Multide Asu var
Uyandığımda evde kimse yoktu.Gözlerim şişmişdi ağlamaktan hemen kalkıp yüzümü falan yıkadım.Pijamalarımla aşağıya indim Ateş oturup televizyon izliyordu.Yüzüme bakmadan dedi ,,Babamlar Amerikaya gitmişler babamın işi çıkmış annende onunla gitmiş 1 hafta olmayacaklar ve sen uslu dur'' dedi bir şey söylemedim. Hemen en yakın arkadaşım Asuyu aradım buraya gelmesini söyledim.Canım arkadaşım hemen tamam geliyorum dedi. Gelince şok olmuştu hem evin kocaman olmasına hemde öküz Üvey abimin yakışıklılığına hemen odama gittik. ,,Asu diyorumki baramı gitsek acaba'' dedim kabul etti ve evlerine hazırlanmaya gitti bende mini kırmızı vücudumu saran bir elbise ayakabı olarakta siyah topuklu giydim.MULTİDE ZEYNEPİN KİYAFETİ VAR
Dudağımada kırmızı tuj sürdüm. Saçlarımı açık bıraktım ve aşağıya indim.Ateşde oradaydı ve aniden gözleri bacaklarıma kaydı.Bundan rahatsız olmuşdum ama hoşuma gelmiyorda değildi. ,,Neye bakıyorsun" dedim
,,Böyle bir yere çıkamazsın Zeynep" dedi sinirli bir şekilde nedenmiş diye sordum. Ve bağırarak ,,birde böyle baramı gidiceksin " dedi sana ne diye bağırdım ,,Ben senin üveyde olsa abinim" dedi bu sözü canımı yakmıştı ve onu iterek evden çıktım. Asu kapının önünde bekliyordu ,,Uuuu çok seksisin" dedi bende kahkaha atdım ve bara gittik zaten çok yakındı diye yürüyerek gittik çok kalabalıktı hemen yerimizi tuttuk ve ben viski sipariş verdim aslında alkolle pek aram yoktu ama şu an içmem istiyordum artık sarhoş olmuşdum ve piste çıkıp dans etmeye başlamışdım ve birden birinin bacaklarıma dokunduğunu hiss ettim ama aldırmadım aniden bacaklarıma dokunan kişi yere yığıldı Ateş onun üzerine çıkıp yumrukluyordu ve benim elimden tutup dışarı çıkardı Asu da arkamızla geliyordu ,,Ne yaptığını sanıyorsun ya" dedim ve ,,Eve falan gitmiyorum" dedim oda beni omzuna aldı eli kalçamın üzerindeydi ve bu hoşuma gidiyordu.Beni arabasına bindirdi waow araba sanki canavardı simsiyah bir ferrariydi.MULTİDE ATEŞİN ARABASI VAR.
Asuyu evlerine bıraktık ben dayanamayıp uyudum. Ama bilincim açıktı.Eve vardığımızı anladım Ateş beni kucağına aldı ve yatağıma götürdü.Artık uyanıktım fakat gözlerim kapalıydı zaten çok içmemiştim yani kendimi kaybedecek derecede.Gitmesini sandım ama benim üstümü çıkarıyordu yani hoşuma gitmiyor değildi.
ATEŞ
Onu o mini kiyafetle görünce delirdim nedenini bilmiyordum ama kıskandım.Ve onu takip ettim bir erkeğin onun bacaklarına dokunduğunu görünce kan beynime sıçradı ve adamın ağzını burnunu kırdım arabaya götürdüm Zeynep çok güzel uyuyordu...
Asuyu evlerine bıraktıktan sonra Zeynepi kucağıma alıp yatağına götürdüm böyle rahat uyumaz diye üstünü çıkardım sütyenini dolduran göğüsleri beni tahrik ediyordu sertleşmişdim bile. Ve kendi kendime ,,Saçmala Ateş o senin kardeşin yani üvey kardeşin" hemen onun üstünü örttüm ve yanında oturdum melek gibi uyuyordu.Saatlerce onu izleye bilirdim saçlarını okşadım o kadar yumuşacıklardıki....
ZEYNEP
Ben şoktaydım Ateş benim saçlarımı okşuyordu rüyamı görüyordum??? ama uyku beni esir aldı ve uyuya kaldım.Uyanınca burnuma çok güzel koku geldi öyle güzel kokuyduki ömrümün sonuna kadar o kokuyu duymak hiss etmek istiyordum.Uyanınca şok oldum Ateşin göğsünde uyumuştum bu an hiç bitmesin istiyordum ve ona sarıldım.Aniden uyandı ve beni itti ,,Ne yapıyoruz biz" deyip odadan çıktı çok kırılmıştım....
