Αυτή είναι η ιστορία ενός ονείρου.Ξέρετε το είδος του ονείρου που ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι ονειρεύεσαι.Τέτοιου είδους όνειρο ήταν.
Ήμουν μόνος και στεκόμουν στην μέση ενός εγκαταλελειμμένου, αχνά φωτιζόμενου σιδηροδρομικού σταθμού.
''Πω, τι βαρετό όνειρο'' σκέφτηκα.
Ακριβώς τότε ακούστηκε μια ανακοίνωση από το μεγάφωνο.Μια θαμπή μονότονη φωνή είπε:''Το τρένο θα φτάσει σύντομα.Εάν επιβιβαστείτε,θα βιώσετε κάτι πολύ τρομακτικό.''
Σύντομα μετά από αυτή την ανακοίνωση το τρένο έφτασε στο σταθμό.Ωστόσο,δεν ήταν πραγματικό τρένο. Έμοιαζε κυρίως με ένα τρένο που συναντάς συνήθως σε ένα πάρκο διασκέδασης,όπως ένα rollercoaster ή με το τρένο μαϊμού που έχει στον ζωολογικό κήπο.Υπήρχαν μερικοί άνδρες και γυναίκες που καθόντουσαν στα καθίσματα και τα προσωπά τους ήταν χλωμά.
''Τι περίεργο όνειρο''σκέφτηκα αλλά ήμουν περίεργος για την ανακοίνωση που είχα ακούσει.Θα έβλεπα πράγματι κάτι τρομακτικό;Tι θα ήταν;Αποφάσισα να ανέβω στο τρένο για να μάθω.Μετά από όλα αυτά πόσο τρομακτικό θα μπορούσε να είναι ούτως ή άλλως ένα όνειρο ήταν.
Κάθισα στο τρίτο κάθισμα από το τέλος.Όλα φαίνονταν τόσο ρεαλιστικά που άρχισα να σκέφτομαι αν όντως ήταν όνειρο.
''Το τρένο αναχωρεί τώρα''ακούστηκε η ανακοίνωση
Καθώς η αμαξοστοιχία άρχισε να κινείται, η καρδιά μου χτυπούσε με αναμονή και άγχος.Αναρωτιόμουν τι θα συμβεί.Λίγο μετά από την έναρξη του ταξιδιού μπήκαμε σε μια σήραγγα που φωτιζόταν από ένα καταπληκτικό πορφυρό φως.
''Έχω δει αυτή την σήραγγα ξανά''είπα στο εαυτό μου.Ήταν η σήραγγα από ένα τρενάκι τρόμου που επισκεπτόμουν ως παιδί.Αυτός ήταν ο λόγος που ονειρευόμουν αυτό το παράξενο τρένο μαϊμού.''Όλο αυτό δεν ήταν κάτι που πρέπει να φοβάται κανείς''σκέφτηκα.
Ακριβώς τότε υπήρξε άλλη μια ανακοίνωση:''Επόμενη στάση,Ike-zukuri.To Ike-zukuri είναι το επόμενο!''
"Ike-zukuri;"σκέφτηκα....''Αυτός δεν είναι σταθμός,είναι ένα σπάνιο ιαπωνικό πιάτο .Ένας εξειδικευμένος Ιάπωνας σεφ μπορεί να κόψει ένα ψάρι και να το μαγειρέψει με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ακόμα ζωντανό όταν το σερβίρει.Είναι παράξενο,αλλά στην Ιαπωνία θεωρείτε λιχουδιά".
Σκεφτόμουν ακόμα,όταν ξαφνικά άκουσα μια δυνατή, τραγουδιστή κραυγή να έρχεται από πίσω μου.Γύρισα πίσω και είδα τέσσερα μικροσκοπικούς καμπούρηδες ντυμένους με κουρέλια.Είχαν περικυκλώσει τον άνδρα στην τελευταία θέση. Καθώς τα κοιτούσα παρατήρησα πως φορούσαν μάσκες μαϊμούς και έβγαζαν μεγάλα αιχμηρά μαχαίρια.Μπροστά στα μάτια μου άρχισαν να κόβουν τον άνδρα σε κομμάτια.
VOUS LISEZ
Scary Stories To Tell At Dark.....
Mystère / ThrillerΣε αυτό το βιβλίο θα βρείτε τρομακτικές ιστορίες για όλα τα γούστα! Ελπίζω να σας αρέσουν ♡