JM: Demek Jiminle işin olmaz. Öyle mi?😃
Y/N: ( Kızarırsın ) Ne işim olucak seninle be öküz😒 der ve Min Joon'un yanına gidersin.
Jimin bunu görür ve sinirlenir.Zil çalar ve sınıfa geçersin.
Yanina Eunji'nin arkadaşlarından biri gelir ve:Kız: Eunji nerde en son seninle konuşmak için gitmişti.
Yanımdan hemen Min Sun olaya dahil olarak:
MS: Nee! Eunji seninle konusmak icin yanina mi geldi. Sana bir sey yapmadi degil mi? İyi misin? Der ve endiselenmeye baslar.
Y/N: Ben iyiyim de o pek iyi değil galiba en son ağlayarak tuvalete koşuyodu😂 der ve kıkırdamaya başlarsın.
MS: Nası yani sana bir sey yapmadı mı?
Y/N: O korkak mı bana bir sey yapicak😂 iki saçını çektim hemen ağlamaya başladı😂😂
Kız: Naptın Eunji'ye der ve sana çıkışır.
Y/N: Ne yaptigimi senin ustunde gostermemi ister misin? 😆😆
Kız çekip gider ve Min Sun sana sorular sormaya başlar.MS: Nası yani onu ağlattın mı? İnanamıyorum sana Y/N çok coolsun der.
Bu sırada Jimin gülümsüyordur ve bu senin hoşuna gider.
Herkes etrafına toplanır ve sorular sormaya başlar. Bu sırada Eunji içeri girer. Herkes Eunjiye bakar. Eunji kafasını kaldırmadan sessizce sırasına oturur. Sınıftan bir çocuk:
Çocuk: Y/N fena düz etmiş seni şu haline bak😂😂
Herkes gülmeye başlar. Hoca girer ve ders başlar.Zil çalar ve bahçeye dogru giderken Soo Bin ile karsilasirsin. Soo Bin olaylari duymuş ve seni soru yağmuruna tutmuştur. Onunla konuşman bittikten sonra bahçeye cıkar ve banka oturursun. Min Sun yanına gelir ve sohbet etmeye baslarsiniz.
Jimin sana bakıyordur.
MS: Jimin sana bakıyo😉
Y/N: Napiyim Min Sun bakarsa baksın dersin ( ama bu sırada Jimin sana baktığı için mutlu olursun )
Yaniniza Min Joon gelir ve oturur. Min Sun da sizi yanliz birakmak icin bi arkadasimdan ders notları almam gerek der ve sınıfa gider. Min Sun'a sinir olursun çünkü Min Joonla aranda bir şey yoktur.
Bu sırada Jimin hala seni izliyordur. Jimin Min Joonun yanina geldigini gorunce sinirlenir bu da senin hoşuna gider ve istemsizce gülümsersin.Sınıfa girerken Jimin seni kolundan tutup kenara çeker ve kulağına fısıldar:
Yeni bölüm bugün yayımlanıcak😄
Görüşürüz 😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jimin İle Hayal Et💕School💕
FanfictionEğitimin için aileni bırakıp Kore'ye geldin. Bir yurda yerleştin ve okul kaydını yaptırmak için okula gittin. Günün yarisini okul kayitlari için harcamıştın yurda gelince de eşyalarını yerleştirmeye başladın derken sonunda yorgunluktan uyuya kaldın...