Kurva Kurva Kurva do dneška lituji toho co jsem mu to řekla mohlo to být jinak. Jednoho dne možná bych mohla.. Nechápu co to do mě vjelo proč jsme mu to řekla ? Proč ? protože jsme mohla být už utopená nebo mít prostřelenou hlavu..
Určitě se mě všichni ptáte nebo jste zvědaví co jsme mu řekl že?
Chytla jsme ho za ruku a začaly mi téct slzy.. Co děláš ? vrazil mě facku. Počkej prosím vyslechni mě . Řekla jsem mu a odstoupila jsme od něho. No co je ? Vážně to musíš udělat musíš se mě zbavit ? Jen jsme to dořekla a vyhrnuly se mi slzy do očí .. Vždyť nic neumíš jsi mi na obtíž.
To co jsem mu řekla teďka docela lituju.
Víš kdyby jsi měl trochu srdce tak mě to naučíš , ale jak tak vidím si jen bezcitnej hajzl co nic nedokáže.Nedokáže se holce podívat do očí nedokáže nic. Chci se to naučit chci se s tebou milovat ,ale ty jsi takový kokot že to nedokážeš pochopit.. Radši mě zabij hned.
Jen co jsme to dořekla vrazil mi takovou facku, že jsme málem upadla. Chytla jsem si tvář a začaly mě téct slzy.
Ty jsi tak bezcitnej zařvala jsem na něj a čekala jsem další facku. Tentokrát jsme se spletla a on ke mě přistoupil dal chytl mě za vlasy a pošeptal mě do ucha..
"Fajn jak chceš mrcho jedna,budem spolu šukat, ale říkám ti to jen jednou budeš dělat co chci já.,, řekl a zabouchl dveře
Sesunula jsem se po zdi na zem a začali mi téct slzy.
Nechápu co jsem mu to řekla. Co mě to v tu dobu napadlo ? Možná jsme se bála smrti. Jednoho dne možná řekla sem a a zavřela jsem oči.
YOU ARE READING
Jednoho dne možná..
RomanceMalá holčička to byla. Nevinná. Lásku znala jen z telky. Čistá. Ptala se mě jaký to bude. A jestli bude šťastná. Nebudeš. Porosteš a zabolí to. Rozejdou se. Nechaj tě v tom. Na dvou židlích Jsou jinde. Každ...