Hazırlanırsın ve çıkarsın.
Bi cafede oturursunuz ve sipariş verirsiniz.
Sohbet etmeye başlarsınız:MJ: Bugün okulda Jimin sana bir şeyler söylüyodu. Noldu ne dedi?😑😕
Y/N: Yok bir şey. Konuşmak istedi ama ben ona artik konuşucak bi şey olmadığını söyledim.
MJ: İyi sevindim.
Senin aklına birden Jimin'in Eunji'yi öptüğü an gelir ve ağlamaya başlarsın.
MJ: Noldu şimdi? Yanlış bir şey mi söyledim yoksa?
Y/N: Yok ondan değil. Jimin'in Eunji'yi öptüğü an aklıma geldi 😭😭 Düşündükçe sinirim bozuluyo!😢
Hıçkırarak ağlarsın
MJ: Düşünme o zaman!!
Jimin diye ağlamaktan etrafındakileri görmüyosun daha! O pislik için bu kadar ağlamana dayanamıyorum!Y/N: Ne? Etrafımdakileri mi?
MJ: Y-yok bir şeyy y-yani etrafına bak sana erkek mi yok diye dedim😅😷😥
Biraz kekelemişti. Onun bu söylediklerine bi anlam veremedin.
İçecekleriniz geldi ve biraz daha oturup kalktınız.
Min Joon sana eşlik ederek seninle beraber yurda kadar geldi. Sonra seni yurda bıraktı ve gitti.Bugün Soo Bin'in Japonca kursu vardı. Akşam gelicekti.
Odana girdin ve kendini yatağa fırlattın.
Bir erkek sesi:
Yorgun gözüküyorsun :DBi an hayal gücünün çok geniş olduğunu düşünürsün fakat kafanı çevirirsin ve karşında gördüğün kişi karşısında afallarsın ve panik yapıp yataktan düşersin.
Çocuk güler😂
Sen ise düştüğün yerden doğrulup:
Y/N: PARK Jİ MİNNN😨😱😵 SENİN BU ODADA NE İŞİN VAR!!!!!!😠
JM: Sana da selam Y/N😃
Y/N: KAFAYI MI YEDIN SENN?!! BURASI KIZ YURDU!! HEMEN ÇIK BURDAN!!!!
JM: 1.si hayır kafayı yemedim😂 2.si evet kız yurdu olduğunun farkındayım 3.sü hayır çıkmıycam :D
Y/N: NASIL GİRDİN İÇERİ??!!!!!
JM: Ben Park Ji Min'im unuttun galiba benim için kolay oldu😂 diyerek pencereyi gösterir.
Y/N: MANYAK MISIN?! BİRİ SENİN BURDA OLDUĞUNU ÖĞRENSE MAHVOLURSUN!!
JM: Çok mu umrunda😆
Bunu söyleyince çok sinirlenirsin.
Y/N: SEN ŞİMDİ GÖRÜRSÜN GÜNÜNÜ!!!! İMDAT SAPIK VARR DİYE BAĞIRICAM! !! der ve kapıya doğru gidersin.
Kapıyı tam açıcakken Jimin ayaklanır ve seni kolundan tutup kendine çeker. Seni kapıyla arasına alır.
Yüzünüz o kadar yakındı ki onun nefes alış verişlerini suratında hissettin. İkiniz de bir süre o şekilde kaldınız. Bu çok hoştu. O kadar yakındınız ki.
Sessizliği Jimin'in sözü kesti:JM: Konuşmamız gerek.
Onu sert bir şekilde ittirerek:
Y/N: Hala konuşmamız gerek diyo ya ÇILDIRICAM!😑 Neyi konusucaz Jimin? SANA KARŞI OLAN SAF DUYGULARIMLA OYNAMANI MI?!!Aferim kanıtladın SENİ SEVİYORUM!! OLDU MU?! MUTLU MUSUN?!! ŞİMDİ DEFOL BURDA--
Sözünü Jimin'in dudakları kesti.
JİMİN SENI ÖPTÜ!!!!!!!😱😱😇😇Sustun ve donakaldın.
JM: Böyle daha iyi :D
Y/N: S-sen b-beni???
N-ne y-yaptığını s-sanıyosun??JM: Bende seni seviyorum Y/N.
Arkadaşlar farkındayım bu bölüm biraz geç geldi. Bende dersler yüzünden pek yazıcak vakit bulamadım. Umarım beğenmişsinizdir. Fikirlerinizi yoruma bırakırsanız sevinirim💗 Yanlış anlamayin bu son bölüm değil! devamı gelecek!
sizi seviyoruum😍😘😘💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jimin İle Hayal Et💕School💕
FanfictionEğitimin için aileni bırakıp Kore'ye geldin. Bir yurda yerleştin ve okul kaydını yaptırmak için okula gittin. Günün yarisini okul kayitlari için harcamıştın yurda gelince de eşyalarını yerleştirmeye başladın derken sonunda yorgunluktan uyuya kaldın...