'
'Hoorde ik daar een mannenstem?' vraagt Em nieuwschierig. ja, Emily is echt heel nieuwschierig. Cat grinnikt. Yep iedere keer dat Em belde moest ik álles vertalen voor Cat , maar nu begeep ze héél goed wat Em zei , toevallig. Terwijl ik antwoordde vertaalde Cat wat Em zei.
'Euhm ja?' ik aarzel, ik wil niet liegen maar ik weet dat ze nu 1001 vragen gaat stellen, en als ik lieg heeft ze het toch door. Ze ziet het, hoort het, ruikt het! Oké nee, ik weet niet hoe ze het doet maar ze heeft je altijd door.
En daar was het al ' OMG jij zegt niets! sinds wanneer ? hoe ziet hij er uit? Stuur een foto! heb je al se-' meteen kap ik haar af. 'Eeeem! Rustig! ik heb geen vriendje! En al zeker hem niet!' Cat zit nu zó hard te lachen dat ze zelfs tranen in haar ogen heeft. 'wie is er dan bij jou? Toch niet Jake hé?! Ik heb je al gezegd dat hij van mij is!' zegt ze half-lachend half-nepboos. Ja ik heb ooit een foto gestuurd naar haar. ik weet nu zeker dat ik een knalrode kop heb. het is niet omdat die ezels- ik heb het juist! - geen Nederlands verstaan dat ze Jake zijn naam niet gehoord hebben! 'Em ! Ik bel later wel terug!' antwoord ik zo snel mogelijk en hang op.
Hoe is het mogelijk? Ze is meer dan 500km verwijdert van mij en nog brengt ze mij in gênante situaties. Iedereen is aan het lachen en Jake kijkt mij grijnzend met één wenkbrauw omhoog aan. Ik rol met mijn ogen en wacht tot ze uitgelachen zijn
hoe moet ik dit uitleggen? ik begin nerveus te glimlachen. 'dat was een andere Jake?' het is eerder een vraag. Direct begint Cat terug te lachen omdat ze weet dat ik aan het liegen ben. ik ga écht niet zeggen dat hij het wel is, dan wordt zijn ego nog groter! nee bedankt!
Ik heb 1 keer tegen Em gezegd dat er een knappe jongen zit op school en een foto doorgestuurd, maaaar dat was wel vóór dat ik wist hoe hij echt was. Toen zei Emily dat ze later met hem ging trouwen, voor de grap hé!
'Ik wist wel dat je mij knap vindt' grinnikt Jake. pleassseee kan iemand mij ontvoeren? zo snel mogelijk! Ik probeer zo subtiel mogelijk naar Cat te seinen dat ze moet meespelen. Zou ze het begrijpen? 'Weet je nog toen we aan het strand waren? Met die 2 oh zó knappe jongens?' 'Euhm ja' dit gaat zo hard lukken!
'Ik heb toen zijn nummer gevraagd en hij heet Jake. toevallig hé!' dit is dus zooo niet waar. Maar ze snapt wat ik bedoel. 'En jij zegt dat niet? Hij is zó knap!' In mijn ooghoek zie ik dat Jake zijn handen tot vuisten vormt. Dit is echt te leuk.
Ik loop rustig naar Jake. 'Niet alles draait om jou.' zeg ik rustig en prik met mijn vinger tegen zijn borstkas. Wat natuurlijk allemaal spieren zijn. En ja hij heeft six-pack. Hij loopt na het sporten altijd halfnaakt rond, gewoon even kijken mag toch?
Dat is niet het enige wat hem aantrekkelijk maakt, hij heeft grijze ogen (a/n ik weet niet of ik al een oogkleur had gezegd dus als het iets anders was, het blijft bij grijs) en dat staat echt goed bij zijn donker bruine haren. Hij ziet er zo wel mysterieus uit.
'Ik denk dat we beter kunnen doorgaan Eef.' hoor ik Cat zeggen. 'Nee, jullie blijven hier' antwoordt Jake. 'Nee' antwoorden Charlotte en ik tegelijk. 'Ja' zegt Jake grommend.
'Eef wil je je broer bellen zodat hij ons kan ophalen' vraagt Cat. ik knik en begin in mijn contacten te zoeken. Net als ik wil bellen neemt Jake mijn gsm af. 'Geef terug!'
'Nee, jij gaat niet naar-' hij zoekt zijn naam. 'Olivier?' zegt hij vragend. Meteen kijken de ander 2 jongens ook op, die zelf in gesprek waren. 'Olivier' zeggen ze allebei vragend in koor.
'Je belt hem niet, ik breng jullie wel' zegt hij dwingend. oke rare wending hier. We pakken onze spullen en doen onze jas aan. Tim en Luca brengen Charlotte en Cat naar huis en natuurlijk moet ik weer bij de arrogantste ezel in de auto.
'Hé Charlotte' fluistert Cat als we naar buiten wandelen. 'Wat is er?' 'Laat je alsjeblieft niet verleiden door Luca, ja hij is knap maar hij is ook een badboy' Cat antwoordt glimlachend 'Geen zorgen, ik ga niet voor hem vallen, hoop ik, maar ik ga jullie wel helpen als er iets is'
pov Jake
'Niet te geloven dat hij haar broer is' zegt Tim. 'Kunnen we dit later bespreken? zij moeten eerst weg' antwoordt ik ongeduldig.
Iedereen stapt en vertrekt een andere kant op. Evelien zegt geen woord tijdens de rit. We komen bij haar huis aan. Ze wil uitstappen maar ik houd haar tegen. 'Wacht even' Ze kijkt mij vragend aan. 'Niets zeggen tegen je broer oke?' 'Waarom niet?' hoe moet ik hier nu weer op antwoorden?
'Hij is niet wie je denkt dat hij is.' 'Jij begint echt raar te doen' 'En je moet mij geloven, nu nog niet maar later wel' 'Zal wel, mag ik nu uitstappen?' 'Nog 1 ding'
'Wat?' ze kijkt recht in mijn ogen. haar mooie blauwe ogen. 'Laat maar' en ik laat haar uitstappen. Ze neemt al haar spullen en wandelt rond de auto naar mijn kant. Ik doe het raam naar beneden.
'Nog 1 ding' zegt ze. 'Denk niet dat je mij kent.' zegt ze koeltjes. 'Ik zou juist hetzelfde kunnen zeggen' antwoord ik rustig terug met een grijns.
ze zou mijn geheimen eens moeten weten denk ik nog voor ik doorrijd
pov Evelien
hij zou mijn verleden eens moeten weten denk ik nog voor ik naar binnenga.
heeeeeey! Ik ben momenteel bezig met hoofdstukken schrijven zodat ik er een paar voor sta. Dus ja het duurt lang voor ik een nieuw hoofdstuk publiceer, irritant hé?
En ja ik lees jullie comments maar heb tot nu toe niet echt geantwoord, alleen verscheen er een big smile op mijn gezicht maar dat zien jullie niet! dus ik ga proberen te antwoorden, soms kan het zijn dat ik er 1 mis. pleasseeee schiet mij dan niet dood!
love y'all
x-jes
JE LEEST
I live with the badboy?!
RomanceDit verhaal gaat over Evelien en de badboy van de school (Jake) Evelien is een aardig meisje die als het nodig is haar mannetje wel kan staan. Ze haalt goede punten en al die dingen zodat je gelukkig bent Oh ja ook nog, ze leest graag. Het liefst ba...