Μια μέρα ενώ οι γονείς μου ήταν έξω εγώ πρόσεχα τον μικρό μου αδερφό.Ημασταν μόνοι στο σπίτι και αποφασίσαμε να παίξουμε κρυφτό.Εκλεισα τα μάτια και μέτρησα ως το είκοσι, ενω ο αδερφός μου πήγε να κρυφτεί.Οταν τελείωσα το μέτρημα,άρχισα να ψάχνω τον αδερφό μου.Δεν μπορούσα να τον βρω πουθενά.Τελικα πήγα στο υπνοδωμάτιο των γονιών μου και παρατήρησα ότι η πορτα της ντουλάπας τους ήταν ανοιχτή.
"Ξέρω ότι είσαι εκεί!"Φώναξα όταν τράβηξα την ανοιχτή πόρτα.
Το ντουλάπι της κρεβατοκάμαρας ήταν γεμάτο από ρούχα και όταν έβαλα το χέρι μου μεσα,ένα άλλο χέρι με άρπαξε από το καρπό.
"Ελα σε βρήκα!"φώναξα προσπαθώντας να τον βγάλω έξω"Βγες έξω"
Αλλά όσο και να τραβούσα δεν έβγαινε.Κρυβοταν πίσω από τα ρούχα και δεν έλεγε τίποτα.Αρχισα να αναρωτιέμαι.
Ακριβώς τότε άκουσα από πίσω μου μία φωνη"Τι κάνεις?"
Γύρισα πίσω και αντίκρισα τον αδερφό μου στην πόρτα του δωματίου.Κοιταζοντας πίσω συνειδητοποίησα ότι το χλωμό χέρι εξακολουθούσε να με κρατάει.
Φώναξα δυνατά και άρχισα να πανικοβάλλομαι καθώς προσπαθούσα απεγνωσμένα να απαλλαγώ.Ο αδερφός μου έσπευσε να με βοηθήσει και τελικά κατάφερα να απελευθερωθώ.
Φώναξα ουρλιάζοντας και βγαίνοντας έξω από το σπίτι.Μπροστα στο δρόμο περιμένοντας τους γονείς μας.Οταν τελικα ήρθαν σπίτι τους είπαμε τι συναίβει και πήγαν μέσα να ελέγξουν.Φυσικα δεν βρήκαν τίποτα παρά μόνο μία δέσμη παλιών ρουχων
KAMU SEDANG MEMBACA
Scary Stories To Tell At Dark.....
Misteri / ThrillerΣε αυτό το βιβλίο θα βρείτε τρομακτικές ιστορίες για όλα τα γούστα! Ελπίζω να σας αρέσουν ♡