Rozdział 4 ~ Pompa Team

147 17 2
                                    

- Hej jestem Ponczek! - wykrzyczał.

- Tak wiem, poznałam Cię.

- Daj wezmę twoje rzeczy.

- Nie trz- nie zdążyłam powiedzieć, ponieważ Ponczek od razu zabrał moje rzeczy i udał się w stronę miejsca gdzie są wszyscy.

Postanowiłam ,że pójdę za nim i nie będę narzekać, że bierze moje rzeczy w sumie nie chciało mi się ich brać samej więc idealnie się złożyło. Kiedy otworzył drzwi od razu ujrzałam wszystkie osoby z ekipy.

- Witamy w domu! - wykrzyczał Isamu, który w tym samym momencie podszedł do mnie i mnie przytulił.

- Siemanko! - powiedział Nitro.

- Heej- powiedziałam słodziasnym głosem.

W tym momencie dostałam wiadomość na messengerze i ciekawość mnie pokonała od razu sprawdziłam kto napisał do mnie. I teraz żałuję tej decyzji.

*** Messenger ***

Florian Skowron: Hej Ola. Wiem, że nie chcesz mnie znać ale może się spotkamy i wszystko obgadamy? Ciężko mi jest bez Ciebie.

Aleksandra Parker: Niby o czym mamy rozmawiać? Zostawiłeś mnie jak byłam mała. Czego chcesz?

Florian Skowron: Wiem, ale tęsknię za Tobą i chcę Ci to wynagrodzić.

Postanowiłam wyłączyć messengera i nie przejmować się tą całą sytuacją.

*** Perspektywa Nitra ***

Kiedy przywitaliśmy Olę ktoś nagle do niej napisał, kiedy zobaczyła tą wiadomość nie była jakoś sczęśliwa. Zaczęła pisać z resztą a kiedy skończyła zapytała się

- Możecie pokazać mi mój pokój? Chciałabym zostawić rzeczy.

- Pewnie, chodź zaprowadzę Cię. - powiedział Darko jako pierwszy.

W tym momencie ruszyli oni w stronę jej pokoju, a przez cały czas interesowało mnie to z kim pisała. Lecz tę chwilę przerwał Szymon

- Ej Zyniak nad czym tak myślisz?

- Nad niczym w sumie. 

- Czekaj Piotrek dzwoni. - powiedział przy czym wyjął telefon i odebrał połączenie

*** Rozmowa Piotra i Szymona ***

- No siema co tam Skowyrski?

- Wszystko ok a co z Olą? 

- Normalnie, poszła z Darko do swojego pokoju się rozpakować.

- Okej, w razie czego dzwoń i pamiętaj, żeby brała leki.

- Nie ma sprawy do zobaczenia!

*** Perspektywa Natalii ***

Kiedy wchodziliśmy do mojego pokoju zobaczyłam cudowne wielkie łóżko, na które od razu się rzuciłam. Tak wiem dziwne ale łóżko to coś co kocham.

- Dziękuję, że mnie tutaj przyprowadziłeś. 

- Nie ma za co, jak się rozpakujesz to zapraszamy do strefy grania. Będę grał z Ponczkiem i LTNem PPL'a więc jak będziesz chciała to wejdziemy na TeamSpeaka do Pago i Cię zapisze.- powiedział Darko uśmiechając się.

- Nie ma sprawy, za jakieś 10 minut przyjdę do was.

Love Sniper ~ Youtube historyWhere stories live. Discover now