MULTİDE ZEYNEPİN KİYAFETİ VAR
Annemle birlikte alış-verişe gitdik.Annem sade beyaz kiyafet aldı zaten sade bir nikah olucaktı.Bende bebek mavisi renginde mini bir kiyafet seçdim belinde çok tatlı dekolitesi vardı.
Akşam oldu Ali abi bizi almaya geldi.Nikah salonuna geldik çok kişi yoktu aslında.
Nikah kıyıldı ama ÜVEY ABİM daha ortalıklarda yokdu.Ali abinin arabasıyla gittik araba harika bir limuzindi galiba çok zengindiler.Ben dedim,,Şey Ali abi beni kendi evimize bırak"
,,Hayatta olmaz artık bizimlesin"dedi Ali abi.
Eve vardığımızda ağzım 5 metre açık kaldı ev değil saraydı kocaman bahçesi vardı büyük hovuzu vardı.Bizim evin 10 tanesi kadardı neredeyse.Ali abigilin evi.
Eve girince kendimi sarayda zann ettim burdamı yaşıyacaktım ben şimdi.Bizi hizmetçi karşıladı 40 lı yaşlarda tatlı teyzeydi. ,,Buyurun efendim sizi odanıza götüreyim"dedi
,,Lütfen bana Zeynep"diyin dedim.Başını olumlu anlamda salladı ve gülümsedi.Odama girince şok olmuştum çok büyükdü.İki kişilik yatakdı.Ve oda Mor renkteydi benim en sevdiğim renk.Mobilyalarda beyaz mor renklerdeydi.Üstelik dolap yeni kiyafetlerle doluydu çok yorgundum üstümü değişmeden kendimi yatağa attım hemende uykuya daldım.Sabah annem beni uyandırdı,,Kızım uyan abin geldi karşıla bi.Dedi oflayarak uyandım Altıma kısa şört üstümede siyah t-shirt aldım.Saçımıda açık bıraktım ve hemen aşağıya indim.Gördüğüm manzarayla şok oldum ne yani o aşırı yakışıklı şey benim üvey abimmiydi hadi ama.Multide Ateş var zeynepin üvey abisi
Sarı saçları kahve rengi gözleri ve kaslı vücudu göz alıcıydı.Kendimi durdurup yanına gittim ve elimi uzattım.Ancak o elini uzatmadı ve elim havada kaldı.Ali abi ,,Ateş!" Diye bağırdı oda sadece ,,Merhaba!Ben şimdi odama gidiyorum dedi" Ali abi,,Kızım sen takma Ateşi alışıcak zamanla "Dedi.
Annem,,Kızım biz Ali abinle dışarı çıkıyoruz akşam döneriz kendine iyi bak" dedi
Bende sadece başımı olumlu anlamda salladım. Ve odama gittim kapının çaldığını duydum.Açmaya koşunca sarışın bir kızla karşılaşdım kız beni iterek,,Ay çekil şurdan Ateş nerede" dedi,,sen çekil asıl sen kimsin be dedim" Bu anda Ateş geldi ve ,,Odana defol ve babamlar gelene çıkarsan seni gebertirim"Dedi
,,Gitmezsem nolur"dedim
Beni itti ve ,,Hadi aşkım odama gidelim dedi .Odama gittim öğlenleri uyumayı çok seviyordum.
Ama kızın zevk çığlıklarından dolayı uyuyamıyordum.Ağlamaya başladım galiba Ateşden hoşlanmaya başladım sonra,,Kızım delimisin o şımarık bebedenmi hoşlanıcaksın hem üveyde olsa o senin abin" dedim kendi kendime.Kulaklığı kulağıma takıp uyumaya çalışdım.Yeni uyumuşdum ki biri kapıyı açdı ve açan Ateşdi,,Belki çıplaktım kapıyı çalıp gir!" Dedim
Bana yaklaştı üstüme çıktı dudağı dudağıma çok yakındı bir an öpecek sandım dudaklarımı araladım gözlerimi kapadım. Ama kahkaha atıp üzerimden kalktı ,,Salak seni öpeceğimimi sandı? Hahahah" Çok kırılmıştım zaten ne sanıyordum ki beni öpeceğinimi? Saçmalama Zeynep o senin abin!
Ateş çoktan gitmişdi.Ağlamamak için kendimi zor tuttum ve altıma beyaz mini şört üstümede yarı beyaz t-shirt giydim t-shirt kısa olduğu için göbeğim açıktaydı ayağımada air max siyah nike ayakabılarımı giyip çıktım karanlıktı saat 9:30 du etrafta kimse yoktu ve ben korkmaya başlamıştım kı karanlıktan ,,Oo bacaklara bak şşt yavrum buraya bak" dedi ve karanlıktan 3 kişi çıktı geri çekildim ,,gidin başımdan dedim" Beni duvara yasladılar biri kalçalarımı sıkıyordu diğeri boynumdan öpüyordu o biriyse göğslerimi sıkıyordu.,,Bırakın nolur"diyerek ağlıyordum ve aniden ikisinin orasına tekme attım düştüler ve kaçmaya başladım ama arkadan biri saçımdan tutup yere attı aniden yere yığıldı onu yumruklayana bakmak için döndüğümde Ateşi gördüm adamın üstüne çıkıp yumrukluyordu.Adam artık bayılmıştı benim elimden tutup arabasında attı.,,Ne yapıyorsun burada?İyimisin bir şey yaptılarmı" dedi ve boynuma baktı morarmışdı,,Ay ben sizin" dedi ağlayarak ,,Tamam ben iyim"dedim çok korkmuştum ve yorgundum uyuya kaldım.Eve çatdığımızı biliyordum ama beni kucağında götürmesini istiyordum ki hayallerim suya düştü ,,Zeynep kalk evdeyiz birazdan babamlar geldi seni taşıyacağımı düşünmemişsindir idedi.Uyandım ve odama gittim. Ağladım ve yine kadın çığlıkları duydum evet yine Ateşin odasından geliyordu.Kafamı yastığa gömüp dahada şiddetli ağlamaya başladım.Zaten ne sanıyordum ki onun umrunda değilim. Ağlaya -ağlaya uyudum.
💋💋💋💋💋💋💋
EVET ARKADAŞLAR BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDIK UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUM ATMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN.YARIN YADA BU GÜN BÖLÜM ATICAm.