NEŽ..

333 6 0
                                    

Tenhle deník bude vlastně o mém životě. O tom jak mám strašně zkuvenej život. Bude tu všechno..

Určitě se budete ptát co se stalo když jsem se probudila.. Nic otec mi nechal vzkaz že jde do bordelu šukat děvky a že neví kdy se vrátí.

Tohle uspokojování otce se opakovalo každý den. Než..

Jednou mě otec chytl za vlasy a vytáhl ze sklepa nasedly jsme do auta a jeli jsme asi hodinu a něco.. Přijeli jsme do lesa kde stál barák a z něho vylezl mladý kluk tak 19-20 let typuji.. Hnědý vlasy vypracovaný tělo a  jeho úsměv ? 

Otec mě chytl za vlasy ale hned ho někdo seřval..

"Jak to zacházíš s tou kurvou teď je moje ty na ni teď nešahej.. ,, řekl otcovi ten týpek

Otec si přišel pro obálku kde bylo přepočtu asi čtvrt milionu.. "Teď ji šukej ty,, řekl otec a odjel.

"Počkej co ? ty mě prodáváš ? ,, zařvala jsme na něho nedočkala jsem se odpovědi ..

Mezitím na mě ten kluk promluvil pojď už teď jsi moje zavedu tě do pokoje kde budeš spát a šukat se mnou jasný ? 

Cože? polkla jsem  Slyšela si dobře otec mi tě prodal takže budeš dělat to co ti řeknu .. Zachvíly se za tebou stavím v pokoji. Řekl a zabouchl dveře

Sedla jsem si na postel a prohlížela jsem si místnost. Začaly mi téct slzy za chvilku jsme měla řasenku úplně rozmazanou..  Zašla jsem si do koupelny kde jsem na sebe pustila horkou vodu a nechala ji na sebe téct.

Oblékla jsem se do jeho trika a trenek co jsem našla v koupelně. Vešla jsem do pokoje a on tam seděl jen v trenkách .. Ty jeho břišáky ? řekla jsem si v duchu a kousla jsme se do spodního rtu.

Ale, sluší ti to.. řekl a ušklíbl se.. Promiň nic jiného sebou nemám Řekla jsem a zase jsem sjela na jeho břišáky. Ale, ale copak to vidím pojď jsem. Řekl mi a zatáhl mě za ruku. Prosím nech mě začala jsem sebou cukat. Vzal moji ruku a dal mi ji na jeho břicho. Copak ? líbí se ti to ? Zvedl se s postele a svoji rukou mi zajel do vlasů. Tak hebké vlasy řekl a usmál se. 

Než jsem se nadála hodil se mnou na postel. Lehl si vedle mě a překulil se na mě. Políbil mě. 

Hned jsme se od něho otrhla a zeptala se ho co dělá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hned jsme se od něho otrhla a zeptala se ho co dělá. Než jsem to stačila dořeknout dal mi další pusu tentokrát byla delší.. 

Co si myslíš si teď moje děvka můžu si s tebou dělat co chci zasmál se a zatáhl mě za vlasy..

Proč? Proč tohle děláš ? 

Koupil jsme si tě ukaž mě co umíš.Otec o tobě říkal jen samí dobré věci. Jak ho uspokojuješ jak mu ho kouříš. Jak se tě dobře lízá ojíždí tě a další věci..

Cože? začala jsme se smát..

Co děláš ? řekl a vrazil mě facku

Au.. zasyčela jsem a rukou jsem si chytla tvář.. Víš můj otec je pěknej lhář nikdy jsme mu ho nekouřila vždycky mi ho jen vrazil do pusy a já ho hned vyplivla. Zasunul ho do mě jen jednou a to tak silně že jsme omdlela. Nic víc jse ms ním neměla a nikdy už mít nebudu .. 

To si děláš prdel ? Kurva řekl a začal šíleně řvát.. Kurva zaplatil jsme za tebe čtvrt milionu a ty nic neumíš?  Ok, dobře nedá se nic dělat..  Zítra volám borcovi on už se tě něják zbávý buď ti prostřelí hlavu nebo tě utopí je mi jednou co s tebou udělá .. 

POČKEJ..

Jednoho dne možná..Where stories live. Discover now