Banyoya gidip elimi-yüzümü yıkadım ve aşağıya kahvaltıya indim.Ayşe teyze yine güzel şeyler yapmıştı. Ateş nerede diye sorduğumda ,,Çıktı o az önce" dedi. Masaya oturdum ve kahvaltımı yaptım...
ATEŞ
Uyanınca Zeynep göğsümde uyuyordu.Tüm gece saçlarının o güzel kokusuyla uyumuştum. Ama ,,BİZ" diye asla bir şey olamazsdı biz üveyde olsa KARDEŞDİK.Ve onu itip odadan çıktım.Biraz dolaşdım. Artık akşam olmuşdu eve dönmek istemiyordum ama Zeynepi yanlız bırakmakta istemiyordum.Eve döndüm.Zeynep galiba odasındaydı.Tam oturmuşdum ki kapı çalındı ve Sarışın bir kız boynuma atıldı.,,Seni çok özledim" diye mırıldandı hemen onu duvara yasladım başını duvara yasladım ve tüm kilodunu sütyenini yırttım.Boxerimi çıkarıp içine girdim hızlı-hızlı içinde gidip geliyordum oysa inliyordu. Bir an altımdakinin Zeynep olduğunu düşündüm. Sonra kendime geldim ve boşaldım. Kızda boşaldı.Birden Zeynepin bizi izlediğini gördüm.Ve ağlayarak odasına koştu....
ZEYNEP
Kapının kilidini duydum gelen Ateşti hemen yanına gidicektim ki kapı yine çaldı ve sarışın bir kız Ateşin boynuna atıldı.Ateşde onu duvara yaslayıp becerdi ikiside inliyordu. Bu kalbimi çok kırmıştı Ateş beni gördü ve ağlayarak odama koştum. Kafamı yastığa gömüp ağlamağa başladım ve kapı aniden açıldı.Ateş geldi ,,Defol" diye bağırdım beni kucağına oturttu ve gözyaşlarımı sildi. ,,Özür dilerim" dedi ve bana sarıldı şu an hiç bir şey umrumda değildi ona sarılıp kafamı boynuna gömdüm.Sanki cennetdeydim.Oda saçlarımı kokluyordu. Ben,,Seni seviyorum" dedim o sadece gülümsedi ve dudaklarıma yapıştı. Sonra dudaklarımdan ayrılıp ,,Şimdi olmaz yapamayız Zeynep"
Ben,,Ben artık dayanamıyorum yapalım" dedim ve elimi onun sertliğine götürdüm çok sertti.Hırlayarak ,, Böyle yapma canını acıtırım" dedi bende Acıt dedim beni hemen altına alıp üstüme çıktı ve tüm kiyafetlerimi yırttı canım acımışdı.Sonra dudaklarıma yapıştı vahşi gibi öpüyordu sonra kendi pantalonunu ve boxerini çıkardı karşımda uzun büyük bir şey duruyordu.Korkmuştum. Hırlayarak,,Korktunmu" dedi tabikide korkmuştum ama bunu ona söyleyecek değildim... ,,Neden korkucam" dedim ve bunu dediğim an gözlerim karardı içimr girmişti ve canım aşırı yanıyordu.Ama Ateş hızlıca içimde gidip geliyordu.Gözümden yaş aktı ama onun umrunda değildi daha hızlı yapmaya başladı.Ve ben titreyerek boşaldım.Oda hırlayarak boşaldı içimden sıcak bir şey geçiyordu çok güzel bir hissdi. Ama canım o kadar yanıyordu ki gözümden yaş akmaya başladı. Ateş bana dönüp ,,İyimisin? Canını çokmu yaktım? Ö..Özür dilerim" dedi gözlerimi silerek,,Bu harika bir hissdi ama canımj çok yaktın öküz"
Deyip gülümsedim oda bana gülümsedi çok güzel gülüyordu. Beyaz çarşafımın üzerinde iki tane kan lekesi gördüm artık onundum ona aittim. Kulağıma fısıldayarak,,Artık benimsin
sadece benim" dedi....
EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜNDE SONUNA GELDİK.UMARIM BEŞENMİŞSİNŞZDİR.YORUM ATMAYI VE OY VERMEYİ UMUTMAYIN. SİZİ SEVİYORUM... BU GÜN 4. BÖLÜMÜ YETİŞDİRMEYE ÇALIŞICAM...