Follow Me

642 71 37
                                    

Υπήρχε ένα 15χρονο κορίτσι ονόματι Chloe η οποία δημιούργησε ένα λογαριασμό στο Instagram.Έβγαζε συνέχεια φωτογραφίες τον εαυτό της στο σχολείο και στο σπίτι και τις ανέβαζε.

Η Chloe περνούσε τον χρόνο της προσπαθώντας να μαζέψει όσο περισσότερους followers ήταν δυνατόν να έχει.Έβρισκε προφίλ άλλων χρηστών και άφηνε ένα σχόλιο στις φωτογραφίες τους λέγοντας "Παρακαλώ ακολούθησε με και θα σε ακολουθήσω και εγώ".

Μια μέρα όταν έψαχνε για νέα προφίλ,ανακάλυψε ένα περίεργο προφίλ.Ήταν ένας άντρας που έβγαζε φωτογραφίες αποσυναρμολγημένες κουκλες.Όμως δεν είχε το πρόσωπο του σε καμία.

Η Chloe άφησε το ίδιο σχόλιο στις φωτογραφίες του "Παρακαλώ ακολούθησε με!Και θα σε ακολουθήσω και εγώ".

Μια ώρα αργότερα, ο άντρας την ακολούθησε.Και της άφησε ένα σχόλιο στην τελευταία της φωτογράφια "Σε ακολουθώ".

Όποτε πόσταρε μία νεα φωτογραφία στον λογαριασμό της άφηνε το ίδιο σχόλιο "Σε ακολουθώ".

Ποτέ δεν κατάλαβε ,αλλά δεν νοιάζοταν.Η Chloe ήταν  αφοσιωμένη στο να μαζέψει όσο περισσότερους followers και όσα περισσότερα likes στις φωτογραφίες της.

Μια νύχτα, όταν οι γονείς της πήγαν στο σουπερμάρκετ,η Chloe είδε μία νέα φωτογραφία του άντρα εκείνου,στο Instagram.Όταν άνοιξε την φωτογραφία συνειδητοποιήσε ότι ήταν μία φωτογραφία όπου καθόταν η ίδια στο κρεβάτι της.

Όλα ήταν αιφνιδιασμός, παρέλυσε από φόβο και άρχισε ένα τρέμει.Άκουσε βήματα και μία φωνή από πίσω της "Σε ακολουθώ"......

Scary Stories To Tell At Dark.....Where stories live. Discover now